„Omniva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

„Šiandien e. prekyba toliau smarkiai auga, o aptarnavimo paslaugų poreikis tampa vis svarbesnis. Su tuo susiję ir pernai mūsų pagerinti rekordai: per 2021-uosius metus pristatėme daugiau nei 11 mln. siuntinių, o jų skaičius, lyginant su 2020-aisiais, padidėjo daugiau nei 35%, pirmąkart įmonės istorijoje peržengėme 500 darbuotojų ribą. Todėl, renkantis agentūrą buvo itin svarbu, kad komunikacijos partneriams nebūtų svetima darbo su sparčiai augančiomis bendrovėmis patirtis“, – išplatintame pranešime teigia Milda Jankauskytė, „Omniva LT“ komunikacijos ir prekės ženklo vadovė.
„Omniva LT“ valdo 351 paštomatą, taip pat prekių grąžinimo platformą „Flipo“, o pernai pristatė ir naują tarptautinių siuntų platformą. „Omniva LT“ priklauso Estijos paštui – AB „Eesti Post“.
Tarp didžiausių „Integrity PR“ klientų: „Swedbank“, „Rimi Baltic“, „Vinted“, „Darnu Group“ ir kt.