„DDB Vilnius“ - su nauju vadovu ir pavadinimu

Publikuota: 2021-12-07
Vadovavimą „Sons & Daughters“ perima Dovilė Dovidavičiūtė, anksčiau ėjusi agentūros klientų aptarnavimo direktorės pareigas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Vadovavimą „Sons & Daughters“ perima Dovilė Dovidavičiūtė, anksčiau ėjusi agentūros klientų aptarnavimo direktorės pareigas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Viena seniausių šalyje reklamos ir komunikacijos agentūrų „DDB Vilnius“ nuo šiol vadinasi „Sons & Daughters“. Keičiasi agentūros vadovė.

„Turime naują viziją, kaip toliau vystyti agentūrą, ir šiuos siekius norime realizuoti tiek su nauju vardu, tiek ir su nauju užsidegimu“, – išplatintame pranešime teigia buvusi „DDB Vilnius“ agentūros vadovė Daiva Tonkūnienė, nuo šiol agentūroje užsiimsianti strateginių projektų vystymu.

Vadovavimą „Sons & Daughters“ perima Dovilė Dovidavičiūtė, anksčiau ėjusi agentūros klientų aptarnavimo direktorės pareigas. 

„Aš tikiu, kad svarbiausia ir stipriausia mūsų agentūros pusė visuomet buvo ir bus jos žmonės ir jų talentas – ir tai išlieka“, – pažymi D. Dovidavičiūtė. 

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Žmonių svarbą siekiama atspindėti ir „Sons & Daughters“ pavadinimu. „Pusiau juokais, pusiau rimtai sakome, kad žmones renkamės vadovaudamiesi tikėjimu ir lūkesčiu, kurį visi tėvai deda į savo dukras ir sūnus – būti geriausiais“, – priduria ji.

Kartu su naujuoju pavadinimu „Sons & Daughters“, agentūra pristato naują agentūrą „Sons & Daughters ID“, kuri specializuosis kuriant prekės ženklus ir jų vizualinį identitetą. Jai vadovaus Adomas Jazdauskas.

„Sons & Daughters“ dirba su tokiais prekių ženklais, kaip „Bitė“, „Labas“, „Gubernija“, „Lithuanian vodka“, „Go Vilnius“, „INVL“, „Light Conversion“, „Novaturas“, „Omniva“, „Flex Blow“, „Žaislų planeta“ ir kt.

VŽ rašė, kad pernai agentūros pardavimai sumenko maždaug 40% iki 924.221 Eur. Grynasis pelnas taip pat šiek tiek smuktelėjo ir siekė 31.000 Eur.

Plačiau apie kūrybinių agentūrų metus skaitykite čia - Reklamos agentūrų metai kuklesni: dviejų karantinų „pagirios“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
„Maximos“ ir „Xtep“ ginčo objektas – prekės ženklo simbolis Premium 2

Baigėsi kelerius metus trukęs ginčas tarp „Maximos grupės“ ir Honkongo sporto prekių mažmenininkės „Xtep“.

Rinkodara
05:45
IKEA parduotuvę valdančios „Felit“ grynasis pelnas ūgtelėjo 16,8% Premium

Skandinavijos prekės ženklo IKEA, siūlančio surenkamus baldus ir namų apyvokos daiktus, atstovės Lietuvoje...

Prekyba
2022.01.17
„Maxima grupė“ vienodina parduotuvių formatus Premium 25

„Maxima grupė“ įgyvendina parduotuvių formatų vienodinimo projektą, kurio esmė – kuo daugiau tarpusavyje...

Prekyba
2022.01.17
Susiviliojote prekiauti „Filmai.in“ taškais? Nenustebkite, kad sąskaita bus užšaldyta

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) perspėja, kad asmenims, užsiimantiems neteisėta autorių teises...

Rinkodara
2022.01.16
Vadovų komunikacijos centre – darbuotojai

Žvelgiant į bendrą CEO komunikaciją, matyti, kad komunikacijos centre 2021-aisiais buvo žodis „darbuotojas“.

Rinkodara
2022.01.16
Verslo įkurtuvės: kas geriau – klientų minia ar ramybė Premium

Kokią taktiką pasirinkti atidarant naują maitinimo įstaigą – stipriai reklamuotis ar tik tyliai atverti...

Gazelė
2022.01.15
Verslo nuomonės lyderiai: prekybininkams į nugarą alsuoja NT Premium

Dažniausiai cituojami „Maximos“ ir „Tele2“ vadovai per metus neužleido pozicijų, didžiausią šuolį...

Rinkodara
2022.01.14
16 mln. finansinė parama intelektinės nuosavybės apsaugai

Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnyba tęsia projektą „Mažų ir vidutinių įmonių fondas“, kurio metu...

Rinkodara
2022.01.14
Vietoje skandalingo plakato Šiauliuose – skiepijimo skatinimo kampanija už 30.000 Eur 14

Užvakar bendrovės „Owexx“ reklaminiame stende Šiauliuose patalpintas asociacijos „Petys už laisvę“ plakatas...

Rinkodara
2022.01.13
Grožio prekių rinka: TOP 5-uke vienas lietuviškas prekės ženklas Premium

Tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ duomenimis, Lietuvoje populiariausi grožio ir kūno priežiūros...

Prekyba
2022.01.13
„Eurokos“ gaudo pasaulinės mados bangą Premium

Pietų Korėjos kosmetikos gamintojai su savo inovatyviais odos priežiūrai skirtais produktais sugebėjo...

Prekyba
2022.01.12
„BC Vilkai“ – „Sorbum“ rankose, G. Žiemelio atstovai teikė pasiūlymą įsigyti Premium 1

Su verslininku Gediminu Žiemeliu siejami verslai yra pateikę registracijai ne vieną prekės ženklą...

Rinkodara
2022.01.12
Tarptautinių e. platformų bendra tendencija – agresyvi rinkodaros strategija Premium

Praėjusiais metais įsigijusi Lietuvos IT įmonę „Estina“ ir įkūrusi „Boozt Technology Baltics“ padalinį, o...

Prekyba
2022.01.11
Ekspertai tariasi dėl naujų priemonių virusui valdyti, verslas tikisi, kad daugiau ribojimų nebus Premium 3

Antradienį numatytas Sveikatos ekspertų tarybos prie prezidento posėdis, kuriame bus aptartos naujausios...

Prekyba
2022.01.11
IKEA nesiskiepijusiems darbuotojams JK nebemokės kompensacijų 1

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinė IKEA Jungtinėje Karalystėje (JK) nesiskiepijusiems darbuotojams...

Prekyba
2022.01.10
„Impuls“ ir „Lemon“ komunikacijos partnere pasirinko L. Bielskę 3

Sporto klubų tinklas „Impuls LTU“ keičia komunikacijos partnerius. Nuo šiol „Impuls“ ir „Lemon“ viešaisiais...

Rinkodara
2022.01.10
„Vilniaus prekybos“ požiūris į tikslus: juos nusistato patys darbuotojai Premium 20

Didžiausios mažmeninės prekybos grupės Lietuvoje „Vilniaus prekybos“ (VP) įmonėse, turinčiose 46.000...

Prekyba
2022.01.10
Viešumas po užraktu 10

Įmonių vadovų duomenų viešumas gali tapti tabu: tuo rūpinasi Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI),...

Nuomonės
2022.01.10
Ketvertukas – tas pats, tik pozicijos skirtingos, „Tele2“ užleido sostą Premium

Per tik ką praūžusį kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 10% daugiau...

Rinkodara
2022.01.10
T. Yanai: „Uniqlo“ nesirinks tarp JAV ir Kinijos Premium

Vienos didžiausių pasaulyje drabužių prekybos bendrovių, Japonijos greitosios mados prekės ženklo „Uniqlo“...

Prekyba
2022.01.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku