2021-12-14 18:16

„Iki“ rinkodaros vadovė: prekybininkai perinvestuoja į reklamą

Lina Giedrė, prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovė.  Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lina Giedrė, prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lina Giedrė, nuo gruodžio stojusi prie prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros vairo, teigia, kad šie metai bendrovėje buvo pasiruošimo spurtui laikas, o 2022-ieji – pokyčių įgyvendinimo metas.
  • Nuo gruodžio prekybos tinklo „Iki“ rindodarai vadovauja Lina Giedrė, anksčiau tokias pareigas ėjusi „Maxima Lt“.
  • Pokyčiai neturėtų stebinti – einama dirbti į tas sritis, kur turima patirties.
  • Pasikeitusi konkurencinė aplinka tebeaugina prekybininkų karą reklamos biudžetais.
  • Išgyvena pokyčio bangą ir norėtų, kuo labiau ją išnaudoti.

Prie „Iki“ komandos L. Giedrė, kaip Įvaizdžio skyriaus vadovė, prisijungė prieš bemaž pusantrų metų, o dabar naujose pareigose ji pakeitė Andrejų Pometko, kuris nuo gruodžio pradėjo vadovauti tinklo Skaitmeninių kanalų departamentui.

52795
130817
52791