„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Publikuota: 2019-06-17
Jonas Blinstrubas, „Headline“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jonas Blinstrubas, „Headline“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus, palyginus su 2017 m., išaugo 33% ir siekė 808.000 Eur. Bendrosios pajamos per palyginamąjį laikotarpį padidėjo penktadaliu ir pasiekė 1,33 mln. Eur.

Agentūros grynasis pelnas išaugo 83% iki 288.000 Eur.

„Praėjusieji metai mūsų bendrovei buvo reikšmingi – pakeitę pavadinimą į „Headline“ (buv. „BVRG Burson-Marsteller“) visą dėmesį sutelkėme į kompleksinius integruotos komunikacijos sprendimus. Tvariai augome visose srityse – nuo tradicinių iki skaitmeninių sprendimų, ypač sėkmingai išnaudojome ilgametę patirtį rinkodaros komunikacijoje“, – rezultatus išplatintame pranešime komentuoja Jonas Blinstrubas, „Headline“ direktorius.

Tarp didžiausių agentūros klientų: „Samsung“, „Švyturys Brewery“, „Fazer Lietuva“, „Nestle Baltics“, „Benu“, „Deichmann“ ir t.t. Šiuo metu „Headline“ dirba 18 žmonių.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31
FNTT akiratyje atsidūrusios bendrovės ramina klientus, tačiau tyli apie buvusių ir esamų vadovų veiksmus

Šiandien VŽ paskelbė, kad Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) tiriamoje mokesčių slėpimo...

Finansai
2019.10.30
„Tez Tour“ ir bendrininkams – įtarimai dokumentų klastojimu Premium 3

Viena didžiausių kelionių organizatorių UAB „Tez Tour“, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“, „Aza...

Prekyba
2019.10.30
TOP10 reklamos užsakovų: dauguma kitiems metams piešia nuosaikesnį scenarijų Premium

Per šiuos metus bemaž dešimtadaliu auginę rinkodaros ir komunikacijos biudžetus, didieji reklamos užsakovai...

Rinkodara
2019.10.30
L. Blaževičiūtė: kovoti su „Netflix“ ar „Apple TV+“ galime lokalumu Premium

Nors turinio platformų pasirinkimas auga, televizija taip pat išlaiko žiūrimumo pozicijas, o nepaliaujamai...

Rinkodara
2019.10.28
„Čili Holdings“ turi naują rinkodaros vadovą

„Čili Holdings“ rinkodaros vadovu prieš kelias dienas dirbti pradėjo Andrius Šilovas. Iki tol bendrovės...

Rinkodara
2019.10.28
Agentūra „McCann Vilnius“ keičia pavadinimą 1

Viena seniausių šalies reklamos agentūrų „McCann Vilnius“ keičia pavadinimą ir nuo šiandien tampa „TRUTH“.

Rinkodara
2019.10.28
„Skrendu.lt“ patirtis: kaip dirbti, kai „viskas dega“

Klientai šiandien yra itin reiklūs ir gerai žino savo galimybes bei teises, o turizmo srityje dirbančių...

Prekyba
2019.10.27
J. Valančiūno paramos fondas pratęsė bendradarbiavimą su „Olybet“

Vienas pajėgiausių Lietuvos krepšininkų Jonas Valančiūnas ir toliau bendradarbiaus su „Olybet“. Krepšininkas...

Rinkodara
2019.10.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau