„Sirin Development“ keičia vizualinį identitetą

Anot Lauryno Kuzavo, „Sirin Development“ vadovo, per daugiau nei 15 m. nuo įmonės veiklos pradžios rinka gerokai keitėsi, daug pokyčių patyrė ir valdomas verslas.

„Išaugome iki tarptautinio verslo ir tapome lyderiaujančia įmone Baltijos šalyse. Šiandien esame susitelkę į tvarumą, kliento patirtį, kokybę bei ekspertiškumą. Mūsų tikslas nebėra įsitvirtinti rinkoje ar atrasti savo kelią, todėl nusprendėme, jog laikas atnaujinti ir bendrovės vizualinį identitetą“, – išplatintame pranešime cituojamas L. Kuzavas.
Bendrovės vadovo teigimu, atsinaujinęs prekės ženklas – modernus ir atspindis įmonės vertybes – augimą, veržlumą, sutelktumą bei pabrėžiantis logistikos DNR.
„Sirin Development“ šiemet planuoja išplėtoti daugiau nei 120.000 kv. m sandėlių ploto Vilniuje, Kaune, Rygoje ir Taline. Investicijos sieks per 100 mln. Eur.