2023-06-13 08:45

Slaptieji pirkėjai: kuri draudimo bendrovė aptarnauja geriausiai

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Slaptųjų pirkėjų tyrimas rodo, kad Lietuvos draudimo bendrovių klientų aptarnavimo kokybės lygis per metus nukrito, o į viršų jis palypėjo tik „Ergo“, kuri nuo 2021 m. šiame tyrime neužleidžia pirmosios vietos.

Slaptųjų pirkėjų nuomone, „Ergo“ vienintelė iš tirtų bendrovių pasiekė aukščiausią vertinimo kategoriją, likusių draudimo bendrovių aptarnavimo kokybės rezultatas sumažėjo. 

Bendras klientų aptarnavimo kriterijų įvykdymas draudimo bendrovėse 2023 m. siekė 80%, tai atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę. Palyginti su ankstesnių metų tyrimo duomenimis, aptarnavimo kokybės lygis sumenko 8,87% proc. punkto, rodo tyrimas, kurį periodiškai atlieka UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekių ženklu „Dive Lietuva“.

52795
130817
52791