2019-06-17 15:25

„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Jonas Blinstrubas, „Headline“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jonas Blinstrubas, „Headline“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus, palyginus su 2017 m., išaugo 33% ir siekė 808.000 Eur. Bendrosios pajamos per palyginamąjį laikotarpį padidėjo penktadaliu ir pasiekė 1,33 mln. Eur.

Agentūros grynasis pelnas išaugo 83% iki 288.000 Eur.

„Praėjusieji metai mūsų bendrovei buvo reikšmingi – pakeitę pavadinimą į „Headline“ (buv. „BVRG Burson-Marsteller“) visą dėmesį sutelkėme į kompleksinius integruotos komunikacijos sprendimus. Tvariai augome visose srityse – nuo tradicinių iki skaitmeninių sprendimų, ypač sėkmingai išnaudojome ilgametę patirtį rinkodaros komunikacijoje“, – rezultatus išplatintame pranešime komentuoja Jonas Blinstrubas, „Headline“ direktorius.

Tarp didžiausių agentūros klientų: „Samsung“, „Švyturys Brewery“, „Fazer Lietuva“, „Nestle Baltics“, „Benu“, „Deichmann“ ir t.t. Šiuo metu „Headline“ dirba 18 žmonių.

52795
130817
52791