2022-07-26 18:08

Bankrotas stipriam prekės ženklui – ne kliūtis pakilti kaip feniksui

Iš kairės: Liucija Zubrutė, „Verslo žinių“ vyr. redaktoriaus pavaduotoja, Robertas Kalinkinas, dizaineris, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas, Petras Narbutas, „Narbutas International“ vadovas, ir Beata Nicholson, prekės ženklo „Beatos virtuvė“ įkūrėja. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Iš kairės: Liucija Zubrutė, „Verslo žinių“ vyr. redaktoriaus pavaduotoja, Robertas Kalinkinas, dizaineris, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas, Petras Narbutas, „Narbutas International“ vadovas, ir Beata Nicholson, prekės ženklo „Beatos virtuvė“ įkūrėja. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Asmeniniai prekės ženklai atneša ne tik daugiau galimybių, bet ir iššūkių, čia dar jautresnis ir aštresnis tampa reputacijos ir kokybės klausimas, nes klaidų atveju paprastai visos strėlės lekia žinomo vardo turėtojui.

Robertas Kalinkinas, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas, pabrėžia, kad, pavadinus verslą savo vardu, krenta gerokai didesnė atsakomybė.

„Kurdamas verslą norėjau, kad pavadinimas būtų labai asmeniškas ir iki šiol jis toks ir yra. Nesinorėjo slėptis po jokiais kitais išgalvotais vardais. Kai pavadini verslą savo vardu, atsiranda didesnis ryšys tarp tavęs ir kliento, didesnė atsakomybė, nes tave asocijuoja su produktu. Aišku, svarbu nesugadinti nei vardo, nei produkto“, – sutinka R. Kalinkinas.

52795
130817
52791