2024-03-04 16:00

T. Ramanauskas: „Ozempic“ mistika, pražilusi pamirštoji karta, o gal laimingi vienišiai

Tomas Ramanauskas, komunikacijos strategas ir lektorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Ramanauskas, komunikacijos strategas ir lektorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
2024-ieji žmonijai bus dar vieni nerimo metai, lydimi tebevykstančių karų, aštrėjančių klimato kaitos padarinių ir asmeninių pokyčių.
  • Kokias svarbias vartotojų auditorijas prekių ženklai pražiopso.
  • „A Phone, a Friend“ – būsimas projektas, kuriuo naudojant DI siekiama transformuoti mūsų išmaniuosius iš dėmesio vampyro labiau į draugą.
  • Tendencijų ciklai taip išgreitėjo, kad nuolat keičia vienas kitą, pasibaigia, vos prasidėję.
  • Prekių ženklų metrikose turėtų atsirasti ir tokie tikslai, kaip atvipę žandikauliai ar pagaugai, einantys per kūną.

„Kai aplinkui matome tiek netikrumo, nerimo, turbūt geriausias palinkėjimas prekių ženklams pradedant metus būtų išsikelti vieną labai mažą papildomą tikslą: nors vieną kartą priblokšti savo auditoriją. Bent vieną kartą per metus sukelti wow efektą. Ir tam tikrai nereikia didžiulių biudžetų“, – kalbėdamas apie šiemetes tendencijas, akcentuoja Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ vienas įkūrėjų, kūrybingumo kursų lektorius, reklamos ekspertas.

52795
130817
52791