Pirkėjų verdiktui – projektas „Pagirkime aptarnavimą“

Publikuota: 2020-08-16
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Dienos šviesą išvydo projektas „Pagirkime aptarnavimą“, kurio metu yra renkamos geriausiai klientus aptarnaujančios įmonės Lietuvoje.

Vienas pagrindinių projekto tikslų – gerinti klientų aptarnavimo kokybę Lietuvoje, įtraukiant visus aptarnavimo proceso dalyvius: tiek įmones, tiek aptarnaujantį personalą, tiek klientus.

Prieš daugiau nei mėnesį startavusio projekto dalyvėmis tapo 32 įmonės. Tarp jų – „Kesko Senukai“, „Kika“, „Lonas“, „Dovanų šalis“, „Fastlink“, „Chačapuri“, „Figaro“, „Gera dovana“, „Samsung parduotuvė“ „Soya“, „Optometrijos centras“, „Moki Veži“ „Žana“, „Čili pica“, „Viada“, „Pietro Filipi“, „Itella“, „Locals.lt“, „Aukso meistrai“ „Florisima“, „Krispo“, „Domus Lumina“, „Kamėja“, „Pramogų imperija“, „Georgian house“, „C&D Style“, „L’occitane“, „Mobili prekyba“, „Samsung parduotuvė“, „Adampolis“, „Rieker“, „Melga“ ir „Bohemia“.

Įmonei tapus projekto dalyve, už ją balsuoti galima nuo jos įstojimo į projektą dienos iki 2020 m. gruodžio 31 d. Kiekvienas lankytojas projekto svetainėje „pagirkimeaptarnavima.lt“ gali balsuoti už norimas įmones po vieną kartą iš vieno IP adreso.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Daugiausiai balsų surinkusios įmonės savo sektoriuje ir geriausiai klientus aptarnaujančios bendrovės bus skelbiamos 2021 m. pradžioje.

Teigiamų atsiliepimų jau sulaukė tokios įmonės, kaip „Gera dovana“, „Kika“, „Camelia vaistinė“, „Fastlink“, „Lonas“ ir kt.

Pasak Neringos Kazlauskienės, projekto iniciatorės, tyrimų bendrovės „Shopper Quality Group“ valdybos narės, su šia iniciatyva siekiama įvertinti klientų aptarnavimo kokybe besirūpinančias įmones ir darbuotojus, taip siekiant gerinti bendrą klientų aptarnavimo kokybės Lietuvoje lygį.

nuotrauka::1left

„Šiuo sudėtingu laikotarpiu ypatingai svarbus tampa palaikymas. Turime skatinti aptarnaujančių darbuotojų motyvaciją pastebint ir įvertinant jų pastangas. Kiekvienas, net paprasčiausias, pagyrimas motyvuoja darbuotojus ir skatina stengtis labiau dėl klientų, o tai tiesiogiai atsiliepia ir įmonių pardavimų rodikliams“, – išplatintame pranešime teigia N. Kazlauskienė.

Savo ruožtu, įmonės turės progą ne tik gauti grįžtamąjį ryšį iš gyventojų, bet ir objektyviai pamatuoti savo klientų aptarnavimo standartų išpildymą: visų dalyvių aptarnavimo vietose bus atliekami slapto pirkėjo tyrimai.

Paklausta, ar nuo projekto pradžios negauta neigiamų atsiliepimų, N. Kazlauskienė teigia, kad ne.

„Tokių dar negavome, nes projektas skirtas pagirti aptarnavimą. Kartu jeigu tokių gautume perduotumėme įmonėms, kad galėtų susisiekti dėl neigiamo atsiliepimo tiesiogiai“, – žada pašnekovė.

Planuojama, kad projektas bus tęstinis, t. y. vyks kiekvienais metais, taip siekiant nuolat skatinti įmones palaikyti kokybišką klientų aptarnavimą.

 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Į eterį grįžta žurnalistas Edmundas Jakilaitis

Didžiausia TV3 sezono naujiena – laida „Dėmesio centre su Edmundu Jakilaičiu“, į žurnalistiką po dviejų metų...

Rinkodara
14:55
„Baltika“ rado investuotoją prekės ženklui „Ivo Nikkolo“ 1

Drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“, kurios pardavimo pajamos 2021 m. sudarė 2,303 mln. Eur ir,...

Prekyba
10:28
Pakeisti nepopuliarią technologiją: interneto slapukų galas Premium 1

Slapukai (angl. cookies) yra nedidelis teksto blokas, kurią svetainė siunčia į lankytojo naršyklę ir išsaugo...

Inovacijos
2022.08.15
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: kartais verta laužyti taisykles Premium

Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba,...

Rinkodara
2022.08.13
„Stiprūs kartu“ kviečia padėti sunkumų Lietuvoje patiriančioms ukrainiečių šeimoms 1

Iniciatyva „Stiprūs kartu“ kviečia gyventojus remti sunkumų Lietuvoje patiriančias nuo karo pabėgusias...

Verslo aplinka
2022.08.12
Agentūra „New!“ laimėjo „Lidl“ kūrybos partnerio konkursą

Vasarą vykęs trečio didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių...

Rinkodara
2022.08.12
Didmenininkė „Norameda“ viršijo augimo prognozę, bet pelnas sumažėjo Premium

Didžia dalimi lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“, daugiausia užsiimanti didmenine vaistų...

Prekyba
2022.08.12
„About You“ ir „Zalando“ apyvartos Lietuvoje auga, bet „Aprangos“ neaplenkė Premium

Tarptautinių elektroninės prekybos įmonių „About You“, „Zalando“, „eavalyne.lt“ valdančios „Modivo“, drąsiai...

Prekyba
2022.08.11
Verslui remiant kuriamas lietuviškas serialas apie karą Ukrainoje

Siekdamas padėti kolegoms ukrainiečiams, žinomas aktorius Andrius Paulavičius ryžosi prodiusuoti pirmąjį...

Rinkodara
2022.08.10
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdanti bendrovė...

Prekyba
2022.08.09
Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis liepą brango

Palyginti su birželiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis birželį brango 0,4%, o palyginti su...

Prekyba
2022.08.09
Grūdų supirkimo kainos liepos pabaigoje mažėjo

Lietuvos grūdų supirkimo įmonėse liepos 25–31 dienomis kviečiai buvo superkami vidutiniškai po 316,8 Eur už...

Prekyba
2022.08.08
A. Dulkio atstovu spaudai tapo T. Bagdonas

Sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio atstovo žiniasklaidai pareigas nuo pirmadienio pradeda eiti...

Vadyba
2022.08.08
TOP 50 didžiausių mokesčių mokėtojų prekyboje: vartojimas pradeda šlubuoti Premium 1

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos mažmeninės prekybos įmonės į Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sąskaitą...

Prekyba
2022.08.08
„Revolut“ klientai birželį ir liepą Lenkijoje išleido 7 mln. Eur 6

„Revolut“ klientų duomenys rodo, kad šiemet per birželio ir liepos mėnesius lietuvių išlaidos buvo rekordinės...

Prekyba
2022.08.07
TOP mokesčių mokėtojai 2022 m. I pusmetį didmeninės prekybos sektoriuje Premium

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos didmeninės prekybos įmonės į VMI sąskaitą sumokėjo 656,5 mln. Eur mokesčių,...

Prekyba
2022.08.06
A. Urbonavičius. Nereiktų tikėtis, kad „Lidl“ ar kitas žemų kainų tinklas užkariaus visą šalies prekybos rinką 1

Nors Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl Lietuva“ turimų parduotuvių skaičius tiesiogiai koreliuoja su jo...

Nuomonės
2022.08.06
Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
Bandymas perkelti „Akropolį“ į internetą nepavyko – e. platforma „Trobos.lt“ uždaryta Premium 14

Su „Vilniaus prekybos“ grupe siejama UAB „Trobos“, vystanti prekybos centro „Akropolis“ e. platformą,...

Prekyba
2022.08.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku