„ADC*LT festivalio“ konferencija: kūrybiškumas iš naujos perspektyvos

„Kadangi tai yra ir reklamos, ir dizaino festivalis, konferencijos programą orientavome ne tik į konkrečią sritį, bet apskritai į kūrybiškumą ir tai, kaip jis skleidžiasi šiame sektoriuje, – sako Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė, konferencijos kuratorė. – Nors kai kurie pranešėjai retai kalba viešai, visi jie – tarptautinės reklamos ir dizaino pasaulio žvaigždės, savo srityse sukaupę labai įdomių patirčių“.
„Dirbtiniam intelektui (DI) ir technologijoms vis labiau skverbiantis į mūsų gyvenimą, jie tikrai neaplenks ir kūrybos sektoriaus. Todėl jau dabar svarbu kalbėti, kokie pokyčiai mūsų laukia, – sako konferencijos kuratorė. – Produkto dizaineris Jonas Lekavičius, dirbantis Silicio slėnio ir keliuose Lietuvos startuoliuose, papasakos apie DI ir dizainerio bendradarbiavimą ateityje. Dizaino agentūros vadovas Pau Garcia iš Ispanijos dalysis savo patirtimi kuriant dizainą, paremtą didžiaisiais duomenimis (angl. big data). Skaičiai ir duomenys gali padėti suprasti vis sudėtingesnį pasaulį, vis dėlto, jie yra linkę atsiriboti nuo emocijų, kurias reprezentuoja. P. Garcia, nuolat ieškantis kūrybinių sprendimų, kaip skaičius paversti vaizdu, paragins įsivaizduoti, kad nuo šiol kiekvienas skaičius, kurį matote, perteikia emocijas ir už jų slypintį poveikį žmonėms“.
Rugpjūčio 28 d. Lietuvos dizaino asociacijos (LDA) iniciatyva šalyje rengiamas pirmas „ADC*LT“ festivalis, kurio metu įvyks kūrybiškiausių komunikacijos ir dizaino darbų apdovanojimai, konferencija ir jaunųjų talentų programa. Praėjusiais metais LDA tapus Europos kūrėjų organizacijas vienijančios organizacijos „ADC Europe“ (Art Directors Club Europe) nare, Lietuva įgijo galimybę aktyviai dalyvauti šio tinklo veikloje bei organizuoti ADC formato renginius mūsų šalyje.
Festivalį organizuoja Lietuvos dizaino asociacija, festivalio kuratoriai: Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė, Augustinas Paukštė ir Rimantas Stanevičius.