Aktyviausi nuomonės lyderiai: didžiausią šuolį demonstruoja V. Budrienė ir M. Dubnikovas

Per 2021 m. aktyviausi verslo nuomonės lyderiai komunikacijos arenoje buvo Inga Ruginienė, Ernesta Dapkienė, Rūta Vainienė, Vaida Budrienė ir Marius Dubnikovas, rodo Kantar Verslo nuomonės lyderių tyrimas. Pastarieji du kalbėtojai padarė ir ryškiausią šuolį per metus, o visas TOP 30-tukas per pastaruosius trejus metus komunikacijos apimtį padvigubino.
Analitikų teigimu, jau matyti, kad karo tematika komunikacijos tankį didina dar labiau.
Pirmoje vietoje esanti Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos prezidentė Inga Ruginienė komunikavo gausiau ne tik palyginti su kitais verslo nuomonės lyderiais, tačiau ir su savo pačios rezultatais. Pernai antras pusmetis buvo intensyviausias per jos buvimą dėmesio centre.
Daugiausia ji cituota diskusijose apie privalomą darbuotojų skiepijimą bei testavimą, pilotinį keturių darbo dienų projektą. Ernesta Dapkienė, Maximos Komunikacijos departamento ir įvaizdžio direktorė, pernai antrąjį pusmetį komunikavo taip pat daug, 1,5 karto intensyviau, palyginti su pirmuoju pusmečiu. Nedaug jai nusileido ir Vaida Budrienė, Iki komunikacijos vadovė. Tokį suintensyvėjimą labiausiai lėmė komunikacija apie naujas pandemijos valdymo priemones, diskusijos dėl plastiko mažinimo ir konkurencija dėl darbuotojų prekybos sektoriuje, išplatintame pranešime teigia Linas Spėčius, Kantar komunikacinės analizės vadovas.
Krizės augina informacijos poreikį
Pasak jo, krizės laikas ar tai būtų kova su pandemija, ar karas visada didina visuomenės poreikį gauti reguliarią komunikaciją ir atitinkamai augina pasisakymų kiekį.
Tai matėme ir įsibėgėjant pandemijai vien per pirmąjį pandemijos pusmetį (2020 m.) TOP 30-tuko pasisakymų apimtis ūgtelėjo pusantro karto, o iki šių metų du kartus. Tas pats pastebima ir karo Ukrainoje atveju pradiniai duomenys rodo, kad informacijos poreikis, o kartu ir jos pasiūla kyla kaip ant mielių. Natūraliai šį augimą matysime ir kito pusmečio analizėje nes visi analizuojamų sektorių atstovai, pradedant mažmeniniais prekybos tinklais, bankais, degalinėmis, verslo asociacijomis, buvo itin aktyvūs Ukrainos temos kontekste, vertina L. Spėčius.
Pasak jo, pernai visi sektoriai aktyvino komunikaciją, daugėjo visų analizuojamų segmentų kalbėtojų, o ypač suaktyvėjo telekomunikacijų atstovai, komunikacijos apsukas padidinę 13%.
[infogram id="e9b9f42d-5bd6-4808-8c3f-dc38df1b0705" prefix="gn1" format="interactive" title="kalbetojai"]
Aktyviausios bendrovės
Žvelgiant į bendroves, pirmoje vietoje pagal citatų skaičių pernai buvo Swedbank. Banko atstovai pasisakė daugiau kaip 2.200 kartų. Pagal pasisakymų kiekį bankas nestipriai atitrūkęs nuo Iki prekybos tinklo, pernai pasisakusio daugiau kaip 2.100 sykių.
Iki kalbėtojai pernai gerokai suspurtavo, daugiau nei trečdaliu padidino savo komunikacijos apimtį daugiausia kalbėdami apie asortimentą bei įvairius kulinarinius receptus. Tokiu būdu kilstelėjo savo poziciją dviem laipteliais aukštyn, komunikaciniame lauke aplenkdami savo nuolatinę varžovę Maximą. Greta pastarosios bendrovių tope rikiuojasi SEB bankas, pastebi L. Spėčius.
Asociacijų pozicijos
TOP 30-tuke stiprias pozicijas išlaiko asociacijų atstovai: I. Ruginienė (LSPK), R. Vainienė (Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vadovė), M. Dubnikovas (Lietuvos verslo konfederacijos viceprezidentas) ir Andrius Romanovskis, LVK prezidentas, taip pat atstovaujantis Lietuvos draudikų asociacijai.
Iš viso trisdešimtuke 12 kalbėtojų atstovauja įvairioms asociacijoms arba nevyriausybinėms organizacijoms.
Tarp aktyviausių kalbėtojų šįkart ir du Lietuvos banko ekspertai valdybos narys Gediminas Šimkus ir Jekaterina Govina, LB Priežiūros tarnybos direktorės poziciją palikusi pernai spalį.
Bankų lyderiai
Vertinant dažniausiai cituotus bankų atstovus, aukščiausias laiptelis tenka SEB banko ekonomistui Tadui Povilauskui, pastaruosius metus išlaikiusiam komunikacijos apimtį ir per plauką aplenkusiam pasisakymų skaičių mažinusį Nerijų Mačiulį, vyriausiąjį Swedbank ekonomistą.
Karo kontekstas gali įvesti naujų verslo nuomonės lyderių
Atsižvelgiant į karo tematikos aktualijas ir nerimą dėl jo sklaidančią bendrovių komunikaciją, tikėtina, kad šių metų pirmąjį pusmetį nuomonės lyderių pasisakymų iš visų nagrinėjamų sektorių galime matyti dar daugiau, be to, tikėtinos įvairios rokiruotės, gali rastis naujų lyderių, svarsto L. Spėčius.
Verslo nuomonės lyderių reitingą Kantar sudarinėja nuo 2010 m., stebėdama verslo sektorių, asocijuotų organizacijų ir akademinio sluoksnio atstovų reputaciją medijose bei visuomenėje.
Analizuojami bankininkystės, draudimo, telekomunikacijų, mažmeninės prekybos, prekybos ir pramogų centrų bei degalinių sektoriuose veikiančių kompanijų atstovai ir 43 ekspertai, atstovaujantys Lietuvos banką, verslo organizacijas ar akademinį sluoksnį.
Atstovų citatos žymėtuose reklaminiuose straipsniuose į analizę netraukiamos. Analizuojami pranešimai publikuoti daugiau nei 230 didžiausią auditoriją pasiekiančių spaudos, interneto, radijo ir TV šaltiniuose.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti