„Barbora“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius

Naujieji partneriai bus atsakingi už strateginės rinkodaros komunikacijos veiksmus, taip pat rūpinsis įvaizdžio bei vizualinio identiteto stiprinimu.
„Per pastaruosius metus „Barbora“ itin sparčiai augo, susidurdama su tokiais naujais iššūkiais, kaip auganti konkurencija, kintantys klientų lūkesčiai ir pačios įmonės plėtra. Ieškojome partnerių, kurie ne tik greitai reaguotų į mūsų dinamiško verslo specifiką, bet ir padėtų kurti vieningą ir, svarbiausia, – ilgalaikę prekių ženklo viziją. Konkurse sulaukėme ne vieno stipraus pasiūlymo, tačiau pasirinkome „Truth“ dėl jų kūrybiško ir vizionieriško požiūrio į darbą“, – išplatintame pranešime teigia „Barboros“ komunikacijos vadovė Jurgita Gižaitė-Tulabienė.
Tomas Bartninkas, „Truth“ strategas, prisipažįsta, kad jau kelerius metus turėjo norą dirbti kartu su „Barbora“, todėl konkursui ruošėsi iš anksto.
„Daug dėmesio skyrėme analizei ir netgi kritikai. Todėl pasiūlėme vieningą tęstinio pozicionavimo platformą su išskirtine kūrybine linija. Esame holistinė ir į nuoseklų prekių ženklų vystymą orientuota komunikacijos agentūra“, – pažymi T. Bartninkas.
Tarp „Truth“ klientų tokie prekių ženklai, kaip „Maxima“, Šiaulių bankas, Lietuvos paštas, „Utenos alus“, „Kauno Akropolis“ ir t.t. Agentūroje dirba 27 komunikacijos ir kūrybos specialistai.