Lauko reklama: sunkūs pandemijos metai ir pavasario optimizmas

Bendrovės pardavimų pajamos pernai siekė 1,37 mln. Eur (2019 m. – 1,226 mln. Eur). Geresnius metinius rodiklius skaičiuoja ir UAB „Katos studija“ bei UAB „Baltijos vaizdinė reklama“.
Didžiausios lauko reklamos agentūros „JCDecaux Lietuva“ pardavimai pandemijos metais sumenko bemaž 25%, grynasis pelnas traukėsi beveik perpus.
Nepaisant nuosaikios metų pradžios, pavasarį bendrovė mato stiprų šuolį viršų ir viliasi šiemet vėl pasiekti 2019-ųjų rezultatus, kurie buvo geriausi per agentūros veiklos istoriją.
„Pandemijos metais stipriai susitraukus reklamos rinkai, kritimo neišvengėme ir mes. Šių metų pradžia taip pat buvo labai nuosaiki, o nuo balandžio, ypač antrosios pusės, fiksuojame stiprų spyruoklės efektą, reklama „atšoko“ – reklamos užsakovai vėl sugrįžo su nauja jėga“, – kalba Žaneta Fomova, lauko reklamos „JCDecaux Lietuva“ generalinė direktorė.
Plačiau skaitykite čia.
[infogram id="6459097a-54b9-41ca-835d-b0e76b1ee25d" prefix="XJC" format="interactive" title="Lauko reklama-dalis"]