„Rud Pedersen Group“, pernai įsigijusi „Fabulos“ akcijų, žengia į Estiją

Publikuota: 2022-11-29
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tarptautinės komunikacijos paslaugų grupė „Rud Pedersen Group“ įsigijo Estijos lyderės – agentūros „Meta Advisory“ kontrolinį akcijų paketą.

Pastarajai susiliejus su Taline iki šiol veikusia grupės įmone „Rud Pedersen Public Affairs Estonia“, naujoji bendrovė įsitvirtina kaip didžiausia Estijos komunikacijos paslaugų agentūra, o „Rud Pedersen Group“ konsoliduoja Baltijos šalių regiono komunikacijos paslaugų lyderės poziciją. Grupės vienijamose agentūrose Vilniuje, Taline ir Rygoje dirba apie 100 komunikacijos, rinkodaros ir visuomeninių reikalų specialistų, teigiama išplatintame pranešime.

„Rud Pedersen Group“ priklausys 58% Estijos agentūros akcijų. 

VŽ primena, kad 2021 m. pradžioje „Rud Pedersen Group“ iš didžiųjų „Fabulos“ agentūros akcininkų Mykolo Katkaus ir Žydrūno Gaudiešiaus įsigijo 20% akcijų.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Šį pavasarį grupė žengė ir į Latviją – tokį pat akcijų paketą įsigijo ir iš šios šalies komunikacijos agentūros „Vilands Associates“.

„Susijungimas su „Meta Advisory“ žymi naują grupės plėtros Estijoje etapą. Taip įtvirtiname savo lyderystę regione, savo klientams siunčiame aiškią žinią apie integruotą grupės požiūrį į komunikacijos paslaugas Baltijos valstybėse“, – teigia Morten Rud Pedersen, „Rud Pedersen Group“ vykdomasis direktorius ir prezidentas.

Šių metų pradžioje „Rud Pedersen Group“ įsteigė biurą Varšuvoje ir šiuo metu tinklas veikia trylikoje Europos valstybių.

Raminta Rimkienė, agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ vadovė ir partnerė, teigia, kad grupės plėtra Estijoje reiškia ir dar daugiau galimybių Lietuvoje veikiančioms tarptautinėms bendrovėms.

„Ne vienerius metus sėkmingai bendradarbiavome su kolegomis iš „Meta Advisory“ teikdami paslaugas klientams, vykdantiems komunikaciją Estijoje. Tad dabar ši partnerystė klientams leis pasiūlyti dar efektyvesnes tarptautinės komunikacijos paslaugas Baltijos valstybėse“, – pažymi R. Rimkienė.

VŽ rašė, kad „Fabula Rud Pedersen Group“, vertinant 2021-uosius, lyderiauja Lietuvoje skaičiuojant tiesiogines pajamas (bendrąjį pelną) – eilutę, kuria komunikacijos bendrovės labiausiai linkusios matuoti savo veiklą. Jos pajamos per 2021 m., palyginti su 2020 m., išaugo 37%, iki 3,5 mln. Eur, tiesioginės pajamos – 28% ir pasiekė 2,3 mln. Eur.

Tuo metu didžiausius pardavimus 2021 m. skaičiuoja „Publicum“, pernai juos auginusi 42%, iki 4,3 mln. Eur.

Plačiau skaitykite čia:

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

„Švyturys-Utenos alus“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Lietuvos aludarė „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA) pasirinko naują komunikacijos partnerį – juo tapo kūrybinė...

Rinkodara
2023.02.06
Vyšnia ant torto ir taip tobulam „Tesonet“ įvaizdžiui Premium 31

Penktadienį per Lietuvą nuvilnijo bene skambiausia darbdavio įvaizdžio kampanija: verslo akseleratorius...

Rinkodara
2023.02.04
„Vitaminų“ lašelinių ir reklamos manipuliacijos: medicinos įstaigos dvigubų standartų girnose Premium

Socialiniuose tinkluose netrūksta nuomonės formuotojų vilionių pasinaudoti stebuklingomis, organizmą...

Rinkodara
2023.02.03
A. Zubriakovas grįžo vadovauti „Penkių kontinentų“ komunikacijai 2

Bankinių technologijų, mažmeninės prekybos įrangos ir interneto tiekėjos „Penki kontinentai“ komunikacijai po...

Vadyba
2023.02.02
EP nariai siūlo skaidrinti politinę reklamą

Ketvirtadienį Europos Parlamentas pritarė politinės reklamos taisyklių pataisoms, siekdami padidinti rinkimų...

Rinkodara
2023.02.02
J. Banys: organizacinė kultūra Lietuvoje suprantama gan primityviai Premium

Jonas Banys, komunikacijos agentūros „Ogilvy Vilnius“ strateginio planavimo konsultantas, VŽ podkaste...

Vadyba
2023.01.31
Nuteistas „filmai.in“ piratas, nuspręsta konfiskuoti beveik 200.000 Eur turto Premium 48

Kauno apylinkės teismas išnagrinėjo daugiau nei 5 m. trukusią baudžiamąją bylą, kurioje du Lietuvos piliečiai...

Žiniasklaida
2023.01.30
Lietuva vienijasi: prasideda didžiausia akcija Ukrainai palaikyti 19

Jau bemaž metai, kai Ukrainoje vyksta Rusijos pradėtas nuožmus karas, pakeitęs ne tik ukrainiečių, bet ir...

Verslo aplinka
2023.01.30
Prie „Swedbank“ komunikacijos komandos jungiasi V. Lopeta 4

„Swedbank“ komunikacijos ir tvarumo tarnybą papildė komunikacijos bei ryšių su visuomene ekspertas Valdas...

Rinkodara
2023.01.25
Geriausios agentūros Baltijos šalyse titulą „Not Perfect“ grąžina į Lietuvą

Geriausių Baltijos šalių reklamos agentūrų reitinge 2022 m. laurai atiteko Lietuvos agentūrai „Not Perfect...

Rinkodara
2023.01.24
„Forbes“, „Vanity Fair“ ar CNN: kaip Lietuvos verslui būti pastebėtam Premium

Pernai ne viena Lietuvos įmonė sulaukė publikacijų tarptautinėje žiniasklaidoje. Ekspertės dalijasi...

Rinkodara
2023.01.22
Reklamos agentūra „All Caps“ atskyrė 3D dizaino studiją 1

Pastaruosius metus veikęs kaip reklamos agentūros „All Caps“ vidinis 3D skyrius, nuo šiol „Big Eyeballs“...

Rinkodara
2023.01.21
„Novaturo“ komandoje – nauja komunikacijos vadovė

Kelionių operatoriaus „Novaturas“ stiprina vadovų komandą. Nuo sausio vidurio prie bendrovės prisijungė ir...

Rinkodara
2023.01.19
Sandorių nuojauta žiniasklaidos rinkoje: TV3 akiratyje – M-1 grupė Premium 3

Žiniasklaidos rinkoje jau kurį laiką sklando kalbos, kad UAB „All Media Lithuania“, jungianti TV3 grupę, turi...

Žiniasklaida
2023.01.18
Reputacijos matavimo sprendimą sukūrusi „Repsense“ pritraukė 0,5 mln. Eur investiciją 1

Lietuvių įkurta duomenų analizės bendrovė „Repsense“, praėjusių metų pabaigoje pristačiusi pirmąjį...

Inovacijos
2023.01.17
E. komercijos kūrėja „Adeo Web“ turi naują vadovą Premium 2

Prie informacinių technologijų ir e. komercijos sprendimų kūrėjos „Adeo Web“ vairo stojo ilgametis bendrovės...

Rinkodara
2023.01.15
D. Acemoglu. Tikrų socialinių tinklų pabaiga

Milijardai žmonių visame pasaulyje negali atsitraukti nuo savo mobiliųjų telefonų, tačiau jų vartojama...

Nuomonės
2023.01.15
Taikli reakcija į įvykius: įspūdingi rezultatai su nuliniu biudžetu Premium

Prekių ženklai Lietuvoje ne taip dažnai yra linkę reaguoti įvykius ir juos pasitelkti savo komunikacijai,...

Rinkodara
2023.01.08
„Jaunimo linija“ atnaujina prekės ženklą

32 m. veikianti ir emocinę paramą jaunimui visą parą teikianti nevyriausybinė organizacija „Jaunimo linija“...

Rinkodara
2023.01.07
Rezoliucijų Naujiesiems iliuzija: mažiau skambių pažadų, daugiau mažų žingsnių Premium

Metų sandūra – gera proga pagalvoti apie nuveiktus darbus, apie tai, kaip galėtume būti geresni kitąmet tiek...

Rinkodara
2023.01.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku