2021-02-10 12:11

„NEO Finance“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

 Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Su „Paskolų klubo“ prekės ženklu veikianti „NEO Finance“ užbaigė praėjusių metų gruodžio mėnesį pradėtą žiniasklaidos planavimo agentūrų konkursą.

Paskutiniame konkurso etape varžėsi trys konkurentai, nugalėtoja tapo žiniasklaidos planavimo agentūra „BPN Lietuva“.

Prieš tai finansinių paslaugų bendrovė dirbo su „Carat“ agentūra.

Sutartį sudariusių įmonių atstovai pažymi, kad tokį sprendimą lėmė abipusius lūkesčius pateisinusi partnerystės vizija ir ambicijos ateities rezultatams.

„Paskolų Klubas“ sparčiai auga ir pagal išduodamų paskolų apimtis jau konkuruoja su tradiciniais bankais. Turime ambicingų planų ir norėtume tapti pirmuoju žmonių pasirinkimu skolinantis. Tad naujam augimo etapui ieškojome agentūros, kuri turi platų požiūrį, žinių bei sėkmingos patirties augti su klientais itin konkurencingose srityse,“ – išplatintame pranešime teigia Darius Borisas, „NEO Finance“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas.

„NEO Finance“ yra „Baltijos First North“ akcijų biržoje listinguojama bendrovė, administruojanti „Paskolų Klubo“ platformą ir mokėjimo inicijavimo paslaugą „Neopay“.

Tarp didžiausių „BPN Lietuva“ klientų: „Topo grupė“, „Inchcape Baltics“, „Gintarinė vaistinė“, „Membershop“.

52795
130817
52791