2021-06-13 14:36

Lauko reklama: sunkūs pandemijos metai ir pavasario optimizmas

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dauguma lauko reklamos agentūrų per praėjusius metus skaičiuoja kritimą, bet daugiau nei dešimtadaliu auginti pardavimus pavyko antroje vietoje besirikiuojančiai „LT Advert“.

Bendrovės pardavimų pajamos pernai siekė 1,37 mln. Eur (2019 m. – 1,226 mln. Eur). Geresnius metinius rodiklius skaičiuoja ir UAB „Katos studija“ bei UAB „Baltijos vaizdinė reklama“. 

Didžiausios lauko reklamos agentūros „JCDecaux Lietuva“ pardavimai pandemijos metais sumenko bemaž 25%, grynasis pelnas traukėsi beveik perpus.

Nepaisant nuosaikios metų pradžios, pavasarį bendrovė mato stiprų šuolį viršų ir viliasi šiemet vėl pasiekti 2019-ųjų rezultatus, kurie buvo geriausi per agentūros veiklos istoriją.

„Pandemijos metais stipriai susitraukus reklamos rinkai, kritimo neišvengėme ir mes. Šių metų pradžia taip pat buvo labai nuosaiki, o nuo balandžio, ypač antrosios pusės, fiksuojame stiprų spyruoklės efektą, reklama „atšoko“ – reklamos užsakovai vėl sugrįžo su nauja jėga“, – kalba Žaneta Fomova, lauko reklamos „JCDecaux Lietuva“ generalinė direktorė.

Plačiau skaitykite čia.

[infogram id="6459097a-54b9-41ca-835d-b0e76b1ee25d" prefix="XJC" format="interactive" title="Lauko reklama-dalis"]

52795
130817
52791