Veiklą pradeda naujai išrinkta Komunikacijos industrijos asociacijos taryba

Publikuota: 2022-03-15
KIA tarybos pirmininkas Artūras Jonkus. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
KIA tarybos pirmininkas Artūras Jonkus. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Veiklą pradėjo nauja Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) taryba. Dvejų metų kadencijai asociacijos tarybos pirmininku perrinktas komunikacijos agentūros „Agency 1323“ vadovas Artūras Jonkus, komunikacijos srityje dirbantis jau 25-erius metus. Asociacijos tarybos narių gretas papildė pernai prie asociacijos prisijungusių naujų agentūrų atstovai.

2022-2023 m. kadencijai į KIA tarybą, be A. Jonkaus, taip pat išrinkti: komunikacijos agentūrų „PR Service“ vadovė Romualda Stonkutė, „co:agency“ partnerė Rūta Diržanauskaitė, „Bosanovos“ vadovas Vytautas Matulevičius ir  „Idea prima“ partneris Paulius Tamulionis.

KIA Garbės teismo pirmininke perrinkta agentūros „Integrity PR“ vadovė Daiva Lialytė. 

Garbės teisme, kuris užtikrina asociacijos Etikos kodekso laikymąsi ir nagrinėja skundus dėl galimų komunikacijos etikos principų pažeidimų, be išorės ekspertų, asociacijai taip pat atstovaus agentūros „Adverum“ partneris Aistis Zabarauskas. 

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Asociacijos veiklos revizoriumi išrinktas agentūros „Publicum Financial Communication“ vadovas Vaidotas Vyšniauskas.

„Dvejų metų asociacijos planuose – dėmesys komunikacijos tvarumui, dar ryškesniam šios profesijos vertės atskleidimui. Dirbame komunikacijos rinkos skaidrinimo, veiklos standartų ir verslo aplinkos gerinimo, atsakingo rinkos elgesio skatinimo kryptimi.  Bendradarbiaujame su viešojo sektoriaus ir verslo organizacijomis komunikacijos paslaugų konkursų organizavimo srityje, stipriname komunikacijos paslaugų veiklos kokybės standarto reikšmę rinkoje“, – išplatintame pranešime teigia KIA tarybos pirmininkas A. Jonkus.

Be to, asociacija 2022-2023 m. reguliariai organizuos šviečiamojo pobūdžio renginius aktualiomis komunikacijos temomis, bendradarbiaus su komunikacijos specialistus ruošiančiomis švietimo įstaigomis.

2009 m. įkurta Komunikacijos industrijos asociacija (buvusi Ryšių su visuomene agentūrų asociacija) vienija devynias šalies komunikacijos agentūras, savo veikloje besivadovaujančias aukščiausiais veiklos kokybės standartais: „Adverum“, Agency 1323“, „Bosanova“, „co:agency“, „Headline“, „Idea prima“, „Integrity“, „PR Service“ ir „Publicum FComm“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 35

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku