2021-04-28 17:19

Veiklą pradeda dar viena komunikacijos agentūra

Robertas Šapalas steigia naują komunikacijos agentūrą „Brandnomika“. Asmen. nuotr.
Robertas Šapalas steigia naują komunikacijos agentūrą „Brandnomika“. Asmen. nuotr.
Komunikacijos ir rinkodaros ekspertas Robertas Šapalas steigia naują komunikacijos agentūrą „Brandnomika“.

„Per daugiau nei 12 m. darbo komunikacijos ir rinkodaros srityje teko sukurti ir įgyvendinti strategijas ne tik vienoms didžiausių įmonių Lietuvoje, bet ir asmeniniams prekės ženklams. Išaugęs matomumas žiniasklaidoje bei socialiniuose tinkluose ženkliai prisidėjo prie ambicingų verslų ar viešų asmenų tikslų įgyvendinimo ir lyderystės“, – sprendimą išplatintame pranešime argumentuoja R. Šapalas.

R. Šapalas yra dirbęs „ISM Vadybos ir ekonomikos universitete“, rizikos kapitalo fonde „Nextury Ventures“, „All Media Lithuania“ (TV3 grupė), „Telia Lietuva“, „SME Finance“, prisidėjo prie verslininko Iljos Laurso, krepšininko Edgaro Ulanovo, ekonomisto Aleksandro Izgorodino asmeninių prekės ženklų stiprinimo tiek žiniasklaidoje, tiek socialiniuose tinkluose.

„Veiklos pradžioje startuoju vienas. Akiratyje – darbas su „fintech“, pramonės, konsultacijų sektoriaus įmonėmis“, – kalba R. Šapalas.

VŽ neseniai rašė, kad „butikinę“ komunikacijos agentūrą „Intuit Communications“ įsteigė ir ilgametis įmonių grupės „Icor“ Komunikacijos departamento direktorius Nerijus Mikalajūnas.

„Neplanuojame būti dideli rinkos dalyviai. Dirbsime ten, kur esame stipriausi: energetikos, pramonės, komunalinio verslo, nekilnojamojo turto srityse. Mūsų arkliukas bus ir komunikacijos krizių valdymas. Agentūra orientuosis į aukštos kokybės paslaugas nedideliam klientų ratui, tad išaugti labai neplanuojame. Tai yra sąmoningas pasirinkimas“, – pažymi N. Mikalajūnas. Plačiau skaitykite čia.

52795
130817
52791