„15min“ įsigijo renginių prekių ženklą „Studfestas“

„Studfesto“ vadovas ir ilgametis šio prekių ženklo vystytojas Vytenis Utaras taip pat jungiasi prie „15min.lt“ komandos ir imasi verslo plėtros projektų vadovo pareigų.
„Rinkoje stebime visus vertingus ir inovatyvius projektus. „Studfestas“ – populiarus ir gerą reputaciją pelnęs ilgametis jaunimo karjeros planavimo festivalis, kasmet sutraukiantis tūkstančius moksleivių, pedagogų bendruomenę, verslus ir švietimo įstaigas. Mums pakeliui su tokiais drąsiais, šiuolaikiškais projektais“, – išplatintame pranešime sako Ramūnas Šaučikovas, „15min“ generalinis direktorius.
Nuo 2015-ųjų kasmet rudenį rengiamas festivalis „Studfestas“ šiemet įvyks gruodžio pradžioje.
Jei COVID-19 protrūkis nerims, renginys bus virtualioje erdvėje, o jei sąlygos leis – kaip ir kasmet, „Studfesto“ dalyviai rinksis Kauno „Žalgirio“ arenoje.