„Rud Pedersen Group“, pernai įsigijusi „Fabulos“ akcijų, žengia į Estiją

Tarptautinės komunikacijos paslaugų grupė Rud Pedersen Group įsigijo Estijos lyderės agentūros Meta Advisory kontrolinį akcijų paketą.
Pastarajai susiliejus su Taline iki šiol veikusia grupės įmone Rud Pedersen Public Affairs Estonia, naujoji bendrovė įsitvirtina kaip didžiausia Estijos komunikacijos paslaugų agentūra, o Rud Pedersen Group konsoliduoja Baltijos šalių regiono komunikacijos paslaugų lyderės poziciją. Grupės vienijamose agentūrose Vilniuje, Taline ir Rygoje dirba apie 100 komunikacijos, rinkodaros ir visuomeninių reikalų specialistų, teigiama išplatintame pranešime.
Rud Pedersen Group priklausys 58% Estijos agentūros akcijų.
VŽ primena, kad 2021 m. pradžioje Rud Pedersen Group iš didžiųjų Fabulos agentūros akcininkų Mykolo Katkaus ir Žydrūno Gaudiešiaus įsigijo 20% akcijų.
Šį pavasarį grupė žengė ir į Latviją tokį pat akcijų paketą įsigijo ir iš šios šalies komunikacijos agentūros Vilands Associates.
Susijungimas su Meta Advisory žymi naują grupės plėtros Estijoje etapą. Taip įtvirtiname savo lyderystę regione, savo klientams siunčiame aiškią žinią apie integruotą grupės požiūrį į komunikacijos paslaugas Baltijos valstybėse, teigia Morten Rud Pedersen, Rud Pedersen Group vykdomasis direktorius ir prezidentas.
Šių metų pradžioje Rud Pedersen Group įsteigė biurą Varšuvoje ir šiuo metu tinklas veikia trylikoje Europos valstybių.
Raminta Rimkienė, agentūros Fabula Rud Pedersen Group vadovė ir partnerė, teigia, kad grupės plėtra Estijoje reiškia ir dar daugiau galimybių Lietuvoje veikiančioms tarptautinėms bendrovėms.
Ne vienerius metus sėkmingai bendradarbiavome su kolegomis iš Meta Advisory teikdami paslaugas klientams, vykdantiems komunikaciją Estijoje. Tad dabar ši partnerystė klientams leis pasiūlyti dar efektyvesnes tarptautinės komunikacijos paslaugas Baltijos valstybėse, pažymi R. Rimkienė.
VŽ rašė, kad Fabula Rud Pedersen Group, vertinant 2021-uosius, lyderiauja Lietuvoje skaičiuojant tiesiogines pajamas (bendrąjį pelną) eilutę, kuria komunikacijos bendrovės labiausiai linkusios matuoti savo veiklą. Jos pajamos per 2021 m., palyginti su 2020 m., išaugo 37%, iki 3,5 mln. Eur, tiesioginės pajamos 28% ir pasiekė 2,3 mln. Eur.
Tuo metu didžiausius pardavimus 2021 m. skaičiuoja Publicum, pernai juos auginusi 42%, iki 4,3 mln. Eur.
Plačiau skaitykite čia:
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti