„Maxima“ be komunikacijos komandos užleido pozicijas „Iki“ ir „Rimi“
- „Maxima“ ilgą laiką lyderiavo pagal komunikacijos apimtį žiniasklaidoje, tačiau, pasitraukus E. Dapkienei, pozicijas paveržė „Iki“.
- Šį vasarį prekybos tinklai pagal matomumą vėl apsikeitė vietomis.
- „Iki“ ir „Lidl“ pavadinimai dažniau šmėžuoja žiniasklaidos antraštėse ir pirmuosiuose sakiniuose.
- Kokios temos dominuoja prekybininkų komunikacijoje.
VŽ primena, kad praėjusį spalį pareigas paliko Ernesta Dapkienė, „Maximos“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento direktorė, šioje pozicijoje buvusi 5 metus. Minimų permainų etape iš tinklo pasitraukė ir Rima Aukštuolytė, „Maximos“ atstovė ryšiams su visuomene. Šiemet – ir Tomas Bašarovas, prekybininkės komunikacijos atstovas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai