Išrinkta rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderė

Publikuota: 2021-11-10
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį šeštą kartą skelbia reklamos ir ryšių su visuomene sektoriuje lyderiaujančių bendrovių dešimtuką.

[infogram id="fb38a4a2-4f6d-4edb-a188-a8a423391849" prefix="3Xo" format="interactive" title="Sektorių lyderiai 2021: Reklama ir viešieji ryšiai"]

Arūnas Janeliūnas, „Verslo žinių“ duomenų analizės skyriaus vadovas, pabrėžia, kad analizuojant šio sektoriaus rezultatus matyti, jpg pastarieji metai reklamos ir komunikacijos bendrovėms buvo sunkūs, ypatingai tradicinėms agentūroms, rinkos senbuvėms.

„Pandemija iškėlė naujus lyderius: skaitmenines agentūras. Reklamos rinka labai dinamiška, dideliais pinigais čia nelyja, biudžetai labai nesistiebia į viršų, per pandemiją jie net ir traukėsi, tad agentūros, kurios buvo aktualios, siūlė paslaugas skaitmeninėje erdvėje, sugebėjo atsiriekti didesnį rinkos kąsnį. Joms pandemijos metai tapo galimybe labiau išaugti ir atsistoti tarp sektoriaus lyderių“, – pokyčius mini A. Janeliūnas.

Tad nenuostabu, kad ant pirmojo laiptelio – skaitmeninė rinkodaros agentūra „Iprospect“. Jos pajamos per metus išaugo 14%, iki 3,39 mln. Eur, o pelnas prieš mokesčius šoktelėjo 15 kartų, iki 321.600 Eur.

Sektoriaus lyderių apžvalgą skaitykite „VŽ Premium“.

VŽ primena, kad projekte „Lietuvos sektorių lyderiai“ įmonės vertinamos pagal pajamų ir pelno eilutes, pelningumą ir mokamų atlyginimų dydį, o daugiausia svorio atitenka vertinamų rodiklių pokyčiui per metus.

„Šiemet, Registrų centrui atvėrus daugiau duomenų, paprasčiau galėjome įvertinti ir turto pelningumo rodiklį ROA. Tai padeda geriau įvertinti situaciją, įmonės veiklos sėkmę, kitais žodžiais tariant, kuo didesnis šis rodiklis, tuo veikla yra efektyvesnė. ROA rodiklis padeda geriau įvertinti ir „išlyginti“ reitingo vertinimuose galimus techninius svyravimus kituose finansiniuose įmonės rodikliuose“, – šiemetinius pasikeitimus nurodo A. Janeliūnas.

Pasak jo, įmonių mokami atlyginimai reitinge taip pat turi didelę reikšmę.

„Gali būti nedidelė įmonė, bei jei geba augti ir mokėti savo segmente didelius atlyginimus, bendrame reitinge gali pelnyti aukštesnę vietą. Beje, rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderės išsiskiria gana aukštais atlyginimais“, – pažymi A. Janeliūnas.

Šiemetiniame reitinge pirmą kartą buvo atsižvelgta ir į tai, kokio dėmesio bendrovė sutraukė iš „Verslo žinių“ skaitytojų, vertinant teigiamą ar neigiamą kontekstą, kuriame buvo minimos įmonės.

„Sektorių lyderiai 2021“ reitinguojami, remiantis 2020 m. finansiniais duomenimis.

[infogram id="37e4b177-fb96-4d16-b622-5e55bca457a0" prefix="hED" format="interactive" title="Sektorių lyderių 2021 metodika"]

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
J. Pinkevičienė: apie partnerystę su „Žalgiriu“ ir augimą gebant greitai perplanuoti  Premium

Nuo šio lapkričio „Žalgirio“ kosmetiką vyrams gamina Kauno bendrovė „Cosmoway“, o kelis metus trukusi...

Rinkodara
2021.11.26
„Kilo Health“ - antra tarp sparčiausiai augusių įmonių „Deloitte“ reitinge  11

Sveikatingumo paslaugų ir produktų startuolis „Kilo Health“ pateko į sparčiausiai augusių Vidurio Europos...

Rinkodara
2021.11.26
Kaip uždirbti daugiau, arba Klientų aptarnavimas „Deals on Wheels“ stiliumi: tik nemeluokite Premium 6

Pinigai gali ateiti natūraliai, lyg ir savaime, bet tai nereiškia, kad nereikės nieko daryti, primena...

Gazelė
2021.11.26
TOP 100 žymiausių prekės ženklų klientų pasitenkinimo rodiklis 2021 m. Premium

Vienas pagrindinių matų klientų patirčiai įvertinti yra klientų pasitenkinimo rodiklis NPS (angl. „net...

Prekyba
2021.11.25
Siekiama griežtinti politinę reklamą „Facebook“ ir „Google“

Siekiama įgalinti technologijų milžines „Facebook“ ir „Google“ atskleisti, kaip socialinių tinklų vartotojams...

Rinkodara
2021.11.24
IKEA atidaro pirmąją planavimo studiją Baltijos šalyse 

IKEA atidaro pirmąją planavimo studiją Baltijos šalyse. Naujo koncepto prekybos vieta įkurta Estijoje, Tartu...

Prekyba
2021.11.24
A. Žakas: influencerių agentūroms konkurencijos buvo gerokai per mažai  Premium

Sparčiai augant influencerių rinkodaros biudžetams, veiklą pradeda nauja specializuota agentūra „Relate“. Ji...

Rinkodara
2021.11.24
Aktualu prekybos sektoriui: kokie teisės aktai keičiasi nuo 2022 m. sausio  Premium

Prekybos sektoriaus įmonių veiklai įtaką darys nuo 2022 m. įsigaliosiantys teisės aktų pakeitimai,...

Prekyba
2021.11.23
Rekordininkė – „Httpool Lithuania“, ryški lyderė – „Publicum“ Premium

Darbuotojų trūkumas, jų migracija tarp konkuruojančių agentūrų neaplenkia ir rinkodaros bei komunikacijos...

Rinkodara
2021.11.22
„Walmart“ ir „Target“ pardavimai viršijo prognozes: programa „kasdien žemos kainos“ pasiteisino Premium

JAV mažmeninės prekybos milžinės „Walmart“ trečiojo ketvirčio pardavimai pasiekė 140,53 mlrd. USD ir viršijo...

Prekyba
2021.11.22
10 būdų, kaip užauginti įmonės reputaciją Premium

Sąžiningas ir atsakingas verslas, rūpinimasis darbuotojais ir vartotojų poreikių tenkinimas - ryškiausi...

Rinkodara
2021.11.21
Skirtingos telekomunikacijų bendrovių Kalėdos: nuo D. Butkutės iki nostalgijos  3

Į šventinį verpetą įsisuko ir telekomunikacijų bendrovės, sutartinai šią savaitę viena po kitos...

Rinkodara
2021.11.21
Socialinė iniciatyva: lygink rūbus, ne žmones  

Startavo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos inicijuota, jautrią žinutę siunčianti...

Rinkodara
2021.11.21
„Media Markt“ tapo kibernetinės atakos auka – reikalaujama 43 mln. Eur išpirkos bitkoinais Premium 2

Tarptautinis Vokietijos parduotuvių tinklas, prekiaujantis plataus vartojimo elektronika ir turintis daugiau...

Prekyba
2021.11.20
M. Dautartaitė paskirta „Nestle“ korporatyvinių reikalų vadove Baltijos šalims 1

„Nestle Baltics“ korporatyvinių reikalų vadove tapo Marija Dautartaitė. Šiose pareigose ji keičia iki šiol...

Vadyba
2021.11.20
Platėja maisto parduotuvių asortimentas: „Carrefour“ prekiaus kelionėmis, tai Prancūzijoje jau daro „Lidl“   Premium

Prancūzijos prekybos milžinė „Carrefour“ Belgijoje netrukus savo parduotuvių lankytojams siūlys įsigyti ir...

Prekyba
2021.11.19
Tarp didžiausių mažmenininkų Vidurio ir Rytų Europoje – keturi tinklai iš Lietuvos  Premium 2

500 didžiausių Vidurio ir Rytų Europos bendrovių sąraše tarp mažmeninės prekybos įmonių, prekiaujančių maisto...

Prekyba
2021.11.19
„Barbora“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius  1

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ skelbtą kūrybos agentūros konkursą laimėjo...

Rinkodara
2021.11.18
Svarstoma idėja prekybos centruose uždrausti nemokamus plastikinius maišelius 11

Seime registruota įstatymų pataisa, numatanti, kad prekybos vietose nebebūtų nemokamai dalijami lengvi...

Prekyba
2021.11.18
„Panorama“ šventiniam periodui vėl keičia pavadinimą

Prasidėjus pasiruošimo žiemos šventėms maratonui, sostinės prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“...

Rinkodara
2021.11.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku