Laurai už komunikaciją: K. Žukauskui, R. Šimašiui ir P. Masiuliui

Publikuota: 2020-06-11
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

„Metų komunikatoriumi 2020“ išrinktas Vilniaus miesto mero patarėjas Karolis Žukauskas už efektyviai koordinuotą Vilniaus miesto savivaldybės veiksmų komunikaciją koronaviruso pandemijos metu.

„Išbandymo viešumu 2020“ apdovanojimas atiteko merui Remigijui Šimašiui. „Verslo nuomonės lyderis 2020“ – Petras Masiulis, „Tele2“ vadovas.

Dėl „Metų komunikatoriaus“ vardo varžėsi įmonių ir organizacijų viduje dirbantys komunikacijos vadovai ar specialistai, kurių veikla nuo 2019 m. gegužės iki 2020 m. gegužės galėtų būti laikoma pavyzdine krizės valdymo, paslaugos pristatymo bei išaiškinimo, pagalbos klientams srityse.

Antrosios specialiosios nominacijos „Išbandymas viešumu 2020“ akiratyje varžėsi viešojo sektoriaus atstovai, kurie dėl naujai gautų viešų pareigų arba išskirtinio įvykio per metus tapo žinomais, patyrė ar suvaldė komunikacijos krizę, išsiskyrė savo iniciatyvomis ir brandžia komunikacija, išplatintame pranešime pažymi renginio „PR Impact Awards“ organizatoriai.

„Išbandymo viešumu 2020“ apdovanojimas atiteko Vilniaus merui Remigijui Šimašiui, kuriam per pirmuosius antrosios kadencijos metus teko atlaikyti nacionalinio stadiono krizę, o didžiausiu iššūkiu tapo koronaviruso pandemija.

„Kiekviena krizė – ne tik sunkumai ir apribojimai, bet ir galimybės. Tam, kad galimybės virstų nauda miestiečiams, reikia kalbėtis su jais nuolat, sakyti tiesą, komunikuoti aiškiai ir suteikti laisvę veikti. Džiugu, kad Vilniui tai pavyko – iš pandemijos krizės išeisime stipresni“, – žinią apie apdovanojimą komentavo Remigijus Šimašius.

Specialiojoje apdovanojimų kategorijoje „Verslo nuomonės lyderis 2020“ buvo vertinami viešojoje erdvėje bei žiniasklaidoje per pastaruosius vienerius metus dažnai matyti verslo nuomonės lyderiai, kurių nuomonė vertinama kaip svari, argumentuota, autoritetinga.

Daugiausiai komunikacijos profesionalų balsų tarp verslo sektoriaus nominantų sulaukė Petras Masiulis, kuris ir išrinktas laimėtoju. „Šis įvertinimas patvirtina, kad nuosekli komunikacija ir atviras bendravimas su klientais duoda rezultatą tiek versle, tiek viešumoje„ – sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims ir Vokietijai.

Trijų specialių nominacijų rinkimuose dalyvavo daugiau kaip 550 komunikacijos gildijos atstovų – Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) narių. Kandidatus nominacijoms siūlė šių dviejų organizacijų nariai, galutinius sąrašus sudarė organizatoriai.

Visų trijų specialiųjų nominacijų nugalėtojai bus apdovanoti birželio 12 d. Vilniuje organizuojamo renginio „PR Impact Awards 2020“ metu.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Dizaino agentūra „Critical“ turi naują vadovą

Prekių ženklų ir paslaugų dizaino agentūros „Critical“ vadovu tapo vienas jos įkūrėjų, Lietuvos dizaino...

Rinkodara
2020.07.02
Reputacijos laurai: IKEA, „Thermo Fisher“, „Lidl“ ir „Camelia“ Premium 2

Geriausios reputacijos titulą šiemet pelnė IKEA, nuomonės lyderių akyse – „Thermo Fisher Scientific“,...

Rinkodara
2020.07.01
„Luminor“ komunikacijos vadove tapo I. Baltrušaitienė 5

Indrė Baltrušaitienė, neseniai pasitraukusi iš prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės pareigų, tokias...

Rinkodara
2020.06.29
Kelionių organizatorių įvaizdis – žemyn, prekybininkų – aukštyn Premium 1

Komunikacijos įtakos rodiklio analizė rodo, kad per pandemiją labiausiai krito kelionių organizatorių...

Rinkodara
2020.06.29
„About You“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Į Lietuvą įžengusi Vokietijos e. platforma „About You“ žiniasklaidos planavimo ir reklamos partneriais...

Rinkodara
2020.06.25
„Hero group“ įsteigė vaizdo komunikacijos agentūrą

Komunikacijos grupė „Hero group“ įsteigė vaizdo komunikacijos agentūrą „CUT! Films“, kuri koncentruosis į...

Rinkodara
2020.06.22
Ar Lietuva gali šalies reklamai išleisti 40 mln. Eur 8

Tiek Vilniaus, tiek ir Lietuvos skaitmeninio matomumo pozicija šiemet pasaulinėse miestų varžybose turėtų...

Rinkodara
2020.06.21
Startuoja virtualus „Kanų liūtų“ festivalis

Didžiausias reklamos ir kūrybingumo festivalis „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) šiemet, kaip ir daugelis...

Rinkodara
2020.06.20
„Lik namie“ kampaniją keičia į „Lik Lietuvoje“ 1

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ su nauja rinkodaros kampanija kviečia visus iš naujo perkurti savo...

Rinkodara
2020.06.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus