2022-06-22 17:00

„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Timas Augustinas, „Iconoclast Germany“ vykdantysis prodiuseris (iš kairės), Ema Čielytė, „Magic“ gamybos vadovė, Aurimas Pukevičius, „Magic“ vykdantysis prodiuseris, Edgaras Dudinas, „Magic“ gamybos koordinatorius ir Ramojus Petrauskas, „Magic“ vykdantysis prodiuseris.
Timas Augustinas, „Iconoclast Germany“ vykdantysis prodiuseris (iš kairės), Ema Čielytė, „Magic“ gamybos vadovė, Aurimas Pukevičius, „Magic“ vykdantysis prodiuseris, Edgaras Dudinas, „Magic“ gamybos koordinatorius ir Ramojus Petrauskas, „Magic“ vykdantysis prodiuseris.
Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos kategorijoje „Grand Prix“ laimėjo Vokietijos prekybos tinklui „Penny“ kurta kampanija „The Wish“. Klipo reklamos gamybos serviso namai – lietuvių „Magic“, o pats klipas filmuotas Vilniuje.

Ši kampanija „Kanų liūtuose“ laimėjo ir pagrindinį vaizdo meno gamybos kategorijos „Grand Prix“ ir dar tris auksinius liūtus.

Kampanijos užsakovas  – prekybos tinklas „Penny“, reklamos agentūra – Vokietijos „Serviceplan Hamburg“, gamybos namai – „Iconoclast Germany“, serviso gamybos namai – Lietuvos agentūra „Magic“.

Šį darbą festivaliui teikė Vokietijos agentūra, tad jis nebuvo įtrauktas tarp pretendentų darbų iš Lietuvos. Klipą galima pamatyti čia.

 „Simboliška, nes visai neseniai atšventėme „Magic“ 10-tąjį gimtadienį ir visas kolektyvas išvykome į Kanus pabūti kartu bei atšvęsti įmonės dešimtmečio. Šis apdovanojimas labai netikėtas ir be galo džiugus, ir tikimės, kad atvers mums daug naujų kelių ateinančiais metais. Didžiuojamės galėdami parvežti liūtą namo ir taip garsindami mūsų nedidelę, tačiau labai aukšto lygio reklamos gamybos rinką“, – VŽ sako Ema Čielytė, „Magic“ gamybos vadovė.

VŽ rašė, kad dėl „Liūtų“ šiemet kovoja ir Lietuvai atstovauja reklamos agentūros „Milk Agency“ (2 darbai), „Not Perfect Vilnius“ (4), „Pencil and Lion“ (1), video reklamos įmonė „Some films“ (3), „Sven Svensson“ (4)  bei lietuviškų daržovių auginimo įmonė „Kietaviškių gausa“ (1).

Vienas jų – „Not Perfect Companies“ kampanija „Paskambink Rusijai“ jau pateko tarp finalininkų „Titanium“ kategorijoje. Ar ji laimės liūtą, paaiškės penktadienį.

„Kanų liūtuose“ šiemet pateikta daugiau nei 25.000 paraiškų iš 87 šalių.

Su „Kanų liūtų“ apdovanojimais lietuviai yra grįžę tris kartus. 

2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą, įmonės „EMP“ kurtą kampaniją.  

2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ (dabar – „Not Perfect Companies“) agentūra parsivežė bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje už spaudos darbą „Kakta“, skirtą Vilniaus knygų festivaliui. 

2015 m. agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse. 

Atskirų kategorijų finalininkai bei laimėtojai bus skelbiami visos šios savaitės metu, o pagrindiniai „Kanų liūtų“ laimingieji paaiškės birželio 24 d. vakarą.

52795
130817
52791