Komunikacijos socialiniuose tinkluose tendencijos 2023-iaisiais
Olga Kairienė, darbuotojų ambasadorystės ir asmeninio prekės ženklo edukatorė, akcentuoja, kad tinkama, gerai apgalvota veikla socialiniuose tinkluose įmonėms gali būti labai naudinga. Sėkmė, anot jos, nemenka dalimi priklauso nuo to, kaip skirtingiems skyriams sekasi bendradarbiauti, apjungti žinias ir dalytis geriausiomis patirtimis įgyvendinant bendrą strategiją.
„Nemažai komandų pagaliau suprato, kad ambasadorystė yra kur kas daugiau nei įrašai socialinėje erdvėje. Vis labiau tampa svarbu gebėti įtraukti darbuotojus, juos paskatinti, suteikti grįžtamąjį ryšį ir nuosekliai palaikyti“, – sako O. Kairienė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai