2022-09-03 14:01

Klientų aptarnavimas negali tapti atskira respublika

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Klientų aptarnavimas – tarsi antras pasimatymas tarp verslo ir kliento. Jei prastas buvo pirmasis, antro gali ir nebūti.

„Dažnai organizacijos atskiria klientų aptarnavimą nuo visų kitų funkcijų. Tai sukelia problemų, nes jei nesiklausoma su klientais dirbančių žmonių, nepanaudojamas jų tiesiogiai gaunamas atgalinis ryšys, pokyčiai tobulinant produktą ar paslaugą būna mažiau sėkmingi, tenka vėl ir vėl spręsti tas pačias problemas. Tai vargina ir pačius aptarnavimo specialistus, ir vis naujus įmonės klientus“, – įsitikinęs Paulius Milišauskas, rinkodaros automatizavimo platformos „Omnisend“ Klientų aptarnavimo departamento vadovas. 

Pasak jo, įmonėms augant ir plečiantis aptarnavimas gali tapti atskira respublika ir pernelyg nutolti nuo kitų skyrių.

52795
130817
52791