Po įsigijimų kaimyninėse rinkose „BPN Lietuva“ keičia pavadinimą

Publikuota: 2021-10-26
Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos pirmininkas, „BPN Intense“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos pirmininkas, „BPN Intense“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Po įsigijimų Latvijoje ir Estijoje, visose trijose Baltijos šalyse veikianti žiniasklaidos planavimo agentūra „BPN Lietuva“ nuo šiol Lietuvoje tampa „BPN Intense“, o Baltijos šalyse veiks po „Intense“ grupės vardu.

„Kaip agentūra sparčiai užaugome Lietuvoje ir vos per trejus metus tapome TOP3 agentūra šalyje, tad siekėme užtikrinti analogišką plėtrą Latvijoje ir Estijoje. Ten startavome vėliau, todėl norėdami daug greičiau sustiprinti savo pozicijas kaimyninėse šalyse, per praėjusius metus sėkmingai užbaigėme ir įgyvendinome įsigijimo ir susijungimo sandorius Latvijos ir Estijos rinkose. Latvijoje BPN valdantis holdingas įsigijo „Creative media Baltic“, o Estijoje – CMSPHD („Creative Media Service“ OÜ) agentūrą. Sujungus jas su BPN prekės ženklo agentūromis Latvijoje ir Estijoje, nuo šiol jos veikia po vienu „Intense“ grupės pavadinimu, tad atitinkamai koreguojame ir „BPN Lietuva“ vardą“, – išplatintame pranešime teigia Linas Šiautkulis, „BPN Intense“ vadovas.

Pasak L. Šiautkulio, pagrindinis šių apsijungimų tikslas – dar labiau sustiprinti paslaugas klientams visų Baltijos šalių lygiu ir pakartoti „BPN Lietuva“ sėkmės istoriją ir kitose Baltijos šalyse.

„Esame užsibrėžę siekį per artimiausius trejus metus su „Intense“ agentūromis tiek Latvijoje, tiek Estijoje patekti tarp TOP3 agentūrų pagal apyvartą“, – planus dėlioja L. Šiautkulis.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Intense“ grupė vienija ir „iRetail“ padalinį, kuris naudodamasis Danijos „iRetail“ metodologija, milžinišku įdirbiu bei mažmeninės prekybos vartotojų elgesnos tyrimais teikia parduotuvių koncepcijos kūrimo ir planogramų audito bei ruošimo paslaugas.

„Jungdami „iRetail“ mažmeninės prekybos analitiką su žiniasklaidos planavimu, galime daug tiksliau identifikuoti efektyviausius ir labiausiai atsiperkančius media sprendimus mažmeninės prekybos erdvėje. Visakanalės (angl. „omni-channel“) prekybos holistinio požiūrio, „iRetail“ metodologijos bei tyrimų, duomenų analitikos ir stipriai išvystytų skaitmeninių kompetencijų jungtis leidžia „BNP Intense“ kurti greito augimo strategijas skirtingų kategorijų verslams“, – sako L. Šiautkulis.

BPN yra pasaulinio agentūrų tinklo „IPG mediabrands“ dalis, veikianti frančizės principu. 2020 m. agentūra pasiekė 12,5 mln. Eur apyvartą.

Tarp didžiausių „BPN Lietuva“ klientų rikiuojasi: „Topo grupė“, „Inchcape Baltics“, „Gintarinė vaistinė“, „Membershop“ ir kt.

VŽ rašė, „BPN Lietuvos“ pardavimai per 2020 m. išaugo 1%, iki 12,4 mln. Eur.

„Džiaugiamės, kad po neeilinio praėjusių metų antrojo ketvirčio, kai rezultatai krito daugiau nei 50%, pavyko mobilizuotis ir atsitiesti. Dėl efektyvių medijų investicinių sprendimų net ir karantino metu bei e. komercijos klientų metus baigėme augimu, nors ir simboliniu“, – vasarą VŽ teigė L. Šiautkulis.

Plačiau apie metinius žiniasklaidos planavimo agentūrų rezultatus skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Kryptys restoranams: ką daryti, kad klientai eitų pas jus 5

Skonių kelionės – mano aistra ir profesinis interesas. Daug metų konsultuoju restoranus Lietuvoje: dalinuosi,...

Laisvalaikis
2022.01.23
„Chanel“ buteliukas – ne prekės ženklas Lietuvoje Premium

Lietuvos Aukščiausiasis teismas (LAT) paliko nepakeistą ankstesnės instancijos teismo sprendimą neregistruoti...

Rinkodara
2022.01.23
Pasaulio įmonės neria į NFT vandenis Premium 4

Socialinį tinklą „Facebook“ valdanti „Meta“ galvoja apie planus leisti vartotojams kurti ir parduoti NFT...

Inovacijos
2022.01.23
Kai rinkodaros skyrius nereikalingas: klientų randama kitaip Premium 1

Jei prekę ar paslaugą rekomenduoja pažįstamas žmogus – ypač verslo partneris, – naują klientą sudominti...

Gazelė
2022.01.23
Europos Parlamentas balsavo už griežtesnį skaitmeninių platformų reguliavimą

Europarlamentarai pritarė priemonėms, kuriomis būtų kovojama su neteisėtu turiniu internete, užtikrinama...

Prekyba
2022.01.22
Lenkijoje panaikinus PVM maisto produktams tinklai karpo kainas 6

Lenkijoje nuo vasario šešiems mėnesiams atšaukus pridėtinės vertės mokestį (PVM) maisto produktams,...

Prekyba
2022.01.21
„Armitana“ iš e. prekybos jau gauna daugiau pajamų nei tradicinėse parduotuvėse Premium 2

Avalynės ir aksesuarų parduotuves „Salamander“, „Step Top“, „Žygio batai“, Batų centrą, „Geox“, „Hogl“,...

Prekyba
2022.01.21
Estijos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Mediabrands digital“ žengia į Lietuvą

Lietuvoje veiklą pradeda didžiausios Estijoje skaitmeninės rinkodaros agentūros „Mediabrands digital“...

Rinkodara
2022.01.20
„Čili Holdings“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Restoranų tinklą „Čili Pizza“ valdanti bendrovė „Čili Holdings“ komunikacijos partnere pasirinko agentūrą...

Rinkodara
2022.01.20
C. Eastwoodo 6,1 mln. USD ieškinys Lietuvos bendrovei: naujas teismo sprendimas Premium 7

Lietuvos apeliacinis teismas atsisakė priimti JAV aktoriaus Clinto Eastwoodo ir jo įvaizdžio naudojimo teises...

Rinkodara
2022.01.20
Ar prisimenate: ikoniški XX a. gaminiai gyvi ir šiandien Premium 3

Lietuvos verslas savo istoriją skaičiuoja tik kelis dešimtmečius, tačiau kai kurie prekės ženklai sukurti...

Gazelė
2022.01.20
Svarbu greitis: maistą ir kitas prekes į namus vežančios bendrovės kaitina rinką Premium

Užsisakyti maisto produktų ir patiekalų per greitai juos pristatančias platformas „Wolt“, „Bolt“, „Last Mile“...

Prekyba
2022.01.20
TOP 10 tendencijų 2022-iesiems: atsarginis planas, žaliasis kursas ir metavisatos korta Premium

Tarptautinė tyrimų bendrovė „Euromonitor International“ naujausioje studijoje išskiria TOP 10 svarbiausių...

Rinkodara
2022.01.19
Startuoja visuomenę nuo COVID-19 skiepytis kviečianti kampanija „Nelik paskutinis“ 8

„Nelik paskutinis“ – su tokiu kvietimu startavo Vyriausybės kanceliarijos kampanija, kviečianti pasiskiepyti...

Rinkodara
2022.01.19
Reitingo viršūnėje – „Pigu“ ir „Senukai“, staigmena – „Go3“ Premium 4

Tarp lankomiausių e. parduotuvių pirmąsias pozicijas, ryškiai atsiplėšusios nuo konkurentų, Lietuvoje užima...

Prekyba
2022.01.19
„Maximos“ ir „Xtep“ ginčo objektas – prekės ženklo simbolis Premium 7

Baigėsi kelerius metus trukęs ginčas tarp „Maximos grupės“ ir Honkongo sporto prekių mažmenininkės „Xtep“.

Rinkodara
2022.01.18
IKEA parduotuvę valdančios „Felit“ grynasis pelnas ūgtelėjo 16,8% Premium

Skandinavijos prekės ženklo IKEA, siūlančio surenkamus baldus ir namų apyvokos daiktus, atstovės Lietuvoje...

Prekyba
2022.01.17
„Maxima grupė“ vienodina parduotuvių formatus Premium 28

„Maxima grupė“ įgyvendina parduotuvių formatų vienodinimo projektą, kurio esmė – kuo daugiau tarpusavyje...

Prekyba
2022.01.17
Susiviliojote prekiauti „Filmai.in“ taškais? Nenustebkite, kad sąskaita bus užšaldyta 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) perspėja, kad asmenims, užsiimantiems neteisėta autorių teises...

Rinkodara
2022.01.16
Vadovų komunikacijos centre – darbuotojai

Žvelgiant į bendrą CEO komunikaciją, matyti, kad komunikacijos centre 2021-aisiais buvo žodis „darbuotojas“.

Rinkodara
2022.01.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku