„Nordcurrent“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Agentūra rūpinsis bendra įmonės komunikacija ir darbdavio įvaizdžiu.
„Esame Lietuvos žaidimų kūrimo rinkos lyderiai. Ši rinka sparčiai auga, reikšmingai prisideda prie šalies ekonomikos ir suteikia vis daugiau galimybių skirtingų sričių talentams. Nuosekli komunikacija apie žaidimų industriją svarbi tiek mūsų verslui, tiek valstybei – galimybės 100 mlrd. USD siekiančioje ir kasmet 10% augančioje globalioje rinkoje didžiulės“, – išplatintame pranešime teigia Simonas Stūrys, „Nordcurrent“ rinkodaros vadovas.
Vaizdo žaidimų kūrybos ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ yra didžiausia ir seniausia studija Lietuvoje, veiklą pradėjusi dar 2002 m., teigia bendrovė.
Jos apyvarta 2020 m. siekė per 52 mln. Eur. Vilniuje ir Ukrainoje pasaulinius žaidimus kurianti įmonė iš viso yra sukūrusi bei išleidusi jau daugiau nei 50 žaidimų įvairioms platformoms.
Favoritais tapusių „Cooking Fever“, „Murder in the Alps“, „Pocket Styler“, „Sniper arena“ ir kitų žaidimų atsisiuntimai viršija 500 mln. kartų.
Tarp komunikacijos agentūros „Agency 1323” klientų yra „Lietuvos draudimas“, „TietoEvry“ Lietuvos gyvybės draudimo įmonių asociacija, „Countline“, „Alwark“, „ConnectPay“, „Eglės sanatorija“ ir kitos.
Anksčiau „Nordcurrent“ komunikacijos partneriai buvo komunikacijos agentūra „Integrity PR“.