2023-08-18 11:59

„Kakės Makės“ kelionė: tarp masinio produkto, sveikumo ingrediento ir aukštesnės kainos

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Per antrąjį šių metų ketvirtį prekių ženklo „Kakė Makė“ licencinio verslo pajamos, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2022-aisiais, išaugo daugiau nei 37%.
  • Prekių ženklams tai dar vienas kelias, kaip lengviau patekti į siaurėjančias prekybos tinklų lentynas.
  • Maisto kategoriją vysto keliomis kryptimis.
  • Su visais produktais stengiasi išlaviruoti tarp aukštos kokybės ir priimtinos kainos.

„Antrasis metų ketvirtis buvo itin intensyvus: startavo kino filmas „Kakė Makė: mano filmas“, pirkėjų lojalumo programa su prekybos tinklu „Maxima“, rinkoje pasirodė maisto produktų naujienų. Iš viso per pirmąjį pusmetį buvo parduota beveik 1 mln. „Kakės Makės“ prekių ženklu žymėtų prekių, iš jų per 720.000 vnt. maisto prekių kategorijoje“, – skaičiuoja Sandra Kalėdienė, „Kakės Makės” prekės ženklo vystytoja vystytoja.

52795
130817
52791