2021-11-02 16:04

Komunikacijos agentūra „INK agency“ atnaujino prekės ženklą

Jolita Kochanskė, „Ink Agency“ vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Jolita Kochanskė, „Ink Agency“ vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ baigė metus trukusių pokyčių etapą. Žengdama koja kojon su besikeičiančiais klientų poreikiais, agentūra išgrynino naują veiklos modelį, o tai įtvirtino ir atnaujintas prekės ženklas, kurį kūrė patys agentūros darbuotojai.

Kaip teigia „INK agency“ direktorė Jolita Kochanskė, strateginė veiklos pertvarka truko metus. Per tą laiką iš esmės pakeista agentūros struktūra, išgrynintas veiklos modelis, kurį lėmė pasikeitę klientų poreikiai.

„Metų pradžioje susijungėme su skaitmeninio turinio agentūra „bigNow“. Tam įtakos turėjo suvokimas, kad į kanalą orientuotas agentūros modelis nebeatliepia klientų poreikių. Supratę, kad krizių valdymas reikalauja specifinių kompetencijų, taip pat atskyrėme specialiųjų projektų padalinį. Ir toliau intensyviai dirbome grynindami veiklos procesus. To rezultatas – visapusiškai atsinaujinusi agentūra“, – išplatintame pranešime teigia J. Kochanskė.

VŽ koliažas. Atnaujintas prekės ženklas.

„INK agency“ dabar sudaro 4 padaliniai: integruotų projektų valdymo, jungiantis skirtingų specializacijų projektų vadovus; strategijų, kuriame – rinkodaros, skaitmeninių kanalų ir ryšių su visuomene strategai; kūrybos ir dizaino padalinyje – kūrybininkai, meno vadovas bei dizaineriai; specialiųjų projektų komandoje – komunikacijos krizių valdymo specialistai.

„Esame tikri, kad ne universalumas, o gili specializacija yra raktas į kliento iššūkių sprendimą. Tačiau specializuota agentūra negali visapusiškai išspręsti kliento iššūkio. Todėl apjungėme skirtingų sričių – ryšių su visuomene, reklamos, kūrybos, skaitmeninės rinkodaros, krizių valdymo – profesionalus. Jau dabar matome, kad sprendimas pasiteisino – didžiajai daliai klientų teikiame kompleksines paslaugas, o šiemet planuojame augti trečdaliu“, – teigia J. Kochanskė.

Jos teigimu, naują „INK agency“ strateginę kryptį geriausiai iliustruoja atnaujintas prekės ženklas, kurį kūrė agentūros darbuotojai.

„INK agency“ šiuo metu vienija 35 darbuotojus.

Agentūra teikia komunikacijos paslaugas klientams Lietuvoje ir dar 10-yje Europos šalių. Tarp agentūros klientų – „Maxima“, „ERGO Insurance“, „Enefit“, „Evolution“, IKEA, KFC, „Danske bank“ ir t.t.

„INK agency“ yra komunikacijos įmonių grupės „Hero Group“ dalis. Grupei taip pat priklauso vaizdo turinio gamybos studija „CUT! Films“ ir viešoji įstaiga „Art Central“, kurios misija – didinti meno prieinamumą visuomenei.

VŽ rašė, kad tarp dešimties didesniųjų agentūrų pagal pajamas ūgtelti pernai pavyko tik kelioms agentūroms: „INK agency“, „Adverum“ ir „Maniakams“.

„INK agency“ pajamos 2020-aisiais augo 15,3% ir siekė 1,658 mln. Eur. Plačiau apie komunikacijos agentūrų metus skaitykite čia.

52795
130817
52791