„Kakės Makės“ kelionė: tarp masinio produkto, sveikumo ingrediento ir aukštesnės kainos

- Prekių ženklams tai dar vienas kelias, kaip lengviau patekti į siaurėjančias prekybos tinklų lentynas.
- Maisto kategoriją vysto keliomis kryptimis.
- Su visais produktais stengiasi išlaviruoti tarp aukštos kokybės ir priimtinos kainos.
„Antrasis metų ketvirtis buvo itin intensyvus: startavo kino filmas „Kakė Makė: mano filmas“, pirkėjų lojalumo programa su prekybos tinklu „Maxima“, rinkoje pasirodė maisto produktų naujienų. Iš viso per pirmąjį pusmetį buvo parduota beveik 1 mln. „Kakės Makės“ prekių ženklu žymėtų prekių, iš jų per 720.000 vnt. maisto prekių kategorijoje“, – skaičiuoja Sandra Kalėdienė, „Kakės Makės” prekės ženklo vystytoja vystytoja.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai