„Paysera Tickets“ atnaujino savo prekės ženklą

Publikuota: 2022-09-22
Bendr. nuotr.
svg svg
Bendr. nuotr.

Bilietų platintoja „Paysera Tickets“ pristato naują logotipą. Jis siejasi su jau anksčiau pakeistu finansinių paslaugų bendrovės „Paysera“ vizualiniu identitetu.

Justina Šidlauskienė, „Paysera“ rinkodaros vadovė, teigia, kad pavasarį „Paysera“ atnaujino prekės ženklą, po kurio skėčiu teikiamos finansinės ir susijusios paslaugos, todėl natūraliai atėjo laikas prie jo priderinti ir kitos veiklos – bilietų platinimo platformos – logotipą. 

Naujojo logotipo pagrindiniu motyvu pasirinktas stilizuotas bilietas. Nors iš esmės „Paysera Tickets“ buvo pritaikyta prie dabartinės finansinių paslaugų bendrovės logotipo spalvų paletės, kartu buvo įtraukta ir papildomų spalvų, kurios logotipui suteikia gaivumo ir gyvybingumo, teigiama bendrovės pranešime. 

Naujasis logotipas kairėje.
Naujasis logotipas kairėje.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Bilietų platinimo savitarna ir kitos platformos pagal naująjį vizualinį identitetą bus atnaujinamos laipsniškai.

Šiemet sausį-rugsėjį per bilietų platinimo platformą „Paysera Tickets parduota apie 330.000 bilietų į maždaug 6.000 renginių – koncertus, maratonus, parodas, vebinarus, ekskursijas. Palyginimui, per visus 2021 m. renginių organizatoriai šioje platformoje pardavė 345.000 bilietų į 6.400 renginių. 

 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Paskelbtas „ADC*LT‘22“ kūrybiškumo festivalio finalininkų sąrašas

Kūrybiškumo festivalio „ADC*LT‘22“ komisija iš daugiau nei 250 paraiškų atrinko 75 reklamos ir dizaino...

Rinkodara
2022.10.03
Rugsėjo žvaigždės ir autsaideriai: nuo D. Dundulio, „Circle K“ iki kampanijos, kurios nesinori minėti Premium

Rugsėjis – vienas aktyviausių mėnesių metuose, kai verslas po vasaros sugrįžta su intensyvesne komunikacija.

Rinkodara
2022.10.03
„Publicum“ vykdomuoju direktoriumi tapo T. Valančius

Strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“, stiprindama vadovų grandį ir integraciją į tarptautinį „Havas“...

Rinkodara
2022.10.03
Kontroversiški prekių ženklai: kas jų laukia ateityje ir kaip keičiasi vartotojas Premium

Rusijos pradėtas karas Ukrainoje sujudino vertybinius pasirinkimus: vartotojai stengiasi labiau rinktis...

Rinkodara
2022.10.02
Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio

Talentų pritraukimas – karšta tema įvairiuose verslo sektoriuose, o iššūkiai diktuoja ir naujus kūrybos...

Rinkodara
2022.10.01
„NAPA Baltic“ vėl kviečia rungtis dizaino pakuočių kūrėjus

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas į jau...

Rinkodara
2022.09.30
Nuomonės lyderių TOP 30: infliacijos fone prekybininkai užleido vietą ekonomistams 2

Šių metų pirmą pusmetį verslo nuomonės lyderiai komunikavo gerokai aktyviau, o pagal komunikacijos apimtis...

Rinkodara
2022.09.29
Žinomų asmenybių prekių ženklai – daugiau ir galimybių, ir iššūkių Premium

Robertas Kalinkinas, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas su Beata Nicholson, „Beatos virtuvės“ prekės...

Rinkodara
2022.09.29
Infliacijos tema prekybininkų lūpose: proaktyvi „Maxima“, tylus „Lidl“ Premium

Infliacijai Lietuvoje šturmuojant aukštumas ir drastiškai augant kainoms partuotuvėse, atitinkamai sureagavo...

Rinkodara
2022.09.28
Darbuotojų stokojantis verslas: dėmesys žmonių psichologinei sveikatai Premium

Darbuotojų trūkumas augina ir darbdavio komunikacijos temą: publikacijų apie motyvacines priemones šį...

Rinkodara
2022.09.27
„Swedbank“ išlaiko lyderystę, aukso amžius vaistinėms ir siuntų bendrovėms Premium 1

Prekių ženklų tyrimas „Baltic Brands“ rodo, kad mylimiausias prekių ženklas visose Baltijos valstybėse yra...

Rinkodara
2022.09.23
„Paysera Tickets“ atnaujino savo prekės ženklą 1

Bilietų platintoja „Paysera Tickets“ pristato naują logotipą. Jis siejasi su jau anksčiau pakeistu finansinių...

Rinkodara
2022.09.22
Mišraus amžiaus kolektyve – skirtumus pasitelkti problemų sprendimui Premium

Pandemija privertė verslą kone pernakt pereiti prie nuotolinio darbo, kuris neatsiejamas nuo technologijų.

Vadyba
2022.09.22
Recesijos nuotaikos reklamos rinkoje dar neįsitvirtino: nežinomybės liko du mėnesiai Premium

Nors metai buvo pilni iššūkių: tebesitęsianti pandemija, prasidėjęs karas, drastiškai augančios energetikos...

Rinkodara
2022.09.19
„ADC*LT‘22“ kūrybiškumo festivalyje: daugiau nei 250 paraiškų

Spalio pradžioje trečią kartą vyksiančiame kūrybiškumo festivalyje „ADC*LT‘22“ į aukso, sidabro ir bronzos...

Rinkodara
2022.09.18
Europos krepšinio čempionatą įsijungė pusė Lietuvos

Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Europos krepšinio čempionate jau stebėjo beveik 1,5 milijono šalies...

Žiniasklaida
2022.09.17
Mažesniųjų agentūrų-butikų banga dar tik kyla į viršų Premium

Lietuvoje ir toliau kaip grybai po lietaus dygsta „butikinės“ komunikacijos agentūros. Naują startą,...

Rinkodara
2022.09.16
Klientai, kurie žino geriau: kaip pakeisti jų nuomonę? Premium

Klientas, kuris žino geriau nėra retas, bet nesunkiai ir greitai atskiriamas. VŽ kalbinti reklamų kūrėjai,...

Vadyba
2022.09.16
Tarp perdegimo ir tyliojo atsitraukimo darbe: kokių sprendimų imasi verslai Premium

Viena iš reklamos agentūrų senbuvių Lietuvoje „Not Perfect Vilnius“ šį rugsėjį paskelbė psichologinės gerovės...

Rinkodara
2022.09.13
K. Gečas – VŽ studijoje su „mokine“ R. Lipnevičiūte: tik nebijodamas geriausiai išgirsti Premium

VŽ podkastų studijoje susitiko Rolanda Lipnevičiūtė, „Eurovaistinių“ tinklo komunikacijos vadovė, ir Kęstutis...

Vadyba
2022.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku