2020-05-19 14:47

Baltijos „kelionių burbului“ – pasaulio žiniasklaidos dėmesys

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Gegužės 6 d. pasirodžiusi žinia apie trijų Baltijos valstybių planuojamą kurti išskirtinį „kelionių burbulą“ sulaukė pasaulio žiniasklaidos dėmesio – per mažiau nei 2 savaites pasirodė daugiau nei 1.000 publikacijų visame pasaulyje.

Jose Lietuva, Latvija ir Estija įvardytos kaip sektinas koronaviruso suvaldymo pavyzdys, o suformuotas šalių „kelionių burbulas“ įvertintas kaip įdomus sprendimas ieškant ekonomikos atgaivinimo būdų.

Šis Baltijos šalių sprendimas dėmesio sulaukė JAV, Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Italijos, Australijos, Naujosios Zelandijos, Kanados, Indijos, Japonijos ir kitų šalių žiniasklaidos kanaluose, rodo Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės atlikta analizė.

„Lietuva, Latvija ir Estija tapo pirmosiomis ES valstybėmis narėmis, kurios suteikė galimybę laisvai judėti viena kitos piliečiams. Daugelio valstybių sienoms esant uždarytoms, galiojant įvairiems ribojimams, išskirtinis Baltijos šalių sprendimas patraukė pasaulio žiniasklaidos dėmesį“, – išplatintame pranešime nurodo Marius Gurskas, Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas.

Apie Lietuvos, Latvijos ir Estijos sprendimą pranešė pasaulinės naujienų agentūros – „Reuters“, AFP, AP. Dėmesio Lietuvai netrūko ir kituose didžiuosiuose užsienio šalių naujienų portaluose. Bendra visų publikacijų auditorija – daugiau nei 1,5 mlrd. skaitytojų.

Kalbant apie Baltijos šalių „kelionių burbulą“, daugiau nei 20% pranešimų buvo pateikta nuoroda į Lietuvos Ministro Pirmininko Sauliaus Skvernelio įrašą „Twitter“ socialiniame tinkle. Čia jis išreiškė viltį, kad Baltijos šalių iniciatyva paskatins verslą, suteiks žmonėms viltį kuo greičiau grįžti prie įprasto gyvenimo.

52795
130817
52791