2023-01-14 10:55

Komunikacijos socialiniuose tinkluose tendencijos 2023-iaisiais

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Socialinių tinklų komunikacijoje matyti, kad įmonės vis labiau apjungia ir darbui kartu įtraukia personalo, rinkodaros ir komunikacijos skyrius. Ekspertai pataria į šią veiklą žvelgti laisviau, pavyzdžiui, turinys „LinkedIn“ tinkle neturėtų būti tik labai rimtas ir tik ekspertinis.

Olga Kairienė, darbuotojų ambasadorystės ir asmeninio prekės ženklo edukatorė, akcentuoja, kad tinkama, gerai apgalvota veikla socialiniuose tinkluose įmonėms gali būti labai naudinga. Sėkmė, anot jos, nemenka dalimi priklauso nuo to, kaip skirtingiems skyriams sekasi bendradarbiauti, apjungti žinias ir dalytis geriausiomis patirtimis įgyvendinant bendrą strategiją.

„Nemažai komandų pagaliau suprato, kad ambasadorystė yra kur kas daugiau nei įrašai socialinėje erdvėje. Vis labiau tampa svarbu gebėti įtraukti darbuotojus, juos paskatinti, suteikti grįžtamąjį ryšį ir nuosekliai palaikyti“, – sako O. Kairienė.

52795
130817
52791