Komunikacijos agentūra „INK agency“ atnaujino prekės ženklą

Publikuota: 2021-11-02
Jolita Kochanskė, „Ink Agency“ vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Jolita Kochanskė, „Ink Agency“ vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ baigė metus trukusių pokyčių etapą. Žengdama koja kojon su besikeičiančiais klientų poreikiais, agentūra išgrynino naują veiklos modelį, o tai įtvirtino ir atnaujintas prekės ženklas, kurį kūrė patys agentūros darbuotojai.

Kaip teigia „INK agency“ direktorė Jolita Kochanskė, strateginė veiklos pertvarka truko metus. Per tą laiką iš esmės pakeista agentūros struktūra, išgrynintas veiklos modelis, kurį lėmė pasikeitę klientų poreikiai.

„Metų pradžioje susijungėme su skaitmeninio turinio agentūra „bigNow“. Tam įtakos turėjo suvokimas, kad į kanalą orientuotas agentūros modelis nebeatliepia klientų poreikių. Supratę, kad krizių valdymas reikalauja specifinių kompetencijų, taip pat atskyrėme specialiųjų projektų padalinį. Ir toliau intensyviai dirbome grynindami veiklos procesus. To rezultatas – visapusiškai atsinaujinusi agentūra“, – išplatintame pranešime teigia J. Kochanskė.

nuotrauka::1

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„INK agency“ dabar sudaro 4 padaliniai: integruotų projektų valdymo, jungiantis skirtingų specializacijų projektų vadovus; strategijų, kuriame – rinkodaros, skaitmeninių kanalų ir ryšių su visuomene strategai; kūrybos ir dizaino padalinyje – kūrybininkai, meno vadovas bei dizaineriai; specialiųjų projektų komandoje – komunikacijos krizių valdymo specialistai.

„Esame tikri, kad ne universalumas, o gili specializacija yra raktas į kliento iššūkių sprendimą. Tačiau specializuota agentūra negali visapusiškai išspręsti kliento iššūkio. Todėl apjungėme skirtingų sričių – ryšių su visuomene, reklamos, kūrybos, skaitmeninės rinkodaros, krizių valdymo – profesionalus. Jau dabar matome, kad sprendimas pasiteisino – didžiajai daliai klientų teikiame kompleksines paslaugas, o šiemet planuojame augti trečdaliu“, – teigia J. Kochanskė.

Jos teigimu, naują „INK agency“ strateginę kryptį geriausiai iliustruoja atnaujintas prekės ženklas, kurį kūrė agentūros darbuotojai.

„INK agency“ šiuo metu vienija 35 darbuotojus.

Agentūra teikia komunikacijos paslaugas klientams Lietuvoje ir dar 10-yje Europos šalių. Tarp agentūros klientų – „Maxima“, „ERGO Insurance“, „Enefit“, „Evolution“, IKEA, KFC, „Danske bank“ ir t.t.

„INK agency“ yra komunikacijos įmonių grupės „Hero Group“ dalis. Grupei taip pat priklauso vaizdo turinio gamybos studija „CUT! Films“ ir viešoji įstaiga „Art Central“, kurios misija – didinti meno prieinamumą visuomenei.

VŽ rašė, kad tarp dešimties didesniųjų agentūrų pagal pajamas ūgtelti pernai pavyko tik kelioms agentūroms: „INK agency“, „Adverum“ ir „Maniakams“.

„INK agency“ pajamos 2020-aisiais augo 15,3% ir siekė 1,658 mln. Eur. Plačiau apie komunikacijos agentūrų metus skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku