NT vystytoja „Omberg“ pasirinko komunikacijos partnerius

„Po pandemijos ir karantino atsigaunančioje rinkoje sklandi, aktyvi komunikacija su klientais ir partneriais bus dar svarbesnė nei iki šiol. Kai aplink daug neapibrėžtumo ir spėlionių dėl ateities, atvirumas ir aiški, argumentais pagrįsta verslo pozicija yra labai reikalinga“, – išplatintame pranešime teigia Dalia Andrulionienė, „Omberg“ vykdomoji direktorė.
„co:agency“ teiks korporatyvinės ir rinkodaros komunikacijos paslaugas, strategines konsultacijas, padės įgyvendinti kampanijas.
„Omberg“ 2019 m. pagal naujų butų pardavimus Vilniuje pateko tarp trijų didžiausių NT vystytojų. Įmonė iš viso susitarė dėl daugiau nei 450-ies butų ir kotedžų pardavimų – 74% daugiau nei prieš metus.
Šiuo metu bendrovė sostinėje vysto „Bajorų lajų“, „Grigalaukio dominijos“ ir „Viršuliškių stogų“ daugiabučių projektus.
Tarp didžiausių „co:agency“ klientų – „Lidl“, „Camelia“, „Coca-Cola“, HP, „Luminor investicijų valdymas“, „Pigu.lt“, „Newsec“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Unilever“ ir kt.
2019 m. „co:agency“ apyvarta išaugo 32% iki 2,88 mln. Eur, o tiesioginės pajamos išliko stabilios ir siekė 670.000 Eur. Agentūros grynasis pelnas šiek tiek sumažėjo ir siekė 94.625 Eur
Iki šiol „Omberg“ komunikacijos partneriai buvo „Nova Media“.