Kūrybiškumo festivalis „ADC*LT“ skelbia startą

Agentūros, dizaino studijos, prekių ženklai jau gali teikti paraiškas rudens pradžioje vyksiančiam konkursui.
„Šių metų festivalio tema kviečia pasigilinti į atsakingą ir į ateitį orientuotą kūrybą: kaip kasdienėje veikloje dizaineriai, komunikacijų kūrėjai, prekių ženklai ir iniciatyvos supranta tvarumą, diegia atsakingus sprendimus, kokia čia yra kūrybiškumo rolė“, – išplatintame pranešime pažymi Martynas Birškys, vienas festivalio iniciatorių, LDA narys.
LDA pirmininkas Algirdas Orantas sako, kad šiemet organizatoriai sieks pateisinti kokybiško, įtraukaus turinio ir atviro renginio lūkestį.
„Skirsime daugiau dėmesio reklamos ir kūrybos darbų konkurso komisijos vertinimo eigos tobulinimui. Mokydamiesi iš klaidų ir sėkmių, kelsime kokybiško festivalio kartelę aukštyn“, – teigia A. Orantas.
VŽ primena, kad praėjusiais metais pirmą kartą surengti geriausių reklamos ir kūrybos darbų apdovanojimai „ADC*LT“ pakeitė kūrybiškumo festivalį „Adrenalisnas“, kuris dėl nesutarimų komunikacijos ir reklamos agentūrų asociacijoje KOMAA jau nebuvo rengiamas kelerius metus.
Šiemetiniame konkurse gali varžytis darbai, publikuoti ne anksčiau kaip 2020 m. sausio 1 d. ir ne vėliau nei 2021 m. birželio 1 d.