Aktyviausi nuomonės lyderiai: didžiausią šuolį demonstruoja V. Budrienė ir M. Dubnikovas

Publikuota: 2022-03-16
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

Per 2021 m. aktyviausi verslo nuomonės lyderiai komunikacijos arenoje buvo Inga Ruginienė, Ernesta Dapkienė, Rūta Vainienė, Vaida Budrienė ir Marius Dubnikovas, rodo „Kantar“ Verslo nuomonės lyderių tyrimas. Pastarieji du kalbėtojai padarė ir ryškiausią šuolį per metus, o visas TOP 30-tukas per pastaruosius trejus metus komunikacijos apimtį padvigubino.

Analitikų teigimu, jau matyti, kad karo tematika komunikacijos tankį didina dar labiau.

Pirmoje vietoje esanti Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos prezidentė Inga Ruginienė komunikavo gausiau ne tik palyginti su kitais verslo nuomonės lyderiais, tačiau ir su savo pačios rezultatais. Pernai antras pusmetis buvo intensyviausias per jos buvimą dėmesio centre.

„Daugiausia ji cituota diskusijose apie privalomą darbuotojų skiepijimą bei testavimą, pilotinį keturių darbo dienų projektą. Ernesta Dapkienė, „Maximos“ Komunikacijos departamento ir įvaizdžio direktorė, pernai antrąjį pusmetį komunikavo taip pat daug, 1,5 karto intensyviau, palyginti su pirmuoju pusmečiu. Nedaug jai nusileido ir Vaida Budrienė, „Iki“ komunikacijos vadovė. Tokį suintensyvėjimą labiausiai lėmė komunikacija apie naujas pandemijos valdymo priemones, diskusijos dėl plastiko mažinimo ir konkurencija dėl darbuotojų prekybos sektoriuje“, – išplatintame pranešime teigia Linas Spėčius, „Kantar“ komunikacinės analizės vadovas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Krizės augina informacijos poreikį

Pasak jo, krizės laikas – ar tai būtų kova su pandemija, ar karas – visada didina visuomenės poreikį gauti reguliarią komunikaciją ir atitinkamai augina pasisakymų kiekį.

Linas Spėčius, „Kantar“ komunikacijos analizės vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Linas Spėčius, „Kantar“ komunikacijos analizės vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Tai matėme ir įsibėgėjant pandemijai – vien per pirmąjį pandemijos pusmetį (2020 m.) TOP 30-tuko pasisakymų apimtis ūgtelėjo pusantro karto, o iki šių metų – du kartus. Tas pats pastebima ir karo Ukrainoje atveju – pradiniai duomenys rodo, kad informacijos poreikis, o kartu ir jos pasiūla kyla kaip ant mielių. Natūraliai šį augimą matysime ir kito pusmečio analizėje – nes visi analizuojamų sektorių atstovai, pradedant mažmeniniais prekybos tinklais, bankais, degalinėmis, verslo asociacijomis, buvo itin aktyvūs Ukrainos temos kontekste“, – vertina L. Spėčius.

Pasak jo, pernai visi sektoriai aktyvino komunikaciją, daugėjo visų analizuojamų segmentų kalbėtojų, o ypač suaktyvėjo telekomunikacijų atstovai, komunikacijos apsukas padidinę 13%.

[infogram id="e9b9f42d-5bd6-4808-8c3f-dc38df1b0705" prefix="gn1" format="interactive" title="kalbetojai"]

Aktyviausios bendrovės

Žvelgiant į bendroves, pirmoje vietoje pagal citatų skaičių pernai buvo „Swedbank“. Banko atstovai pasisakė daugiau kaip 2.200 kartų. Pagal pasisakymų kiekį bankas nestipriai atitrūkęs nuo „Iki“ prekybos tinklo, pernai pasisakusio daugiau kaip 2.100 sykių.

„Iki“ kalbėtojai pernai gerokai suspurtavo, daugiau nei trečdaliu padidino savo komunikacijos apimtį – daugiausia kalbėdami apie asortimentą bei įvairius kulinarinius receptus. Tokiu būdu kilstelėjo savo poziciją dviem laipteliais aukštyn, komunikaciniame lauke aplenkdami savo nuolatinę varžovę „Maximą“. Greta pastarosios bendrovių tope rikiuojasi SEB bankas“, – pastebi L. Spėčius.

Asociacijų pozicijos

TOP 30-tuke stiprias pozicijas išlaiko asociacijų atstovai: I. Ruginienė (LSPK), R. Vainienė (Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vadovė), M. Dubnikovas (Lietuvos verslo konfederacijos viceprezidentas) ir Andrius Romanovskis, LVK prezidentas, taip pat atstovaujantis Lietuvos draudikų asociacijai. 

Iš viso trisdešimtuke 12 kalbėtojų atstovauja įvairioms asociacijoms arba nevyriausybinėms organizacijoms.

Tarp aktyviausių kalbėtojų šįkart ir du Lietuvos banko ekspertai – valdybos narys Gediminas Šimkus ir Jekaterina Govina, LB Priežiūros tarnybos direktorės poziciją palikusi pernai spalį.

Bankų lyderiai

Vertinant dažniausiai cituotus bankų atstovus, aukščiausias laiptelis tenka SEB banko ekonomistui Tadui Povilauskui, pastaruosius metus išlaikiusiam komunikacijos apimtį ir per plauką aplenkusiam pasisakymų skaičių mažinusį Nerijų Mačiulį, vyriausiąjį  „Swedbank“ ekonomistą.

Tadas Povilauskas, SEB banko ekonomistas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tadas Povilauskas, SEB banko ekonomistas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Karo kontekstas gali įvesti naujų verslo nuomonės lyderių

„Atsižvelgiant į karo tematikos aktualijas ir nerimą dėl jo sklaidančią bendrovių komunikaciją, tikėtina, kad šių metų pirmąjį pusmetį nuomonės lyderių pasisakymų iš visų nagrinėjamų sektorių galime matyti dar daugiau, be to, tikėtinos įvairios rokiruotės, gali rastis naujų lyderių“, – svarsto L. Spėčius.  

„Verslo nuomonės lyderių reitingą“ „Kantar“ sudarinėja nuo 2010 m., stebėdama verslo sektorių, asocijuotų organizacijų ir akademinio sluoksnio atstovų reputaciją medijose bei visuomenėje.

Analizuojami bankininkystės, draudimo, telekomunikacijų, mažmeninės prekybos, prekybos ir pramogų centrų bei degalinių sektoriuose veikiančių kompanijų atstovai ir 43 ekspertai, atstovaujantys Lietuvos banką, verslo organizacijas ar akademinį sluoksnį.

Atstovų citatos žymėtuose reklaminiuose straipsniuose į analizę netraukiamos. Analizuojami pranešimai publikuoti daugiau nei 230 didžiausią auditoriją pasiekiančių spaudos, interneto, radijo ir TV šaltiniuose.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 35

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03
„Iki“ išsirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Prekybos tinklo „Iki“ skelbtą žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą laimėjo „Inspired UM“.

Rinkodara
2022.05.02
Reklamai pasitelkė šokolado meditaciją

Pastaruosius du mėnesius visas pasaulis gyvena karo Ukrainoje nuotaikomis – tai sekina ir psichologiškai, ir...

Rinkodara
2022.05.01
Didžiųjų komunikacijos agentūrų rodikliai – rekordiniai šuoliai pandemijos metais Premium

Didžiosios komunikacijos agentūros pandemijos metus braukia su optimizmu: žymiai augo ir pardavimai, ir...

Rinkodara
2022.04.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku