2023-05-24 08:45

„Ozas“ startuoja su nauja lojalumo programa, „Panoramos“ taikiklyje – B2B segmentas

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ pristatė naują lojalumo programą „Spot“, kiti rinkos dalyviai arba neturi bendros lojalumo programos, arba ją vysto atskiriems segmentams. Pavyzdžiui, „Panorama“ turi į verslo segmentą orientuotą lojalumo programą.
  • Aršesnė kova dėl klientų: pastaruoju metu lojalumo programų atnaujinimus pristatė ne vienas prekybininkas.
  • Neina banaliausiu keliu: nesiūlo vien nuolaidų.
  • „Akropolis“, CUP bendrų, visus prekybininkus jungiančių lojalumo programų neturi.
  • Argumentuojama, kad skirtingas lojalumo programas siūlo nuomininkai ir jų vartotojams pakanka.

Ina Augulienė, „Ozo“, priklausančio bendrovei „NEPI Rockcastle Lithuania“, turto valdytoja, teigia, kad Lietuvoje neseniai startavusi „Spot“ lojalumo sistema – naujovė, tačiau ji sėkmingai tuo pačiu pavadinimu prieš kiek daugiau nei metus buvo pristatyta Rumunijoje veikiančiuose prekybos centruose.

52795
130817
52791