2022-04-29 08:45

Didžiųjų komunikacijos agentūrų rodikliai – rekordiniai šuoliai pandemijos metais

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Didžiosios komunikacijos agentūros pandemijos metus braukia su optimizmu: žymiai augo ir pardavimai, ir tiesioginės pajamos – eilutė, kuria komunikacijos bendrovės labiausiai linkusios matuoti savo veiklą.
  • Didžiosioms komunikacijos agentūroms 2021-ieji buvo augimo metai.
  • Bendrovės daug investavo į darbdavio įvaizdį ir darbuotojų pritraukimą, taip pat tvarumo ir socialinės atsakomybės komunikaciją.
  • Šiandieninės nuotaikos – taip pat pakankamai optimistinės.
  • Karas koreguoja situaciją, komunikacijos toną, tačiau labiau keičia, nei mažina apimtis.

VŽ apžvelgia kai kurių didžiųjų komunikacijos agentūrų veiklos metus: „Fabula Rud Pedersen Group“ (UAB „Fabula ir partneriai“) pajamos per 2021 m., palyginti su 2020 m., išaugo 37%, iki 3,5 mln. Eur, tiesioginės pajamos – 28% ir pasiekė 2,3 mln. Eur. Agentūra uždirbo ir daugiau grynojo pelno, rodo Registrų centrui pateikta metinė ataskaita.

52795
130817
52791