2022-06-15 08:45

„Lidl“ Latvijoje užkūrė reklamos deficitą ir atsistojo tarp „Rimi“ bei „Maximos“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Prekybos tinklas „Lidl“ Latvijoje laikosi tokios pat agresyvios komunikacijos strategijos, kaip ir Lietuvoje. Vos 18-a parduotuvių turintis prekybos tinklas Latvijoje jau rikiuojasi antroje pozicijoje pagal investicijas į komunikaciją ir reklamą bei nusileidžia tik rinkos senbuvei „Rimi“, o „Maximą“ stumtelėjo į trečią vietą.
  • Latvijoje matytume dar aktyvesnius „Lidl“ veiksmus, jei ne paradoksali situacija TV reklamos rinkoje.
  • „Rimi“ pagal reklamos investicijas Latvijoje išlieka pirma.
  • Kai „Lidl“ atvėrė savo parduotuves, rinkos senbuvės pasiekė didžiausią komunikacijos piką.
  • Kaip komunikuoti jautriame infliacijos fone, stipriai augant kainoms.

Martinis Lellis, žiniasklaidos planavimo agentūros „Initiative Latvia“ verslo plėtros vadovas, VŽ teigia, kad istoriškai didžiausios reklamos investicijas Latvijos žiniasklaidoje tenka mažmeninės prekybos milžinėms, prekybos tinklams „Rimi“ ir „Maxima“.

52795
130817
52791