Pirkėjų verdiktui – projektas „Pagirkime aptarnavimą“

Dienos šviesą išvydo projektas Pagirkime aptarnavimą, kurio metu yra renkamos geriausiai klientus aptarnaujančios įmonės Lietuvoje.
Vienas pagrindinių projekto tikslų gerinti klientų aptarnavimo kokybę Lietuvoje, įtraukiant visus aptarnavimo proceso dalyvius: tiek įmones, tiek aptarnaujantį personalą, tiek klientus.
Prieš daugiau nei mėnesį startavusio projekto dalyvėmis tapo 32 įmonės. Tarp jų Kesko Senukai, Kika, Lonas, Dovanų šalis, Fastlink, Chačapuri, Figaro, Gera dovana, Samsung parduotuvė Soya, Optometrijos centras, Moki Veži Žana, Čili pica, Viada, Pietro Filipi, Itella, Locals.lt, Aukso meistrai Florisima, Krispo, Domus Lumina, Kamėja, Pramogų imperija, Georgian house, C&D Style, Loccitane, Mobili prekyba, Samsung parduotuvė, Adampolis, Rieker, Melga ir Bohemia.
Įmonei tapus projekto dalyve, už ją balsuoti galima nuo jos įstojimo į projektą dienos iki 2020 m. gruodžio 31 d. Kiekvienas lankytojas projekto svetainėje pagirkimeaptarnavima.lt gali balsuoti už norimas įmones po vieną kartą iš vieno IP adreso.
Daugiausiai balsų surinkusios įmonės savo sektoriuje ir geriausiai klientus aptarnaujančios bendrovės bus skelbiamos 2021 m. pradžioje.
Teigiamų atsiliepimų jau sulaukė tokios įmonės, kaip Gera dovana, Kika, Camelia vaistinė, Fastlink, Lonas ir kt.
Pasak Neringos Kazlauskienės, projekto iniciatorės, tyrimų bendrovės Shopper Quality Group valdybos narės, su šia iniciatyva siekiama įvertinti klientų aptarnavimo kokybe besirūpinančias įmones ir darbuotojus, taip siekiant gerinti bendrą klientų aptarnavimo kokybės Lietuvoje lygį.
nuotrauka::1left
Šiuo sudėtingu laikotarpiu ypatingai svarbus tampa palaikymas. Turime skatinti aptarnaujančių darbuotojų motyvaciją pastebint ir įvertinant jų pastangas. Kiekvienas, net paprasčiausias, pagyrimas motyvuoja darbuotojus ir skatina stengtis labiau dėl klientų, o tai tiesiogiai atsiliepia ir įmonių pardavimų rodikliams, išplatintame pranešime teigia N. Kazlauskienė.
Savo ruožtu, įmonės turės progą ne tik gauti grįžtamąjį ryšį iš gyventojų, bet ir objektyviai pamatuoti savo klientų aptarnavimo standartų išpildymą: visų dalyvių aptarnavimo vietose bus atliekami slapto pirkėjo tyrimai.
Paklausta, ar nuo projekto pradžios negauta neigiamų atsiliepimų, N. Kazlauskienė teigia, kad ne.
Tokių dar negavome, nes projektas skirtas pagirti aptarnavimą. Kartu jeigu tokių gautume perduotumėme įmonėms, kad galėtų susisiekti dėl neigiamo atsiliepimo tiesiogiai, žada pašnekovė.
Planuojama, kad projektas bus tęstinis, t. y. vyks kiekvienais metais, taip siekiant nuolat skatinti įmones palaikyti kokybišką klientų aptarnavimą.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti