„ADC*LT‘22“ kūrybiškumo festivalyje: daugiau nei 250 paraiškų

Spalio pradžioje trečią kartą vyksiančiame kūrybiškumo festivalyje ADC*LT22 į aukso, sidabro ir bronzos titulus simbolizuojančias žvaigždes pretenduoja daugiau kaip 250 reklamos ir dizaino darbų.
Pasak Rimanto Stanevičiaus, vieno iš apdovanojimų kuratoriaus, Milk partnerio ir kūrybos vadovo, paraiškų skaičius pranoko organizatorių lūkesčius.
Džiaugiamės, kad šiemet pateiktų darbų gerokai daugiau, nei galėjome prognozuoti. Iš viso į apdovanojimus septyniose skirtingose kategorijose pretenduoja 253 reklamos ar dizaino darbai. Daugiausia, 80 paraiškų sulaukta Dizaino ir meistrystės kategorijoje, turinčioje 11 subkategorijų, skaičiuoja R. Stanevičius.
Pirmoje vietoje pagal paraiškas atsidūrė Televizijos ir kino subkategorija, sulaukusi 23 darbų, antroje Naujo prekės ženklo vizualinis identitetas (20 paraiškų), o trečioje Vidaus ir išorės reklama (17).
Ketvirtą vietą užėmė Prekės ženklo atnaujinimas (14), o penketuką užbaigia Socialinės reklamos ir labdaros kampanijos (12).
Šiemet gerokai didesniu paraiškų derliumi nustebino socialinių darbų kategorija, tam įtakos, matyt, turėjo ir Rusijos pradėtas karas Ukrainoje, su juo susijusių kampanijų gausa, teigia R. Stanevičius.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti