Didžiųjų komunikacijos agentūrų rodikliai – rekordiniai šuoliai pandemijos metais

- Didžiosioms komunikacijos agentūroms 2021-ieji buvo augimo metai.
- Bendrovės daug investavo į darbdavio įvaizdį ir darbuotojų pritraukimą, taip pat tvarumo ir socialinės atsakomybės komunikaciją.
- Šiandieninės nuotaikos – taip pat pakankamai optimistinės.
- Karas koreguoja situaciją, komunikacijos toną, tačiau labiau keičia, nei mažina apimtis.
VŽ apžvelgia kai kurių didžiųjų komunikacijos agentūrų veiklos metus: „Fabula Rud Pedersen Group“ (UAB „Fabula ir partneriai“) pajamos per 2021 m., palyginti su 2020 m., išaugo 37%, iki 3,5 mln. Eur, tiesioginės pajamos – 28% ir pasiekė 2,3 mln. Eur. Agentūra uždirbo ir daugiau grynojo pelno, rodo Registrų centrui pateikta metinė ataskaita.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai