TV3 žiniasklaidos grupei Latvijoje vadovaus M. Rakauskas

Publikuota: 2020-02-07
Mindaugas Rakauskas, nuo kovo mėnesio taps naujuoju SIA „All Media Latvia“ generaliniu direktoriumi. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Mindaugas Rakauskas, nuo kovo mėnesio taps naujuoju SIA „All Media Latvia“ generaliniu direktoriumi. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nuo kovo mėnesio naujuoju SIA „All Media Latvia“ generaliniu direktoriumi paskirtas Mindaugas Rakauskas. Jis bus atsakingas už „TV3 grupei“ Latvijoje priklausančių televizijos, radijo ir skaitmeninių medijų kanalų vystymą.

M. Rakauskas iki šiol dirbo UAB „All Media Lithuania“ komercijos direktoriumi. Prieš prisijungdamas prie „TV3 grupės“, M. Rakauskas dirbo įvairiose pardavimų, verslo plėtros ir marketingo pozicijose UAB „Bitė Lietuva“, „Sorainen“, AB „Plasta“.

„Džiaugiuosi, kad Mindaugas sutiko vadovauti mūsų žiniasklaidos grupei Latvijoje. Tikimės, kad jo patirtis televizijos ir telekomunikacijų srityje bei įspūdingi verslo veiklos rezultatai leis mūsų verslą Latvijoje pakelti į naują lygį. Jis buvo vienas iš pagrindinių vadovų, lėmusių, kad TV3 Lietuvoje tapo viena pelningiausių ir sėkmingiausių žiniasklaidos įmonių visoje Europoje“, – išplatintame pranešime cituojamas Christianas Antingas, „TV3 grupės“ generalinis direktorius.

„TV3 grupė“ jungia TV3, TV6, 3+, „TV3 Life“, „TV3 Mini“, TV8, „TV3 Sport“, „TV3 Sport 2“, „TV3 Film“ kanalus, radijo stotis: „Star FM“, „Radio Volna“ ir „Power Hit Radio“, vaizdo portalą „TV3 Play“; skaitmeninės reklamos platformą „SmartAD“, naujienų ir pramogų portalus „Skaties.lv“, „Newsised.ee“, „Buduaar.ee“ ir „TV3.lt“, taip pat vaizdo transliacijų internetu platformą „Go3“ ir skaitmeninę palydovinę televiziją „Home3“.

VŽ rašė, kad „TV3 Grupės“ pardavimų pajamos per 2018 m. išaugo 6%, iki 26,2 mln. Eur, grynasis pelnas – 36%, iki 6,1 mln. Eur. Bendrovė tarp sektoriaus įmonių pernai skaičiavo aukščiausią pelningumo rodiklį, kuris viršijo 23%. Plačiau skaitykite čia.

Neseniai bendrovė atnaujino savo pagrindinį prekės ženklą, kartu keitėsi ir mokamos televizijos produktų prekių ženklai bei pavadinimai.

Laura Blaževičiūtė, „TV3 grupės“ Lietuvoje generalinė direktorė, VŽ tuomet teigė, kad nuo šiol stilizuotas trejetas vienys ir visus kitus mūsų valdomus prekės ženklus.

„Išsigryninome veiklos strategiją ir supratome, kad iki šiol ne vienas vartotojas painiojosi, kokie prekių ženklai priklauso TV3 grupei. Kartu TV3 yra žinomiausias ir svarbiausias mūsų prekių ženklas, tad jo stiprybes bandysime perduoti ir kitiems valdomiems grupės nariams“, – kalbėjo L. Blaževičiūtė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Tamro“ pasirinko naujus komunikacijos planavimo partnerius

Vaistų mažmeninė įmonė „Tamro Lietuva“, valdanti mažmeninės prekybos prekės ženklą „Benu“, žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.02.17
D. Runkevičius: jei turinys neatneša pardavimų, jis – beveik bevertis Premium

Kiekvieną dieną tūkstančiai naujienų portalų bei šimtai tūkstančių žmonių socialinėje medijoje kalba...

Rinkodara
2020.02.16
Kiekvienas „LinkedIn“ komunikuojantis darbuotojas įmonei kuria 2.080 Eur metinę sklaidos vertę 5

Jau įžengėme į trečiąjį šio amžiaus dešimtmetį, o „LinkedIn“ vis dar yra vieta organiniam pasiekiamumui —...

Rinkodara
2020.02.15
Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo tolimesnę influencerių stebėseną, tačiau dar neskuba skirti baudų,...

Rinkodara
2020.02.15
T. Ramanauskas: „Bendro šalies įvaizdžio prasme neturime nieko per visus 30 metų“ Premium 6

Bandoma atversti naują šalies įvaizdžio lapą – reklamos agentūra „New! su partneriais kurs dešimtmečio...

Rinkodara
2020.02.14
„Metų interviu“ titulą už ES investicijų analizę pelnė „Verslo žinių“ žurnalistas J. Gapšys 1

Ketvirtadienį Vilniuje Nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje įvyko konkurso „ES investicijų efektyvumas...

Rinkodara
2020.02.13
Dirbtinis intelektas atskleidė aiškiausiai kalbančius TV žinių vedėjus

Kalbą tekstu paverčiantis dirbtinis intelektas nustatė, kurie šalies TV žinių vedėjai kalba aiškiausiai.

Rinkodara
2020.02.12
KOMAA valdybos pirmininkė: sprendžiame egzistencinius klausimus

Komunikacijos ir reklamos agentūrų asociacija KOMAA sprendžia egzistencinę dilemą, nebeveikia ir jos...

Rinkodara
2020.02.11
„Achemos grupė“ uždaro dar dvi bendroves

Koncernas „Achemos grupė“ tęsia veiklų gryninimo procesą ir atsisako nepagrindinių veiklų. Šiandien pradedama...

Rinkodara
2020.02.10
Reklamos rinkos pūliniai – mažiausios kainos konkursai Premium 1

Reklamos agentūros laviruoja tarp vis dažniau rengiamų ir smulkesnių konkursų bei teigia, kad mažiausios...

Rinkodara
2020.02.10
„Alfa.lt“ vyr. redaktoriaus pavaduotojais tapo A. Račas ir R. Terleckas 7

Naujienų portalas „Alfa.lt“ turi du naujus vyr. redaktoriaus pavaduotojus: nuo šio sausio prisijungė Artūras...

Rinkodara
2020.02.07
TV3 žiniasklaidos grupei Latvijoje vadovaus M. Rakauskas

Nuo kovo mėnesio naujuoju SIA „All Media Latvia“ generaliniu direktoriumi paskirtas Mindaugas Rakauskas. Jis...

Rinkodara
2020.02.07
LNK registruoja naują prekės ženklą – juo keis vieną iš kanalų

LNK grupė, jungianti 5 televizijos kanalus – LNK, BTV, TV1, „Info TV, „Liuks!“ ir interneto portalą „lnk.lt“,...

Rinkodara
2020.02.06
„Delfi“ registruoja atnaujintą prekės ženklą 1

20-ties metų veiklos sukaktį minintis portalas „Delfi“ Valstybiniam patentų biurui pateikė registruoti kitos...

Rinkodara
2020.02.04
W. Buffettas nebetiki laikraščiais: parduoda visą verslą 1

Investavimo ikona tapęs JAV investuotojas Warrenas Buffettas, daug metų supirkinėjęs spausdintų leidinių...

Rinkos
2020.02.03
LiMA pakeitė komunikacijos partnerius

Rinkodaros ir komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) komunikacija nuo...

Rinkodara
2020.02.03
„Media4change“ skyrė apdovanojimus žiniasklaidai

Tarptautinės programos „Media4change“, skatinančios atsakingą ir etišką žurnalistiką, atstovai penkiose...

Rinkodara
2020.01.30
„Delfi TV“ bus rodoma visoje Lietuvoje

Žiniasklaidos bendrovei „Delfi“ laimėjus televizijos transliavimo licencijos konkursą, „Delfi TV“ nuo šiol...

Rinkodara
2020.01.29
„Media4change“ organizacija apdovanos etišką žiniasklaidą

Tarptautinės programos „Media4change“, siekiančios skatinti atsakingą ir etišką žurnalistiką, iniciatoriai,...

Rinkodara
2020.01.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus