„Paysera Tickets“ atnaujino savo prekės ženklą

Justina Šidlauskienė, „Paysera“ rinkodaros vadovė, teigia, kad pavasarį „Paysera“ atnaujino prekės ženklą, po kurio skėčiu teikiamos finansinės ir susijusios paslaugos, todėl natūraliai atėjo laikas prie jo priderinti ir kitos veiklos – bilietų platinimo platformos – logotipą.
Naujojo logotipo pagrindiniu motyvu pasirinktas stilizuotas bilietas. Nors iš esmės „Paysera Tickets“ buvo pritaikyta prie dabartinės finansinių paslaugų bendrovės logotipo spalvų paletės, kartu buvo įtraukta ir papildomų spalvų, kurios logotipui suteikia gaivumo ir gyvybingumo, teigiama bendrovės pranešime.
Bilietų platinimo savitarna ir kitos platformos pagal naująjį vizualinį identitetą bus atnaujinamos laipsniškai.
Šiemet sausį-rugsėjį per bilietų platinimo platformą „Paysera Tickets parduota apie 330.000 bilietų į maždaug 6.000 renginių – koncertus, maratonus, parodas, vebinarus, ekskursijas. Palyginimui, per visus 2021 m. renginių organizatoriai šioje platformoje pardavė 345.000 bilietų į 6.400 renginių.