„Idea prima“ augino ir pajamas, ir pelną

Agentūros tiesioginės veiklos pajamos 2018 m. siekė 838.000 Eur, pardavimo pajamos – 1,9 mln. Eur.
„Efektyvesnę ir pelningesnę veiklą lėmė mūsų teikiamų paslaugų išgryninimas, padidėjusios socialinės medijos paslaugų apimtys, taip pat augantis konsultacijų ir išmanios komunikacijos sprendimų poreikis. Didesnio verslo klientų dėmesio padėjo sulaukti ir pernai komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Impact Awards“ pelnytas Lietuvos metų agentūros titulas“, – išplatintame pranešime Paulius Tamulionis, pažymi „Idea prima“ direktorius.
2018 m. „Idea prima“ tapo koncerno SBA ir šios grupės įmonių „Urban Inventors“ bei „Capitalica“, nekilnojamojo turto vystymo bendrovės „Rewo“, Medicinos banko, Panevėžio laisvosios ekonominės zonos, restoranų grupės „Fortas“, kitų įmonių bei organizacijų komunikacijos partnere, po laimėto konkurso sudarė naują sutartį su draudimo bendrove BTA, o nuo lapkričio teikė komunikacijos paslaugas kandidato į prezidentus, dabar jau – išrinktojo prezidento Gitano Nausėdos rinkimų štabui.
Pasak p. Tamulionio, šiais metais agentūra didžiausią dėmesį skirs skaitmeninių ir rinkodaros paslaugų, taip pat komunikacijos rezultatų metodikos tobulinimui.
Šiemet „Idea prima“ Rygoje vykusiuose geriausių Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ buvo pripažinta Lietuvos metų agentūra.
„Idea prima“ komunikacijos paslaugas teikia daugiau nei 30 klientų, tarp jų – „Circle K“, „Gintarinė vaistinė“, Lietuvos investicinių ir pensinių fondų asociacija, „Nielsen“ ir t.t.
Per 2019 m. UAB „Idea prima“ planuoja tiesioginės veiklos pajamas ir pelną padidinti apie 20. Agentūros partneriai – Linas Damanskis, Marius Deksnys, Paulius Tamulionis.