2023-03-20 21:00

„Maxima“ be komunikacijos komandos užleido pozicijas „Iki“ ir „Rimi“

VŽ iliustracija.
VŽ iliustracija.
Kol prekybos tinklas „Maxima“ tebeformuoja naują komunikacijos ir rinkodaros komandą, konkurentai šių metų pradžioje spaudžia akceleratorių iki dugno: „Iki“ ir „Rimi“ pradėjo gerokai intensyviau komunikuoti, rodo žiniasklaidos stebėsenos ir analizės UAB „Mediaskopas“ duomenys.
  • „Maxima“ ilgą laiką lyderiavo pagal komunikacijos apimtį žiniasklaidoje, tačiau, pasitraukus E. Dapkienei, pozicijas paveržė „Iki“.
  • Šį vasarį prekybos tinklai pagal matomumą vėl apsikeitė vietomis.
  • „Iki“ ir „Lidl“ pavadinimai dažniau šmėžuoja žiniasklaidos antraštėse ir pirmuosiuose sakiniuose.
  • Kokios temos dominuoja prekybininkų komunikacijoje.

VŽ primena, kad praėjusį spalį pareigas paliko Ernesta Dapkienė, „Maximos“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento direktorė, šioje pozicijoje buvusi 5 metus. Minimų permainų etape iš tinklo pasitraukė ir Rima Aukštuolytė, „Maximos“ atstovė ryšiams su visuomene. Šiemet – ir Tomas Bašarovas, prekybininkės komunikacijos atstovas.

52795
130817
52791