„Barbora“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius 

Publikuota: 2021-11-18
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ skelbtą kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Truth“.

Naujieji partneriai bus atsakingi už strateginės rinkodaros komunikacijos veiksmus, taip pat rūpinsis įvaizdžio bei vizualinio identiteto stiprinimu.

„Per pastaruosius metus „Barbora“ itin sparčiai augo, susidurdama su tokiais naujais iššūkiais, kaip auganti konkurencija, kintantys klientų lūkesčiai ir pačios įmonės plėtra. Ieškojome partnerių, kurie ne tik greitai reaguotų į mūsų dinamiško verslo specifiką, bet ir padėtų kurti vieningą ir, svarbiausia, – ilgalaikę prekių ženklo viziją. Konkurse sulaukėme ne vieno stipraus pasiūlymo, tačiau pasirinkome „Truth“ dėl jų kūrybiško ir vizionieriško požiūrio į darbą“, – išplatintame pranešime teigia „Barboros“ komunikacijos vadovė Jurgita Gižaitė-Tulabienė.

Tomas Bartninkas, „Truth“ strategas, prisipažįsta, kad jau kelerius metus turėjo norą dirbti kartu su „Barbora“, todėl konkursui ruošėsi iš anksto.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Daug dėmesio skyrėme analizei ir netgi kritikai. Todėl pasiūlėme vieningą tęstinio pozicionavimo platformą su išskirtine kūrybine linija. Esame holistinė ir į nuoseklų prekių ženklų vystymą orientuota komunikacijos agentūra“, – pažymi T. Bartninkas. 

Tarp „Truth“ klientų tokie prekių ženklai, kaip „Maxima“, Šiaulių bankas, Lietuvos paštas, „Utenos alus“, „Kauno Akropolis“ ir t.t. Agentūroje dirba 27 komunikacijos ir kūrybos specialistai.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Revolut“ klientai birželį ir liepą Lenkijoje išleido 7 mln. Eur 2

„Revolut“ klientų duomenys rodo, kad šiemet per birželio ir liepos mėnesius lietuvių išlaidos buvo rekordinės...

Prekyba
09:48
TOP mokesčių mokėtojai 2022 m. I pusmetį didmeninės prekybos sektoriuje Premium

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos didmeninės prekybos įmonės į VMI sąskaitą sumokėjo 656,5 mln. Eur mokesčių,...

Prekyba
2022.08.06
A. Urbonavičius. Nereiktų tikėtis, kad „Lidl“ ar kitas žemų kainų tinklas užkariaus visą šalies prekybos rinką 1

Nors Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl Lietuva“ turimų parduotuvių skaičius tiesiogiai koreliuoja su jo...

Nuomonės
2022.08.06
Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
Bandymas perkelti „Akropolį“ į internetą nepavyko – e. platforma „Trobos.lt“ uždaryta Premium 12

Su „Vilniaus prekybos“ grupe siejama UAB „Trobos“, vystanti prekybos centro „Akropolis“ e. platformą,...

Prekyba
2022.08.05
Rugpjūčio pabaigoje IKEA atidarys pirmą parduotuvę Estijoje

Švedijos mažmeninės prekybos baldais įmonė IKEA baigė 30.000 kv. m dydžio parduotuvės statybas netoli Talino,...

Prekyba
2022.08.04
Prognozes lenkiantis „Lidl“ spurtas: atotrūkis nuo „Iki“ ir „Maximos“ mažėja Premium

Vienas labiausiai intriguojančių mažmeninės prekybos būtiniausiomis prekėmis sektoriaus aspektų yra...

Prekyba
2022.08.04
Nauja realybė: kai nuo pirkėjo patirties priklauso tolesni pardavimai Premium

2022 m. pirkėjų patirčių tyrimas „Bazaarvoice Shopper Experience“ rodo, kad kažką įsigiję klientai tampa...

Prekyba
2022.08.04
„Euronics International“ prezidentas: negalime ignoruoti akivaizdaus fakto – kainos didėja Premium

Hansas Carpelsas, pirkimų aljanso „Euronics International“ prezidentas, viešėdamas Lietuvoje pažymėjo, kad...

Prekyba
2022.08.03
9 kartus JAV pernai augęs startuolis „Billo“ ruošia naują „TikTok“ produktą ir lėtina augimo tempą Premium

Bendruomenės rinkodaros platforma „Billo“ (UAB „Billo.app“), siūlanti vaizdo įrašų turinį JAV e. komercijos...

Inovacijos
2022.08.03
Ž. Gavelienė: nesugebėjom pranešti, kad Lietuvoje yra saugu Premium 8

Žydrė Gavelienė, kelionių agentūros „Estravel Vilnius“ generalinė direktorė ir Nacionalinės turizmo verslo...

Laisvalaikis
2022.08.03
Animacijos studija „MeinArt“ gavo užsakymą kurti Kakės Makės serialą

„Kakės Makės“ prekės ženklui atstovaujanti bendrovė „NJ world“ kitąmet planuoja turėti 8-ias serialo serijas,...

Rinkodara
2022.08.02
„Creditinfo Lietuva“: restoranų bankrotų skaičius šiemet ketvirtadaliu didesnis nei 2021 m.

Nors restoranų kasmet daugėja, jų pajamos vėl kyla, tačiau darbuotojų reikšmingai mažėja, o bankrotų skaičius...

Prekyba
2022.08.02
„Vičiūnai Rus“ neteko prekės ženklo „Sovietskie“, pralaimėjo „profesionaliai bylinėtojai“ Premium 1

Visvaldo Matijošaičio ir Liudo Skieriaus kontroliuojamai „Vičiūnų grupės“ įmonei „Vičiūnai Rus“ (Kaliningrado...

Pramonė
2022.08.02
Nidos kempingo teritorijoje „Rimi“ pastatė maistomatą

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“, bendradarbiaudamas su prekybos technologijų bendrove „StrongPoint“, bando...

Prekyba
2022.08.01
Teismas sustabdė Vilniaus savivaldybės konkursą dėl reklaminių plotų

Vilniaus savivaldybei ir vienai didžiausių Lietuvos lauko reklamos agentūrų „JCDecaux Lietuva“ ginčijantis...

Rinkodara
2022.08.01
VŽ klausomiausi podkastai liepą: pokalbiuose – istorikai, verslininkai, politikai

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių podkastų TOP 10.

Rinkodara
2022.08.01
Tyrimas: daugiau nei pusė gyventojų priešiškų komentarų nelaiko saviraiškos laisve

Asmeniškai susidūrę su neigiamais komentarais internete į teisėsaugą kreiptųsi ketvirtadalis respondentų,...

Rinkodara
2022.07.31
Ekologišką produkciją atpažįstame, bet tvarumo ženklinimas dar miglotas Premium

Mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ atliktos klientų apklausos rezultatai rodo, kad didžioji dalis vartotojų...

Prekyba
2022.07.31
JAV loterijoje išloštas 1,3 mlrd. USD prizas

JAV loterijos „Mega Millions“ organizatoriai šeštadienį pranešė, kad mažiausiai vienas asmuo išlošė,...

Laisvalaikis
2022.07.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku