2025-07-03 12:00

„Lidl“ ir „Maxima“ spirgina viena kitą

VŽ koliažas: Neringa Podkopajeva, „Lidl“ rinkodaros vadovė Baltijos šalyse, Kristupas Buzys, „Maximos“ Rinkodaros departamento direktorius, reklaminiai tinklų vizualai.
VŽ koliažas: Neringa Podkopajeva, „Lidl“ rinkodaros vadovė Baltijos šalyse, Kristupas Buzys, „Maximos“ Rinkodaros departamento direktorius, reklaminiai tinklų vizualai.
Prekybos tinklai vėl žiebia reklamų karą: liepos 1 d. „Lidl“ pradėjo lyginamąją kampaniją, nukreiptą tiesiogiai į „Maximą“, identiškas žingsnis žengtas ir Latvijoje. Konkurentė netruko sureaguoti – startavo su atsakomąja reklama.

Lidl“ savo kampanijoje Lietuvoje, startavusioje internete, radijuje, lauko stenduoduose ir TV, klausė, ar pirkote pigiau, ir lygino savo privataus prekių ženklo (PPŽ) „Pilos“ varškės pakelio kainą su „Maximos“ pagrindinio PPŽ „Well Done“ varškės kaina.

Tarp lyginamų produktų atsidūrė ir abiejų tinklų ryžiai.

52795
130817
52791