„Financial Times“ užblokavo reklamos blokuotojus

Tokie vartotojai sulaukia prašymo įtraukti „FT.com“ į savo reklamos blokuotojo „baltąjį sąrašą“ ir perkrauti naršyklės langą. Įmonės atstovai tai vadina liepą vykdytų bandymų tęsiniu. Už turinį mokantys vartotojai tokių nepatogumų nepatiria. Šias priemomnes taikyti jiems kol kas nenumatoma.
Bendrovės praėjusių metų liepą atliktų bandymų metu buvo išsiaiškinta, kad turinio blokavimas turi didžiausią įtaką skaitytojų elgsenai. Susidūrę su užkarda reklamą puslapyje nustojo blokuoti 69% vartotojų, o kiti rodikliai – skaitymo laikas ar perskaitytų straipsnių skaičius – nenukentėjo. Tiesa, pastarųjų skaičių bendrovė neatskleidžia.
„Turinio vartojimas nustojus blokuoti reklamą nepasikeitė, tad esame įsitikinę, kad sulauksime tokių pačių rezultatų (kaip ir bandomuoju laikotarpiu)“, – portalui „Digiday UK“ sako Craigas Bannisteris, bendrovės vyresnysis produktų vadovas ir pastebi, kad dar anksti daryti galutines išvadas.
Liepą įmonė tyrė turinio blokavimo poveikį 150.000 skaitytojų. Jiems buvo taikomos trys skirtingos poveikio priemonės – mandagus prašymas neblokuoti reklamos neribojant priėjimo prie turinio, prašymas ir dalies teksto panaikinimas bei visiškas neprileidimas prie turinio.
Kol kas bendrovė tokias priemones taiko skaitantiems kompiuteriuose, kur reklamą blokuojančių vartotojų dalis siekia 18%, tačiau seka ir mobiliuosius įreninius. Juose reklamą blokuoja apie 2% skaitytojų. Reklamos pajamos sudaro 40% „Financial Times“ pajamų, likusius 60% įmonė gauna iš prenumeratos ir renginių.