Bankrotas stipriam prekės ženklui – ne kliūtis pakilti kaip feniksui
Robertas Kalinkinas, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas, pabrėžia, kad, pavadinus verslą savo vardu, krenta gerokai didesnė atsakomybė.
„Kurdamas verslą norėjau, kad pavadinimas būtų labai asmeniškas ir iki šiol jis toks ir yra. Nesinorėjo slėptis po jokiais kitais išgalvotais vardais. Kai pavadini verslą savo vardu, atsiranda didesnis ryšys tarp tavęs ir kliento, didesnė atsakomybė, nes tave asocijuoja su produktu. Aišku, svarbu nesugadinti nei vardo, nei produkto“, – sutinka R. Kalinkinas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai