2024-10-12 14:46

„Golden Drum“ reklamos auksą ir sidabrą į Lietuvą parveža dvi agentūros

„Golden Drum“ organizatorių nuotr.
„Golden Drum“ organizatorių nuotr.
Iš Slovėnijoje vykusio 30-ojo Europos reklamos festivalio „Golden Drum“ į Lietuvą atkeliauja du prizai. Viename iš svarbiausių Europos reklamos renginių auksinį apdovanojimą laimėjo „Not Perfect Vilnius“, o sidabrinį – kūrybinė agentūra „autoriai“.
Kampanijos vizualas.
Kampanijos vizualas.

Auksą dizaino kategorijoje pelnė „Not Perfect Vilnius“ su darbu „Paskolinė“. 

Lietuvoje galiojant itin griežtiems alkoholio reklamos draudimams, šios kampanijos pagalba buvo pristatomas naujas produktas, konceptualiai pasakojantis nuteisto politiko Eligijaus Masiulio skandalo istoriją ir korupcijos bylos pabaigą, o paties produkto pavadinimas „Paskolinė“ – žodžių žaismas tarp gėrimo tipo ir žodžio „paskola“. Politinės korupcijos bylos kulminaciją atspindi dėžutė, talpinanti 90.000 Eur, kurios priekinėje etiketėje matomi grotuoti langai ir raštelis – sutarties šablonas. Su šiuo darbu „Not Perfect Vilnius“ pelnė auksą „Baltic Best“, bronzą „ADC*LT“ ir kt. reklamos festivaliuose.

Sidabriniu apdovanojimu „autoriai“ įvertinti geriausios video meistrystės kategorijoje už organizacijai „Renkuosi mokyti“ kurtą mokytojų pritraukimo kampanijos vaizdo klipo režisūrą. Vaizdo klipą režisavo režisierius Titas Sūdžius, gamybos kompanija – „Some Films“. 

Pasak Giedrės Onos Šileikytės, kūrybinės agentūros „autoriai“ įkūrėjos ir kūrybos vadovės, „Golden Drum“ nuspręsta dalyvauti pirmą kartą, po pripažinimo Baltijos šalių apdovanojimuose „Baltic Best“, kur „Renkuosi mokyti“ laimėjo auksą.

„Džiaugiamės, kad Europoje laimėjome su prasmingu ir mums patiems itin brangiu projektu. Už šį apdovanojimą labiausiai turime būti dėkingi klientui, kuris besąlygiškai pasitikėjo mumis, ir režisieriui, taip pat patikėjusiam, kad ši idėja gali pavirsti paveikiu ir žaismingu reklaminiu klipu“, – kalba G. O. Šileikytė. 

30-ąjį kartą vykęs „Golden Drum“ yra vienas seniausių ir svarbiausių reklamos apdovanojimų Europoje. Jame varžosi reklamos darbai iš 32 šalių, o komisiją sudaro pasaulyje su stipriausiais prekių ženklais dirbantys profesionalai. 

52795
130817
52791