„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Publikuota: 2019-06-17
Jonas Blinstrubas, „Headline“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jonas Blinstrubas, „Headline“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus, palyginus su 2017 m., išaugo 33% ir siekė 808.000 Eur. Bendrosios pajamos per palyginamąjį laikotarpį padidėjo penktadaliu ir pasiekė 1,33 mln. Eur.

Agentūros grynasis pelnas išaugo 83% iki 288.000 Eur.

„Praėjusieji metai mūsų bendrovei buvo reikšmingi – pakeitę pavadinimą į „Headline“ (buv. „BVRG Burson-Marsteller“) visą dėmesį sutelkėme į kompleksinius integruotos komunikacijos sprendimus. Tvariai augome visose srityse – nuo tradicinių iki skaitmeninių sprendimų, ypač sėkmingai išnaudojome ilgametę patirtį rinkodaros komunikacijoje“, – rezultatus išplatintame pranešime komentuoja Jonas Blinstrubas, „Headline“ direktorius.

Tarp didžiausių agentūros klientų: „Samsung“, „Švyturys Brewery“, „Fazer Lietuva“, „Nestle Baltics“, „Benu“, „Deichmann“ ir t.t. Šiuo metu „Headline“ dirba 18 žmonių.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Žiniasklaida skundžiasi dėl LRT teisių į inauguraciją, LRT stebisi

Komercinė žiniasklaida skundžiasi, kad Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija LRT gavo išimtines teises...

Rinkodara
2019.07.10
Didžiausią šuolį skaičiuoja agentūra „Gravitas Partners“ Premium

Komunikacijos rinka stoviniuoja vietoje: 20-ies didžiausių agentūrų ir metiniai pardavimai, ir tiesioginės...

Rinkodara
2019.07.10
„Tele2“ neplanuoja naujo komunikacijos paslaugų konkurso

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ neseniai nutraukusi bendradarbiavimo sutartį su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.07.09
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 3

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau