Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Publikuota: 2022-03-31
Sergejus Muravjovas, „Transparency International“ Lietuvos skyriaus direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Sergejus Muravjovas, „Transparency International“ Lietuvos skyriaus direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency International“ Lietuvos skyrius (TILS).

Ministerijos, atsakydamos į TILS užklausas, pateikė duomenis apie 133 sutartis už 7,4 mln. Eur, skirtas publikacijų rengimui ir sklaidai. Tuo metu, kai 2016–2021 m. Viešųjų pirkimų tarnybos duomenimis, tų pačių 133 sutarčių vertė yra 12 mln. Eur.

Nuo 2015-ųjų sausio iki 2021 metų birželio viešasis sektorius kasmet vidutiniškai išleido po 33,9 mln. Eur viešinimo ir informavimo paslaugoms įsigyti, apie pusę (109,1 mln. Eur iš 237,3 mln. Eur) visų lėšų skyrė valstybės valdomos įmonės, ministerijos ir savivaldybės, teigiama pranešime. 

Remiantis iš „Mediaskopo“ gautais duomenimis, šiuo laikotarpiu daugiau nei pusė ministerijų užsakyto ir apmokėto turinio nebuvo tinkamai pažymėtas. Vertinant ministerijų sudarytas pirkimų sutartis, iš esmės nebuvo įmanoma nustatyti įvykdytų pirkimų rezultatų žiniasklaidoje, įvertinti viešinimui skirtų lėšų panaudojimo efektyvumo.  

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Valstybės institucijos turi, kur pasitempti. Pavyzdžiui, užimti aiškią poziciją, jog už mokesčių mokėtojų pinigus užsakytas turinys privalo būti aiškiai pažymėtas ir neklaidinti visuomenės“, – sakė Sergejus Muravjovas, „Transparency International“ Lietuvos skyriaus vadovas.   

Ministerijų išlaidos viešinimo bei informavimo paslaugoms sudarė daugiau nei 15% visų pirkimų vertės: sudarytos 849 viešinimo bei informavimo paslaugų sutartys už 37,2 mln. Eur.

Du trečdaliai (22,2 mln. Eur) ministerijų lėšų viešinimo bei informavimo paslaugoms skirti komunikacijos bei reklamos agentūroms, penktadalis (7 mln. Eur) – nacionalinėms  žiniasklaidos priemonėms, o dvidešimtoji dalis (1,5 mln. Eur) – regioninėms.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Metų CMO – R. Urbanas, „Surfshark“ rinkodaros vadovas

Lietuvos marketingo asociacija LiMA paskelbė jau aštuntąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘22” rinkimų...

Rinkodara
2022.05.27
„Girteka“ pakeitė vizualinę tapatybę 3

Naujos spalvos ir naujas ženklas aiškinamas siekiu akcentuoti tvarumą ir „ilgametę patirtį“.

Logistika
2022.05.27
„Butikinės“ agentūros: nepaisant augančios konkurencijos, pardavimus augina kartais Premium

Į komunikacijos agentūrų gretas per pastaruosius metus kaip grybai po lietaus jungiasi dygstančios...

Rinkodara
2022.05.27
„Rimi Lietuvos“ 2021 m. rezultatai: rinkos dalis augo, bet grynasis pelnas susitraukė Premium

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ praėjusiais metais skaičiavo 9,7% didesnes pajamas, siekusias 395 mln.

Prekyba
2022.05.27
Niekada nesakyk niekada: kaip miestietis kaime iš obuolių verslą sukūrė Premium 4

Verslą galima sukurti lygioje vietoje ir net neturint apie jį specifinių žinių – tai patvirtina Mindaugo...

Gazelė
2022.05.26
Kainų šokas parduotuvėse: mažesni kiekiai, sėkmė vietos gamintojams Premium

Ryški infliacija ir karas Ukrainoje neabejotinai koreguoja vartotojų nuotaikas ir nusiteikimą išlaidauti.

Prekyba
2022.05.26
D. Mockus: šiemet planuojame A, B ir C scenarijus Premium 5

„MG grupės“, valdančios 84 mažmeninės prekybos drabužiais, žiniasklaidos, telekomunikacijų ir statybos...

Prekyba
2022.05.26
Pilnėjantys restoranai – tik pagražintas atspindys, realybėje – gresiantys bankrotai Premium 2

Kredito rizikos vertinimas rodo, kad maitinimo sektoriaus įmonių padėtis per metus šiek tiek gerėjo, dalis...

Prekyba
2022.05.26
Vadovauti „Pigu.lt“ rinkodarai grįžta G. Vilkė 2

Nuo birželio 1 d. „PHH Group“ ir jai priklausančio e. prekybos centro „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas...

Rinkodara
2022.05.25
Prekybos centrai: augimas nėra tvarus, nes grįstas infliacija Premium

Viename didžiausių Baltijos šalyse prekybos festivalių RETAIL didžiųjų prekybos centrų vadovai dalijosi...

Prekyba
2022.05.25
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
RETAIL konferencija: „Barbora“ pristatys prekes per valandą, prognozuojama daugiau partnerysčių Premium

Vienas didžiausių prekybos sektoriaus renginių Baltijos šalyse, „Verslo žinių“ organizuojamas prekybos...

Prekyba
2022.05.24
Prekyba karo zonoje: ukrainiečių tinklas „Silpo“ kliaujasi slaptais sandėliais, stokoja vilkikų Premium

Mažmeninės prekybos įmonės Ukrainoje anksčiau yra patyrusios įvairių iššūkių, bet sąlygos, kuriomis tenka...

Prekyba
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku