Atnaujintas ilgametės statybų parodos prekės ženklas

„Lietuviai turi tarsi savotišką statybininko geną ir mėgsta statyti ar bent pasvajoti apie naujus būsto projektus, todėl „Resta“ yra viena lankomiausių parodų Lietuvoje. Šiais metais ne tik atnaujinome parodos prekės ženklą, bet ir praplėtėme turinį, kad jis atspindėtų naujausias statybų, interjero ir būsto sprendimų tendencijas“, – pranešime teigia „Litexpo“ atstovai.
(1).jpg)
Prekės ženklą atnaujino laisvai samdomas kūrybos, ženklodaros strategas Aivaras Bakanauskas.
Planuojama, kad kitų metų parodoje daug dėmesio bus skiriama ne tik pačiai statybai, energetiniam pastatų efektyvumui, bet ir interjero, baldų bei dizaino sprendimams, atspindintiems tvarumo ir inovacijų svarbą šiuolaikiniame gyvenime.
„Ateityje, matyt, kiekvienas statinys Lietuvoje bus ir elektrinė, nes būtinai kokiu nors būdu gamins elektros energiją, o statinio savininkas tam tikra prasme bus energetikas. Tvarumo sprendimams yra skiriama vis daugiau dėmesio“, – kalba Dalius Gedvilas, Lietuvos statybininkų asociacijos prezidentas.
Planuojama, kad atsinaujinusioje parodoje, kuri vyks kitų metų balandį, dalyvaus daugiau nei 300 įmonių iš įvairių pasaulio šalių. Prognozuojama, kad į ją atvyks daugiau nei 30.000 lankytojų.