2020-06-04 11:25

„Auga Group“ strategijoje – ryškėjantys dividendai, kapitalizacijos patrigubėjimas

Kęstutis Juščius, „Auga Group“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kęstutis Juščius, „Auga Group“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Auga Group“ visuomenei pristatė dar keletą burtažodžių iš naujosios ekologinio ūkininkavimo strategijos, kurioje jau ryškėja dividendų siluetai ir akcininkų vertės augimo riboženkliai, kuriuos pasiekti turėtų kapitalui neimlus „agtech“ verslo modelis.

Šios savaitės pradžioje „Auga Group“ per biržą paskelbė prezentaciją su vidutinio laikotarpio, 2020–2023 m., ir ilgesniojo laikotarpio, 2020–2025 m., vizija.

Trumpuoju laikotarpiu orientuojamasi į efektyvumo darbotvarkę. Ilgesniuoju laikotarpiu rašoma TEMA (Tvaraus ekologiško maisto architektūra), turtui neimlus verslo modelis, tapimas žemės ūkio technologijų „agtech“ verslu, pertvarkyta įsipareigojimų struktūra, kurioje siekiama nusimesti trumpalaikius įsipareigojimus į ilgalaikių skyrių.

52795
130817
52791