2021-10-24 18:00

M. Katkus: visos didelės krizės yra ir didelių galimybių metas

Mykolas Katkus, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ valdybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mykolas Katkus, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ valdybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nors pandemija dar tebešiepia dantis ir nuo COVID-19 pasauliui teks vaduotis dar ne vienus metus, prekės ženklams tai yra ir galimybių metas.

„Pandemija sujaukė visą pasaulį, ji vis dar tebesitęsia, baisu skaityti ir girdėti istorijas žmonių, kuriuos tiesiogiai ir skaudžiai palietė virusas. Kita vertus, jei atsitrauktume nuo jautriausių pandemijos padarinių, matytume, kad kiekviena griūtis, krizė veda link kažko naujo atsiradimo, permainų, augimo“, – „Verslo žinių“ konferencijoje „Rethink! Business“ teigė Mykolas Katkus, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ valdybos pirmininkas.

Be kita ko, priduria M. Katkus, dažnai pažymima, kad jau ir ikipandeminis laikotarpis šuoliavo link ekonominio ciklo pasikeitimo, tad gal COVID-19, supurtęs visą pasaulį, vis dėlto nėra pats prasčiausias scenarijus.

52795
130817
52791