Slaptieji pirkėjai: kuri draudimo bendrovė aptarnauja geriausiai

Slaptųjų pirkėjų nuomone, „Ergo“ vienintelė iš tirtų bendrovių pasiekė aukščiausią vertinimo kategoriją, likusių draudimo bendrovių aptarnavimo kokybės rezultatas sumažėjo.
Bendras klientų aptarnavimo kriterijų įvykdymas draudimo bendrovėse 2023 m. siekė 80%, tai atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę. Palyginti su ankstesnių metų tyrimo duomenimis, aptarnavimo kokybės lygis sumenko 8,87% proc. punkto, rodo tyrimas, kurį periodiškai atlieka UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekių ženklu „Dive Lietuva“.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai