„Barbora“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius 

Publikuota: 2021-11-18
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ skelbtą kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Truth“.

Naujieji partneriai bus atsakingi už strateginės rinkodaros komunikacijos veiksmus, taip pat rūpinsis įvaizdžio bei vizualinio identiteto stiprinimu.

„Per pastaruosius metus „Barbora“ itin sparčiai augo, susidurdama su tokiais naujais iššūkiais, kaip auganti konkurencija, kintantys klientų lūkesčiai ir pačios įmonės plėtra. Ieškojome partnerių, kurie ne tik greitai reaguotų į mūsų dinamiško verslo specifiką, bet ir padėtų kurti vieningą ir, svarbiausia, – ilgalaikę prekių ženklo viziją. Konkurse sulaukėme ne vieno stipraus pasiūlymo, tačiau pasirinkome „Truth“ dėl jų kūrybiško ir vizionieriško požiūrio į darbą“, – išplatintame pranešime teigia „Barboros“ komunikacijos vadovė Jurgita Gižaitė-Tulabienė.

Tomas Bartninkas, „Truth“ strategas, prisipažįsta, kad jau kelerius metus turėjo norą dirbti kartu su „Barbora“, todėl konkursui ruošėsi iš anksto.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Daug dėmesio skyrėme analizei ir netgi kritikai. Todėl pasiūlėme vieningą tęstinio pozicionavimo platformą su išskirtine kūrybine linija. Esame holistinė ir į nuoseklų prekių ženklų vystymą orientuota komunikacijos agentūra“, – pažymi T. Bartninkas. 

Tarp „Truth“ klientų tokie prekių ženklai, kaip „Maxima“, Šiaulių bankas, Lietuvos paštas, „Utenos alus“, „Kauno Akropolis“ ir t.t. Agentūroje dirba 27 komunikacijos ir kūrybos specialistai.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Komunikacijos krizės – didžiausios duobės logistikos sektoriuje, neatsilieka ir NT Premium 1

Daugiausia krizinių situacijų per 2021-uosius Lietuvos viešojoje erdvėje fiksuota logistikos, taip pat...

Rinkodara
09:02
Kryptys restoranams: ką daryti, kad klientai eitų pas jus 5

Skonių kelionės – mano aistra ir profesinis interesas. Daug metų konsultuoju restoranus Lietuvoje: dalinuosi,...

Laisvalaikis
2022.01.23
„Chanel“ buteliukas – ne prekės ženklas Lietuvoje Premium

Lietuvos Aukščiausiasis teismas (LAT) paliko nepakeistą ankstesnės instancijos teismo sprendimą neregistruoti...

Rinkodara
2022.01.23
Pasaulio įmonės neria į NFT vandenis Premium 4

Socialinį tinklą „Facebook“ valdanti „Meta“ galvoja apie planus leisti vartotojams kurti ir parduoti NFT...

Inovacijos
2022.01.23
Kai rinkodaros skyrius nereikalingas: klientų randama kitaip Premium 1

Jei prekę ar paslaugą rekomenduoja pažįstamas žmogus – ypač verslo partneris, – naują klientą sudominti...

Gazelė
2022.01.23
Europos Parlamentas balsavo už griežtesnį skaitmeninių platformų reguliavimą

Europarlamentarai pritarė priemonėms, kuriomis būtų kovojama su neteisėtu turiniu internete, užtikrinama...

Prekyba
2022.01.22
Lenkijoje panaikinus PVM maisto produktams tinklai karpo kainas 6

Lenkijoje nuo vasario šešiems mėnesiams atšaukus pridėtinės vertės mokestį (PVM) maisto produktams,...

Prekyba
2022.01.21
„Armitana“ iš e. prekybos jau gauna daugiau pajamų nei tradicinėse parduotuvėse Premium 2

Avalynės ir aksesuarų parduotuves „Salamander“, „Step Top“, „Žygio batai“, Batų centrą, „Geox“, „Hogl“,...

Prekyba
2022.01.21
Estijos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Mediabrands digital“ žengia į Lietuvą

Lietuvoje veiklą pradeda didžiausios Estijoje skaitmeninės rinkodaros agentūros „Mediabrands digital“...

Rinkodara
2022.01.20
„Čili Holdings“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Restoranų tinklą „Čili Pizza“ valdanti bendrovė „Čili Holdings“ komunikacijos partnere pasirinko agentūrą...

Rinkodara
2022.01.20
C. Eastwoodo 6,1 mln. USD ieškinys Lietuvos bendrovei: naujas teismo sprendimas Premium 7

Lietuvos apeliacinis teismas atsisakė priimti JAV aktoriaus Clinto Eastwoodo ir jo įvaizdžio naudojimo teises...

Rinkodara
2022.01.20
Ar prisimenate: ikoniški XX a. gaminiai gyvi ir šiandien Premium 3

Lietuvos verslas savo istoriją skaičiuoja tik kelis dešimtmečius, tačiau kai kurie prekės ženklai sukurti...

Gazelė
2022.01.20
Svarbu greitis: maistą ir kitas prekes į namus vežančios bendrovės kaitina rinką Premium

Užsisakyti maisto produktų ir patiekalų per greitai juos pristatančias platformas „Wolt“, „Bolt“, „Last Mile“...

Prekyba
2022.01.20
TOP 10 tendencijų 2022-iesiems: atsarginis planas, žaliasis kursas ir metavisatos korta Premium

Tarptautinė tyrimų bendrovė „Euromonitor International“ naujausioje studijoje išskiria TOP 10 svarbiausių...

Rinkodara
2022.01.19
Startuoja visuomenę nuo COVID-19 skiepytis kviečianti kampanija „Nelik paskutinis“ 8

„Nelik paskutinis“ – su tokiu kvietimu startavo Vyriausybės kanceliarijos kampanija, kviečianti pasiskiepyti...

Rinkodara
2022.01.19
Reitingo viršūnėje – „Pigu“ ir „Senukai“, staigmena – „Go3“ Premium 4

Tarp lankomiausių e. parduotuvių pirmąsias pozicijas, ryškiai atsiplėšusios nuo konkurentų, Lietuvoje užima...

Prekyba
2022.01.19
„Maximos“ ir „Xtep“ ginčo objektas – prekės ženklo simbolis Premium 7

Baigėsi kelerius metus trukęs ginčas tarp „Maximos grupės“ ir Honkongo sporto prekių mažmenininkės „Xtep“.

Rinkodara
2022.01.18
IKEA parduotuvę valdančios „Felit“ grynasis pelnas ūgtelėjo 16,8% Premium

Skandinavijos prekės ženklo IKEA, siūlančio surenkamus baldus ir namų apyvokos daiktus, atstovės Lietuvoje...

Prekyba
2022.01.17
„Maxima grupė“ vienodina parduotuvių formatus Premium 28

„Maxima grupė“ įgyvendina parduotuvių formatų vienodinimo projektą, kurio esmė – kuo daugiau tarpusavyje...

Prekyba
2022.01.17
Susiviliojote prekiauti „Filmai.in“ taškais? Nenustebkite, kad sąskaita bus užšaldyta 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) perspėja, kad asmenims, užsiimantiems neteisėta autorių teises...

Rinkodara
2022.01.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku