2021-10-26 13:56

Po įsigijimų kaimyninėse rinkose „BPN Lietuva“ keičia pavadinimą

Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos pirmininkas, „BPN Intense“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos pirmininkas, „BPN Intense“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Po įsigijimų Latvijoje ir Estijoje, visose trijose Baltijos šalyse veikianti žiniasklaidos planavimo agentūra „BPN Lietuva“ nuo šiol Lietuvoje tampa „BPN Intense“, o Baltijos šalyse veiks po „Intense“ grupės vardu.

„Kaip agentūra sparčiai užaugome Lietuvoje ir vos per trejus metus tapome TOP3 agentūra šalyje, tad siekėme užtikrinti analogišką plėtrą Latvijoje ir Estijoje. Ten startavome vėliau, todėl norėdami daug greičiau sustiprinti savo pozicijas kaimyninėse šalyse, per praėjusius metus sėkmingai užbaigėme ir įgyvendinome įsigijimo ir susijungimo sandorius Latvijos ir Estijos rinkose. Latvijoje BPN valdantis holdingas įsigijo „Creative media Baltic“, o Estijoje – CMSPHD („Creative Media Service“ OÜ) agentūrą. Sujungus jas su BPN prekės ženklo agentūromis Latvijoje ir Estijoje, nuo šiol jos veikia po vienu „Intense“ grupės pavadinimu, tad atitinkamai koreguojame ir „BPN Lietuva“ vardą“, – išplatintame pranešime teigia Linas Šiautkulis, „BPN Intense“ vadovas.

Pasak L. Šiautkulio, pagrindinis šių apsijungimų tikslas – dar labiau sustiprinti paslaugas klientams visų Baltijos šalių lygiu ir pakartoti „BPN Lietuva“ sėkmės istoriją ir kitose Baltijos šalyse.

„Esame užsibrėžę siekį per artimiausius trejus metus su „Intense“ agentūromis tiek Latvijoje, tiek Estijoje patekti tarp TOP3 agentūrų pagal apyvartą“, – planus dėlioja L. Šiautkulis.

„Intense“ grupė vienija ir „iRetail“ padalinį, kuris naudodamasis Danijos „iRetail“ metodologija, milžinišku įdirbiu bei mažmeninės prekybos vartotojų elgesnos tyrimais teikia parduotuvių koncepcijos kūrimo ir planogramų audito bei ruošimo paslaugas.

„Jungdami „iRetail“ mažmeninės prekybos analitiką su žiniasklaidos planavimu, galime daug tiksliau identifikuoti efektyviausius ir labiausiai atsiperkančius media sprendimus mažmeninės prekybos erdvėje. Visakanalės (angl. „omni-channel“) prekybos holistinio požiūrio, „iRetail“ metodologijos bei tyrimų, duomenų analitikos ir stipriai išvystytų skaitmeninių kompetencijų jungtis leidžia „BNP Intense“ kurti greito augimo strategijas skirtingų kategorijų verslams“, – sako L. Šiautkulis.

BPN yra pasaulinio agentūrų tinklo „IPG mediabrands“ dalis, veikianti frančizės principu. 2020 m. agentūra pasiekė 12,5 mln. Eur apyvartą.

Tarp didžiausių „BPN Lietuva“ klientų rikiuojasi: „Topo grupė“, „Inchcape Baltics“, „Gintarinė vaistinė“, „Membershop“ ir kt.

VŽ rašė, „BPN Lietuvos“ pardavimai per 2020 m. išaugo 1%, iki 12,4 mln. Eur.

„Džiaugiamės, kad po neeilinio praėjusių metų antrojo ketvirčio, kai rezultatai krito daugiau nei 50%, pavyko mobilizuotis ir atsitiesti. Dėl efektyvių medijų investicinių sprendimų net ir karantino metu bei e. komercijos klientų metus baigėme augimu, nors ir simboliniu“, – vasarą VŽ teigė L. Šiautkulis.

Plačiau apie metinius žiniasklaidos planavimo agentūrų rezultatus skaitykite čia.

52795
130817
52791