„Lidl“ Latvijoje užkūrė reklamos deficitą ir atsistojo tarp „Rimi“ bei „Maximos“

- Latvijoje matytume dar aktyvesnius „Lidl“ veiksmus, jei ne paradoksali situacija TV reklamos rinkoje.
- „Rimi“ pagal reklamos investicijas Latvijoje išlieka pirma.
- Kai „Lidl“ atvėrė savo parduotuves, rinkos senbuvės pasiekė didžiausią komunikacijos piką.
- Kaip komunikuoti jautriame infliacijos fone, stipriai augant kainoms.
Martinis Lellis, žiniasklaidos planavimo agentūros „Initiative Latvia“ verslo plėtros vadovas, VŽ teigia, kad istoriškai didžiausios reklamos investicijas Latvijos žiniasklaidoje tenka mažmeninės prekybos milžinėms, prekybos tinklams „Rimi“ ir „Maxima“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai