„Ozas“ startuoja su nauja lojalumo programa, „Panoramos“ taikiklyje – B2B segmentas

- Aršesnė kova dėl klientų: pastaruoju metu lojalumo programų atnaujinimus pristatė ne vienas prekybininkas.
- Neina banaliausiu keliu: nesiūlo vien nuolaidų.
- „Akropolis“, CUP bendrų, visus prekybininkus jungiančių lojalumo programų neturi.
- Argumentuojama, kad skirtingas lojalumo programas siūlo nuomininkai ir jų vartotojams pakanka.
Ina Augulienė, „Ozo“, priklausančio bendrovei „NEPI Rockcastle Lithuania“, turto valdytoja, teigia, kad Lietuvoje neseniai startavusi „Spot“ lojalumo sistema – naujovė, tačiau ji sėkmingai tuo pačiu pavadinimu prieš kiek daugiau nei metus buvo pristatyta Rumunijoje veikiančiuose prekybos centruose.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai