2022-02-10 16:59

„Omniva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Omniva LT“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo komunikacijos agentūra „Integrity PR“.

„Šiandien e. prekyba toliau smarkiai auga, o aptarnavimo paslaugų poreikis tampa vis svarbesnis. Su tuo susiję ir pernai mūsų pagerinti rekordai: per 2021-uosius metus pristatėme daugiau nei 11 mln. siuntinių, o jų skaičius, lyginant su 2020-aisiais, padidėjo daugiau nei 35%, pirmąkart įmonės istorijoje peržengėme 500 darbuotojų ribą. Todėl, renkantis agentūrą buvo itin svarbu, kad komunikacijos partneriams nebūtų svetima darbo su sparčiai augančiomis bendrovėmis patirtis“, – išplatintame pranešime teigia Milda Jankauskytė, „Omniva LT“ komunikacijos ir prekės ženklo vadovė.

„Omniva LT“ valdo 351 paštomatą, taip pat prekių grąžinimo platformą „Flipo“, o pernai pristatė ir naują tarptautinių siuntų platformą. „Omniva LT“ priklauso Estijos paštui – AB „Eesti Post“. 

Tarp didžiausių „Integrity PR“ klientų: „Swedbank“, „Rimi Baltic“, „Vinted“, „Darnu Group“ ir kt.

52795
130817
52791