Išrinkti rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderiai

Sektorių lyderiai yra reitinguojami, remiantis 2021 m. finansiniais duomenimis. Tame pačiame sektoriuje veikiančios įmonės lyginamos tarpusavyje, vertinant devynis rodiklius: pajamas, ikimokestinį pelną, jų abiejų metinį pokytį, pelningumą, jo proporciją vienam darbuotojui, vidutinį darbo užmokestį ir t. t.
Yra analizuojamas ir turto pelningumo rodiklis (angl. „return on assets“, ROA), kuris padeda geriau įvertinti situaciją, įmonės veiklos sėkmę – efektyvumą.
Pagal visus šiuos rodiklius stipriausiai pasirodė komunikacijos agentūra „Publicum“. Ji pardavimo pajamas pernai išaugo beveik 42%, iki 4,3 mln. Eur, agentūros pelnas prieš apmokestinimą 2021 m. šoktelėjo du kartus iki 0,8 mln. Eur, o pelningumo rodiklis pasiekė 20%.
[infogram id="ed007f1c-05d1-4b37-899c-e0fb2209be8b" prefix="3n0" format="interactive" title="Sektorių lyderiai 2022: Rinkodara"]
Antroje vietoje – lauko reklamos agentūra „JCDecaux Lietuva“. Tai viena iš nedaugelio šio sektoriaus agentūrų, kuri bemaž kasmet išsilaiko tarp TOP 10 stipriausių šio sektoriaus įmonių.
Trečia – kūrybinė reklamos agentūra „Not Perfect Vilnius“, kuri tarp dešimties stipriausių bendrovių, VŽ skelbiamų sektorių lyderių, patenka pirmą kartą.
Plačiau apie sektoriaus lyderius, išsamesnę jų veiklos analizę ir vadovų komentarus skaitykite čia.
[infogram id="dee748dd-8e39-413a-bd9d-a392870bf69c" prefix="J6s" format="interactive" title="Lietuvos sektorių lyderiai 2022: vertinimo metodika"]