2020-01-06 12:18

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia pavadinimą

Donatas Bedulskis, „co:agency“ vadovas. Agentūros nuotr.
Donatas Bedulskis, „co:agency“ vadovas. Agentūros nuotr.
Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „co:agency“.

Pagal 2018 m. pajamas sparčiausiai savo segmente Lietuvoje augusi įmonė atsinaujina minėdama 15-os metų veiklos sukaktį, pažymima išplatintame pranešime.

„Per pastaruosius dvejus metus agentūra stipriai pasikeitė: komanda išaugo beveik dvigubai, prisijungė du nauji partneriai, išsiplėtė paslaugos ir mūsų požiūris į komunikaciją bei jos kuriamą vertę. Nuoseklios pastangos ir investicijos davė rezultatą – išauginome klientų ratą, o įmonės pajamos vien 2018 m. kilo 58%. Atėjo laikas šiuos vidinius pokyčius atspindėti ir išorėje, todėl metus pradedame pristatydami naują prekės ženklą“, – sako Donatas Bedulskis, „co:agency“ vadovas.

Anot jo, naujame pavadinime atsispindi svarbiausios agentūros vertybės – siekis kurti ilgalaikę partnerystę su klientais ir pagarba pagrįstą kultūrą įmonės viduje. Prekės ženklo pagrindu tapo angliškas priešdėlis „co“ reiškiantis bendrumą, bendradarbiavimą (angl. cooperation, collaboration ir kt.), jis taip pat yra neatsiejama žodžio „komunikacija“ (angl. communication) dalis. Pavadinime ir logotipe naudojamas dvitaškis simbolizuoja dvi partnerystės šalis.

Naująjį „co:agency“ prekės ženklą ir vizualinį identitetą kūrė ženklodaros agentūra „Imagine“ ir jos partnerė, prekės ženklų strategė Indrė Baltušė.

Naujasis prekės ženklas.

Tarp „co:agency“ klientų: „Lidl“, „Coca-Cola“, HP, „Luminor investicijų valdymas“, „Pigu.lt“, „Newsec“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Unilever“, „GetJet“, „PlayStation“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „Hanner“, „Betsafe“, „Kekava“ ir kt.

Agentūroje šiuo metu dirba 23 specialistai. Įmonei taip pat priklauso 70% skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ akcijų. Pastaroji taip pat neseniai pakeitė pavadinimą (anksčiau – „Komunikacijos amatininkai“).

2018 m. „co:agency“ apyvarta siekė 2,17 mln. Eur, o tiesioginės pajamos – 669.000 Eur. Numatoma, kad 2019 m. bendrovės apyvarta perkops 2,5 mln. Eur.

[infogram id="06fd1c5b-01ee-4cf6-bea5-8d3dd11863a9" prefix="x49" format="interactive" title="Rinkodara: Komunikacijos agentūros 2018 m."]

52795
130817
52791