„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Publikuota: 2022-06-22
Timas Augustinas, „Iconoclast Germany“ vykdantysis prodiuseris (iš kairės), Ema Čielytė, „Magic“ gamybos vadovė, Aurimas Pukevičius, „Magic“ vykdantysis prodiuseris, Edgaras Dudinas, „Magic“ gamybos koordinatorius ir Ramojus Petrauskas, „Magic“ vykdantysis prodiuseris.
svg svg
Timas Augustinas, „Iconoclast Germany“ vykdantysis prodiuseris (iš kairės), Ema Čielytė, „Magic“ gamybos vadovė, Aurimas Pukevičius, „Magic“ vykdantysis prodiuseris, Edgaras Dudinas, „Magic“ gamybos koordinatorius ir Ramojus Petrauskas, „Magic“ vykdantysis prodiuseris.

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos kategorijoje „Grand Prix“ laimėjo Vokietijos prekybos tinklui „Penny“ kurta kampanija „The Wish“. Klipo reklamos gamybos serviso namai – lietuvių „Magic“, o pats klipas filmuotas Vilniuje.

Ši kampanija „Kanų liūtuose“ laimėjo ir pagrindinį vaizdo meno gamybos kategorijos „Grand Prix“ ir dar tris auksinius liūtus.

Kampanijos užsakovas  – prekybos tinklas „Penny“, reklamos agentūra – Vokietijos „Serviceplan Hamburg“, gamybos namai – „Iconoclast Germany“, serviso gamybos namai – Lietuvos agentūra „Magic“.

Šį darbą festivaliui teikė Vokietijos agentūra, tad jis nebuvo įtrauktas tarp pretendentų darbų iš Lietuvos. Klipą galima pamatyti čia.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

 „Simboliška, nes visai neseniai atšventėme „Magic“ 10-tąjį gimtadienį ir visas kolektyvas išvykome į Kanus pabūti kartu bei atšvęsti įmonės dešimtmečio. Šis apdovanojimas labai netikėtas ir be galo džiugus, ir tikimės, kad atvers mums daug naujų kelių ateinančiais metais. Didžiuojamės galėdami parvežti liūtą namo ir taip garsindami mūsų nedidelę, tačiau labai aukšto lygio reklamos gamybos rinką“, – VŽ sako Ema Čielytė, „Magic“ gamybos vadovė.

VŽ rašė, kad dėl „Liūtų“ šiemet kovoja ir Lietuvai atstovauja reklamos agentūros „Milk Agency“ (2 darbai), „Not Perfect Vilnius“ (4), „Pencil and Lion“ (1), video reklamos įmonė „Some films“ (3), „Sven Svensson“ (4)  bei lietuviškų daržovių auginimo įmonė „Kietaviškių gausa“ (1).

Vienas jų – „Not Perfect Companies“ kampanija „Paskambink Rusijai“ jau pateko tarp finalininkų „Titanium“ kategorijoje. Ar ji laimės liūtą, paaiškės penktadienį.

„Kanų liūtuose“ šiemet pateikta daugiau nei 25.000 paraiškų iš 87 šalių.

Su „Kanų liūtų“ apdovanojimais lietuviai yra grįžę tris kartus. 

2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą, įmonės „EMP“ kurtą kampaniją.  

2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ (dabar – „Not Perfect Companies“) agentūra parsivežė bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje už spaudos darbą „Kakta“, skirtą Vilniaus knygų festivaliui. 

2015 m. agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse. 

Atskirų kategorijų finalininkai bei laimėtojai bus skelbiami visos šios savaitės metu, o pagrindiniai „Kanų liūtų“ laimingieji paaiškės birželio 24 d. vakarą.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
17:33
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
15:34
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
09:36
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 5

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku