2016-08-03 09:00

Naktiniai autobusai: iš tautos folkloro – į reklamą

Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas: „Vilniečiai buvo pasiilgę įdomios, nenuobodžios viešojo sektoriaus reklaminės kampanijos.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas: „Vilniečiai buvo pasiilgę įdomios, nenuobodžios viešojo sektoriaus reklaminės kampanijos.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kalbėjimas reklamoje tikslinės auditorijos kalba lemia gerus rezultatus – tai dar kartą patvirtino rinkodaros kampanija „Naktiniai autobusai“, kai Vilniaus savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“, matydama rinkos potencialą, po aštuonerių metų pertraukos savaitgaliais grąžino naktinį visuomeninį transportą į sostinės gatves.

Mantas Velykis, reklamos agentūros „McCann Vilnius“, įgyvendinusios šį projektą, kūrybos vadovas, teigia, kad reikėjo sugalvoti, kaip pranešti apie naujieną vilniečiams turint labai nedidelį biudžetą. Be to, tikslinė auditorija buvo jaunimas, nemėgstantis nuobodžių reklaminių pranešimų.

52795
130817
52791