Išrinkta rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderė

Publikuota: 2021-11-10
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį šeštą kartą skelbia reklamos ir ryšių su visuomene sektoriuje lyderiaujančių bendrovių dešimtuką.

[infogram id="fb38a4a2-4f6d-4edb-a188-a8a423391849" prefix="3Xo" format="interactive" title="Sektorių lyderiai 2021: Reklama ir viešieji ryšiai"]

Arūnas Janeliūnas, „Verslo žinių“ duomenų analizės skyriaus vadovas, pabrėžia, kad analizuojant šio sektoriaus rezultatus matyti, jpg pastarieji metai reklamos ir komunikacijos bendrovėms buvo sunkūs, ypatingai tradicinėms agentūroms, rinkos senbuvėms.

„Pandemija iškėlė naujus lyderius: skaitmenines agentūras. Reklamos rinka labai dinamiška, dideliais pinigais čia nelyja, biudžetai labai nesistiebia į viršų, per pandemiją jie net ir traukėsi, tad agentūros, kurios buvo aktualios, siūlė paslaugas skaitmeninėje erdvėje, sugebėjo atsiriekti didesnį rinkos kąsnį. Joms pandemijos metai tapo galimybe labiau išaugti ir atsistoti tarp sektoriaus lyderių“, – pokyčius mini A. Janeliūnas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Tad nenuostabu, kad ant pirmojo laiptelio – skaitmeninė rinkodaros agentūra „Iprospect“. Jos pajamos per metus išaugo 14%, iki 3,39 mln. Eur, o pelnas prieš mokesčius šoktelėjo 15 kartų, iki 321.600 Eur.

Sektoriaus lyderių apžvalgą skaitykite „VŽ Premium“.

VŽ primena, kad projekte „Lietuvos sektorių lyderiai“ įmonės vertinamos pagal pajamų ir pelno eilutes, pelningumą ir mokamų atlyginimų dydį, o daugiausia svorio atitenka vertinamų rodiklių pokyčiui per metus.

„Šiemet, Registrų centrui atvėrus daugiau duomenų, paprasčiau galėjome įvertinti ir turto pelningumo rodiklį ROA. Tai padeda geriau įvertinti situaciją, įmonės veiklos sėkmę, kitais žodžiais tariant, kuo didesnis šis rodiklis, tuo veikla yra efektyvesnė. ROA rodiklis padeda geriau įvertinti ir „išlyginti“ reitingo vertinimuose galimus techninius svyravimus kituose finansiniuose įmonės rodikliuose“, – šiemetinius pasikeitimus nurodo A. Janeliūnas.

Pasak jo, įmonių mokami atlyginimai reitinge taip pat turi didelę reikšmę.

„Gali būti nedidelė įmonė, bei jei geba augti ir mokėti savo segmente didelius atlyginimus, bendrame reitinge gali pelnyti aukštesnę vietą. Beje, rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderės išsiskiria gana aukštais atlyginimais“, – pažymi A. Janeliūnas.

Šiemetiniame reitinge pirmą kartą buvo atsižvelgta ir į tai, kokio dėmesio bendrovė sutraukė iš „Verslo žinių“ skaitytojų, vertinant teigiamą ar neigiamą kontekstą, kuriame buvo minimos įmonės.

„Sektorių lyderiai 2021“ reitinguojami, remiantis 2020 m. finansiniais duomenimis.

[infogram id="37e4b177-fb96-4d16-b622-5e55bca457a0" prefix="hED" format="interactive" title="Sektorių lyderių 2021 metodika"]

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Į eterį grįžta žurnalistas Edmundas Jakilaitis 11

Didžiausia TV3 sezono naujiena – laida „Dėmesio centre su Edmundu Jakilaičiu“, į žurnalistiką po dviejų metų...

Rinkodara
2022.08.16
„Baltika“ rado investuotoją prekės ženklui „Ivo Nikkolo“ 2

Drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“, kurios pardavimo pajamos 2021 m. sudarė 2,303 mln. Eur ir,...

Prekyba
2022.08.16
Pakeisti nepopuliarią technologiją: interneto slapukų galas Premium 1

Slapukai (angl. cookies) yra nedidelis teksto blokas, kurią svetainė siunčia į lankytojo naršyklę ir išsaugo...

Inovacijos
2022.08.15
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: kartais verta laužyti taisykles Premium

Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba,...

Rinkodara
2022.08.13
„Stiprūs kartu“ kviečia padėti sunkumų Lietuvoje patiriančioms ukrainiečių šeimoms 1

Iniciatyva „Stiprūs kartu“ kviečia gyventojus remti sunkumų Lietuvoje patiriančias nuo karo pabėgusias...

Verslo aplinka
2022.08.12
Agentūra „New!“ laimėjo „Lidl“ kūrybos partnerio konkursą

Vasarą vykęs trečio didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių...

Rinkodara
2022.08.12
Didmenininkė „Norameda“ viršijo augimo prognozę, bet pelnas sumažėjo Premium

Didžia dalimi lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“, daugiausia užsiimanti didmenine vaistų...

Prekyba
2022.08.12
„About You“ ir „Zalando“ apyvartos Lietuvoje auga, bet „Aprangos“ neaplenkė Premium

Tarptautinių elektroninės prekybos įmonių „About You“, „Zalando“, „eavalyne.lt“ valdančios „Modivo“, drąsiai...

Prekyba
2022.08.11
Verslui remiant kuriamas lietuviškas serialas apie karą Ukrainoje

Siekdamas padėti kolegoms ukrainiečiams, žinomas aktorius Andrius Paulavičius ryžosi prodiusuoti pirmąjį...

Rinkodara
2022.08.10
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdanti bendrovė...

Prekyba
2022.08.09
Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis liepą brango

Palyginti su birželiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis birželį brango 0,4%, o palyginti su...

Prekyba
2022.08.09
Grūdų supirkimo kainos liepos pabaigoje mažėjo

Lietuvos grūdų supirkimo įmonėse liepos 25–31 dienomis kviečiai buvo superkami vidutiniškai po 316,8 Eur už...

Prekyba
2022.08.08
A. Dulkio atstovu spaudai tapo T. Bagdonas

Sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio atstovo žiniasklaidai pareigas nuo pirmadienio pradeda eiti...

Vadyba
2022.08.08
TOP 50 didžiausių mokesčių mokėtojų prekyboje: vartojimas pradeda šlubuoti Premium 1

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos mažmeninės prekybos įmonės į Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sąskaitą...

Prekyba
2022.08.08
„Revolut“ klientai birželį ir liepą Lenkijoje išleido 7 mln. Eur 6

„Revolut“ klientų duomenys rodo, kad šiemet per birželio ir liepos mėnesius lietuvių išlaidos buvo rekordinės...

Prekyba
2022.08.07
TOP mokesčių mokėtojai 2022 m. I pusmetį didmeninės prekybos sektoriuje Premium

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos didmeninės prekybos įmonės į VMI sąskaitą sumokėjo 656,5 mln. Eur mokesčių,...

Prekyba
2022.08.06
A. Urbonavičius. Nereiktų tikėtis, kad „Lidl“ ar kitas žemų kainų tinklas užkariaus visą šalies prekybos rinką 1

Nors Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl Lietuva“ turimų parduotuvių skaičius tiesiogiai koreliuoja su jo...

Nuomonės
2022.08.06
Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
Bandymas perkelti „Akropolį“ į internetą nepavyko – e. platforma „Trobos.lt“ uždaryta Premium 14

Su „Vilniaus prekybos“ grupe siejama UAB „Trobos“, vystanti prekybos centro „Akropolis“ e. platformą,...

Prekyba
2022.08.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku