2021-06-14 08:45

„Publicum“ išsaugojo lyderystę, „Bosanova“ labiausiai augo

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Pandemijos metai komunikacijos agentūroms nebuvo blogi: pavasario krytį žemyn pavyko amortizuoti. Tiesa, daugelio agentūrų apyvarta per 2020-uosius sumenko, tačiau labiau augo tiesioginės pajamos – eilutė, kuria komunikacijos bendrovės labiausiai linkusios matuoti savo veiklą.
  •  Ne vienai komunikacijos agentūrai pernai pavyko dirbti pelningiau nei 2019-aisiais.
  • Lyderė pagal apyvartą ir grynąjį pelną – „Publicum“, pagal tiesiogines pajamas – „Fabula Rud Pedersen Group“.
  • Didžiausią šuolį skaičiavo akcininkų struktūrą pakeitusi agentūra „Bosanova“.
  • Puikius pernykščius rezultatus skaičiuoja ir ne viena mažesnioji komunikacijos agentūra.
  • Vertinant agentūrų pelningumą, lyderės – taip pat mažesnės komunikacijos agentūros: UAB „Ryšiai su visuomene“, antra – agentūra „2345“.

Ne vienai pernai pavyko dirbti pelningiau nei 2019-aisiais, metais, kuriuos agentūros vadino vienais sėkmingiausių per savo veiklos istoriją.

52795
130817
52791