Išrinktas Lietuvos pašto ženklo Ukrainos laisvės gynėjams konkurso laimėtojas

Publikuota: 2022-04-21
Eglės Kirlytės sukurto pašto ženklo fragmentas.
svg svg
Eglės Kirlytės sukurto pašto ženklo fragmentas.

Lietuvos pašto organizuotą konkursą, kurio metu menininkai buvo kviečiami kurti pašto ženklą, skirtą Ukrainos laisvės gynėjams, laimėjo kūrybinė agentūra „Autoriai“, o pašto ženklą sukūrė dizainerė Eglė Kirlytė. Pašto ženkle pavaizduotas dviejų žmonių apsikabinimas simbolizuoja palaikymą Ukrainos žmonėms.

Pašto ženklas bus išleistas gegužės 6 d. Įsigyjant šį pašto ženklą dalis lėšų bus skiriama VšĮ „Mėlyna ir geltona“ („Blue/Yellow“).

„Pašto ženklas yra gražus ir prasmingas žinios skleidimo simbolis. Eglės Kirlytės sukurtas ženklas Ukrainos didvyriams neša Lietuvai ir pasauliui žinią apie Europą krečiantį brutalų Rusijos karą Ukrainoje. Šiuo nedideliu gestu išreiškiame dar vieną didelį mūsų šalies palaikymą broliams ir sesėms šioje kenčiančioje šalyje. Esu Pašto mokos ženklų komisijos pirmininkė ir šis konkursas sulaukė tikrai didelio kūrėjų susidomėjimo“, – išplatintame pranešime sako Agnė Vaiciukevičiūtė, susisiekimo viceministrė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Esame dėkingi visiems konkurse dalyvavusiems kūrėjams – sulaukėme nuostabių darbų, ne tik iš Lietuvos, bet ir Ukrainos menininkų. Tai tik įrodo, kokie esame vieningi ir pasiruošę padėti ukrainiečiams pačiomis įvairiausiomis priemonėmis“, – priduria Asta Sungailienė, Lietuvos pašto generalinė direktorė.

„Šiuo metu visos mintys yra apie Ukrainą ir jos žmones, norisi savais būdais išreikšti jai palaikymą. Kadangi mano kalba dažnai yra vizualinė, Lietuvos pašto konkursas paskatino tas mintis realizuoti ir sukurti kažką, kas skirta tik Ukrainai“, – sako pašto ženklo autorė E. Kirlytė. 

Laimėtoją E. Kirlytę dalyvauti konkurse paskatino ne tik noras išreikšti paramą Ukrainai, bet ir  agentūros „Autoriai“ palaikymas. 

„Sulaukus kvietimo iškart buvo aišku, kad mes tikrai skirsime laiko ir dalyvausime. Esame kūrybinė agentūra, turime daugybę kolegų Ukrainoje, tad prisidėti tuo, ką mokame geriausiai, yra būtina“, – sako Monika Mickutė, „Autoriai“ meno vadovė.

Pašto ženklo konkurso laimėtojams skiriamas 300 Eur honoraras, šias lėšas agentūra paaukos Ukrainos žmonėms. 

Be pagrindinio laimėtojo, kurio kūrinys ir spausdinamas pašto ženkle, komisija taip pat išrinko antros bei trečios vietos laimėtojus.

Antrosios vietos laimėtojas – kūrėjas iš Kyjivo Aleksandr Nikitiuk. 

Antros ir trečios vietos laimėtojai.
Antros ir trečios vietos laimėtojai.

Jo kūrinyje vaizduojama visam pasauliui atpažįstama situacija – Ukrainos ūkininkų traktorius tempiantis rusų karo laivą. 

Trečioji vieta skirta Giedrei Svaldenytei. Ji savo kūrinyje vaizduoja nacionalinį Ukrainos paukštį – lakštingalą, kuri savo linksma giesme suteikia ukrainiečiams vilties ir tikėjimo.

Lietuvos paštas Ukrainos laisvės gynėjams skirtą pašto ženklą išleis gegužės 6 d. 

Jo nominalas bus 1 Eur, tačiau paties pašto kaina bus 2 Eur, iš kurių pusė sumos bus skiriama organizacijai VšĮ „Mėlyna ir geltona“ („Blue/Yellow“). Numatytas pašto ženklo tiražas – 40.000 vienetų.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
05:45
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 35

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03
„Iki“ išsirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Prekybos tinklo „Iki“ skelbtą žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą laimėjo „Inspired UM“.

Rinkodara
2022.05.02
Reklamai pasitelkė šokolado meditaciją

Pastaruosius du mėnesius visas pasaulis gyvena karo Ukrainoje nuotaikomis – tai sekina ir psichologiškai, ir...

Rinkodara
2022.05.01
Didžiųjų komunikacijos agentūrų rodikliai – rekordiniai šuoliai pandemijos metais Premium

Didžiosios komunikacijos agentūros pandemijos metus braukia su optimizmu: žymiai augo ir pardavimai, ir...

Rinkodara
2022.04.29
Reklamos rinkos senbuvė „Truth“: nauja vadovė ir nepramiegotas laikas keistis Premium

Prie vienos seniausių kūrybinių reklamos agentūrų Lietuvoje „Truth“ vairo stoja Kotryna Gudmanė, ligšiolinė...

Rinkodara
2022.04.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku